Hop til indhold

Hvad er en rednose?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så vidt jeg ved er det en pitbull med en speciel farvesammensætning der gør at dens næse er kødfarvet.

 

Så vidt jeg ved betyder: at jeg ved, at det er en pitbull med en rød næse, men om den har andre egenskaber end den røde næse som gør den anderledes end andre pittbulls, ved jeg ikke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rednosen er ulovlig i DK - måske derfor "visse" typer er så stolt af den :mrgreen:

 

Blop blop - der sev en fordom til overfladen :engel:

 

Er det en fordom?. :shock::confused: For mig var det en eksakt viden (indtil du gjorde mig klogere). b015.gif Hvor dum kan man have lov til at være, :stupid: og stadigvæk undgå at blive smidt ud herinde fra. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG nu kan jeg godt se det, løøøøøøøøøb allesammen Pinpoynter har en farlig dræber i sit hus! :lol: Faktisk nok tre, de to andre er garanteret bare forklædte dræberhunde. :mrgreen:

 

Godt du advarede os Zaz-zaz. :mrgreen:

 

Ja, der findes da bare ting, der MÅ frem i dagens lys og især efter billede nr. 2 blev postet, var jeg naturligvis ikke i tvivl om dyrets sande karakter !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der findes da bare ting, der MÅ frem i dagens lys og især efter billede nr. 2 blev postet, var jeg naturligvis ikke i tvivl om dyrets sande karakter !!! :mrgreen:

 

Hihi, du er jo bare skrap altså... jeg syntes jo først lige at det lignede en sød, ganske fredelig hund, men må bøje mig for din ekspert-viden. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...