Gryn Skrevet December 31, 2008 Rapporter Share Skrevet December 31, 2008 Så har jeg gjort en tråd klar til billeder af de kære hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 31, 2008 Rapporter Share Besvaret December 31, 2008 hehe du ville være sikker på at det blev dig der oprettede den denne gang :mrgreeen: min hund ligger her og slapper af i sofaen selvom de skyder af lige ud på vejen - det tyder da umiddelbart godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Aslan imens fyrværkeriet er værst (dvs efter kl midnat så det er jo januar 2009 :blink: ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Jacki på vores morgentur .............. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 Jacki på vores morgentur .............. Sikke fine ører på nr 2 billed :blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret Januar 1, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 1, 2009 [ATTACH]4962[/ATTACH] [ATTACH]4963[/ATTACH] [ATTACH]4964[/ATTACH] [ATTACH]4965[/ATTACH] Naboen kom over i nat med datternes hund Rico på 7 år , som hun passede og han var meget populær både bland de store og hvalpene, men for Coco var der kærlighed ved første blik og det var vist gengældt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Her er rynke En hund der tigger! Og en træt hund med nytårs tømmermænd (mangel på søvn) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Jacki på vores morgentur .............. Hvor er hun blevet stor! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 [ATTACH]4962[/ATTACH] [ATTACH]4963[/ATTACH] [ATTACH]4964[/ATTACH] [ATTACH]4965[/ATTACH] Naboen kom over i nat med datternes hund Rico på 7 år , som hun passede og han var meget populær både bland de store og hvalpene, men for Coco var der kærlighed ved første blik og det var vist gengældt. Nåh, hvor sødt. Alle chi'erne er helt vilde for at kysse ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Her er rynke En hund der tigger! Og en træt hund med nytårs tømmermænd (mangel på søvn) Hi hi, jeg er vild med billede nr. 1. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Sikke en masse skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lexi Kyed Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 taget den 1/1 om morgen i haven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 (rettet) Det sneede en lille smule, da Tyson og jeg var i Søndermarken i dag. Hvis man kigger godt efter, kan man se et meget tyndt, hvidt snelag på jorden. Redigeret Januar 2, 2009 af sonja77 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Lidt flere billeder med en lille smule sne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Senere stødte Aina og Lumi til os. Tyson ville i starten ikke lege, men til sidst fandt Lumi ud af, at hun kunne provokere ham til det ved at lave bodyslams direkte ind i ham i fuld fart. Så lidt fik de da spænet rundt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Luna i sofaen i går aftes:-D Det er meget hårdt at være Luna, som i godt kan se:mrgreen: Og bette Oliver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Senere stødte Aina og Lumi til os. Tyson ville i starten ikke lege, men til sidst fandt Lumi ud af, at hun kunne provokere ham til det ved at lave bodyslams direkte ind i ham i fuld fart. Så lidt fik de da spænet rundt... Nuuuuuuuuuuuuuuuuurj der er fart på det første billed De to kan sq da løbe fra hver en hund :blink: Det billed hvor Tyson sidder på trappen, hvor er han altså dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Luna i sofaen i går aftes:-D Det er meget hårdt at være Luna, som i godt kan se:mrgreen: Og bette Oliver Jeg kan godt li den brune vs farvrig pude forskel, syntes puden klær hende Desuden kan jeg skrive en helt historier ud fra det udtryk hun har Dejlig hund Og den lille mis ligner end er bare gerne vil nusses :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 2, 2009 Jeg kan godt li den brune vs farvrig pude forskel, syntes puden klær hende Desuden kan jeg skrive en helt historier ud fra det udtryk hun har Dejlig hund Og den lille mis ligner end er bare gerne vil nusses :blink: Hehe, jeg synes faktisk også puden står pænt til hendes farve:lol: Ja det vil han også gerne, han er en rigtig charmetrold, når det tager ham:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 taget den 1/1 om morgen i haven. Ej altså undskyld, men hvad er det for et kræ og er den slags kræ ikke helt hvide ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Lidt flere billeder med en lille smule sne. Det er frost, din fusker Luna i sofaen i går aftes:-D Det er meget hårdt at være Luna, som i godt kan se:mrgreen: Og bette Oliver Ja luna har det hørdt da Her er rynke En hund der tigger! Og en træt hund med nytårs tømmermænd (mangel på søvn) Jaaaa rynke aslan, super billed...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Karla og jeg den 1 januar, tidligt om morgnen... "hvorfor sidder alle de mennesker stadig i sofaen, når man burde sove?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Ej altså undskyld, men hvad er det for et kræ og er den slags kræ ikke helt hvide ?!? Jeg ved godt, at spørgsmålet ikke er til mig - men det er da en bull terrier, så vidt jeg kan se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Det er frost, din fusker Nix, den er god nok. Lige før jeg tog billederne, dalede det ned med snefnug. Der kom bare ikke så mange af dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2009 Karla og jeg den 1 januar, tidligt om morgnen... "hvorfor sidder alle de mennesker stadig i sofaen, når man burde sove?" Er du ikke blevet klippet? :hmm:Jeg synes at huske at have set et andet billede af dig (ok, det er vist et godt stykke tid siden), hvor du havde langt hår? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts