Hop til indhold

Aslan og Lexus i dag


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er noget seriøst facinerende over at se Aslan lege med en der kan "tåle" det. To kæmpe hunde, men guuuuuuuuud hvor er aslan altså tynd når man ser store Lexus ved siden af.

 

 

 

 

Vi har to rigtig lækre (og små beskidte) hunde :lun:

 

 

 

Virkelig gode billeder (hvilket jo er en selvfølge med de to hunde vi har :engel: ) 1000 tak fordi du tager dig tid til at poste dem, så slipper jeg for at gå til i nysgerrighed :mrgreen:

 

 

 

Hvis vi trækker humpningen fra, så har det været en hel perfekt dag :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorde vi også senere da det gik op for os :mrgreen:

 

Godt så. Der har været nogle grimme episoder med hundeleg/slåskamp og halsbånd.

Jeg kendte engang én hvis hund næsten nåede at blive kvalt i et kædehlasbånd som den anden hund havde fået rundt om underkæben under legen

 

Men vi er æt så hurtige her i ringe

 

Nåe var det på Fyn I mødtes? Jamen så er det vel forklaringen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her billed skal altså fremkaldes næste gang der skal fremkaldes til scrabbogen :lun:

 

"huh? Er det der noget vi skal hen og gø ad?"

"mjaae, hvis du har lyst kan vi godt"

 

 

:mrgreen:

Billedet skal lige redigeres. Jeg har ikke kunne nå at lave billederne, de er kun conveteret og forminsket:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, jeg først have samlet et par måneders billeder sammen først :blink:

 

 

Formindsket? Vil det sige hundene er større end det :mrgreen: (ja ja dårlig joke)

JA, dorte hundene ER større:stupid::lol::lol: Prøv bare lige at stille din skærn ved siden af aslan og så mål om alsan kan være i din skærm:blink:

 

Billederne fylder mellem 10 og 12MB. Men hunde-forum kan kun klar billeder på omkring 290kb:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA, dorte hundene ER større:stupid::lol::lol: Prøv bare lige at stille din skærn ved siden af aslan og så mål om alsan kan være i din skærm:blink:

 

Billederne fylder mellem 10 og 12MB. Men hunde-forum kan kun klar billeder på omkring 290kb:mrgreen::lol::lol:

 

 

Ja, min bærbar er altså højere end den lille hunde der ligger sunket ned i min dyne på madressen (aslan var ikke den eneste der tog en lille lur :oops: )

Lige nu er det kroppen der sover, han ligger og kigger rundt, men fame om han bevæger sig, monstro han er lidt øm i sine lege muskler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...