Hop til indhold

Hundeting <3


Tonks
 Share

Recommended Posts

Med fare for at blive kaldt en 13 årig hestetøs med købermani, der burde anskaffe sig et tøjdyr :rolleyes::lol:

 

Så vil jeg altså vise jer min "samling" af hundeting, jeg synes bare de er så smukke og specielle, og så fordi jeg har samlet det hele over længere tid.

Når jeg falder over noget, der er super smukt og unikt så køber jeg/spare penge sammen og køber det :5up:

 

DSC01928.jpg

DSC01929.jpg

DSC01930.jpg

DSC01927.jpg

 

Det eneste der mangler er hundesengene, men de står nede i kælderen ;-)

 

Kan i umidelbart se om der mangler noget?? (udover børster, karter, kamme osv. til pelspleje)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki ;-) IKEA det vil jeg prøve næste gang jeg er i Århus :mrgreen:

 

Jo, men det er meget længe siden jeg købte dem :oops: det lille blå var fordi det bare var så smukt at jeg var ligeglad med om jeg nogensinde fik det brugt :oops::lol:

 

Det andet var på tilbud og i en typisk terrier størrelse, og har hele tiden tænke i den størrelse ;-)

 

Hvis det viser sig at være for stort eller for småt, så sælger jeg det på nettet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, det er da godt nok nogle smarte fancy ting du har fundet til hunden:)..

 

Vil også gerne lige takke for rådet med Ikea bamserne.....:5up:

 

:vinken:Tilde´s mor

 

det var så lidt :-) karlas marsvinebamse, som hun fik den dag hun kom hjem (der er billeder i tråden med hunden og dens legetøj) er stadig 100% intakt (omend lidt nusset :lol:) her lidt over 5 måneder senere... og der er ellers mange bamser der har måttet lade livet under Karlas kyndige tænder og poter :lol:

 

Hendes rotte fik hun da hun var omkring de 10-11 uger, den lever også i bedste velgående stadig... Begge bamser er fra IKEA og købt til de nette summer af henholdsvis 20 og 25 kr...

Link til indlæg
Del på andre sites

Med fare for at blive kaldt en 13 årig hestetøs med købermani, der burde anskaffe sig et tøjdyr :rolleyes::lol:

 

Så vil jeg altså vise jer min "samling" af hundeting, jeg synes bare de er så smukke og specielle, og så fordi jeg har samlet det hele over længere tid.

Når jeg falder over noget, der er super smukt og unikt så køber jeg/spare penge sammen og køber det :5up:

 

 

 

 

 

 

Det eneste der mangler er hundesengene, men de står nede i kælderen ;-)

 

Kan i umidelbart se om der mangler noget?? (udover børster, karter, kamme osv. til pelspleje)

 

Jeg synes, du mangler nogle af de nyere bøger, du blev anbefalet herinde. Og så er det en god idé at rådføre sig med hundeklipper/trimmer, når man vælger halsbånd :-)

 

Du mangler også en sele, men det skal du nok også vente med, til du har hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hold da ferie, hende Izzie bliver da noget af en lille luksus-tøs når hun kommer hjem! :-D

 

Hvorfor laver de ikke sådan nogle senge til MENNESKER??:blink::neutral:

 

Men forhåbelig går hendes skarpe hvalpetænder ikke alt for meget ud over de lækre ting. Elliott har først nu i en alder af 2½ år fået en blød kurv. Den gamle af plastic var gnavet i stykker:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da ferie, hende Izzie bliver da noget af en lille luksus-tøs når hun kommer hjem! :-D

 

Hvorfor laver de ikke sådan nogle senge til MENNESKER??:blink::neutral:

 

Men forhåbelig går hendes skarpe hvalpetænder ikke alt for meget ud over de lækre ting. Elliott har først nu i en alder af 2½ år fået en blød kurv. Den gamle af plastic var gnavet i stykker:lol:

 

hehe tak :blink: jaaa...den holder jo nok ikke så længe :( men regner med at lægge et tæppe hen over og sådan :engel:

 

Men nu lå den i kælderen, også kan jeg jo ligeså godt bruge den før jeg går ud og bruger penge på en ny :mrgreen::blink: har faktisk også en flet kurv, men har læst at de æder dem :roll: sååå den venter jeg med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
hehe :engel: i en dyrehandel der hedder Den Gyldne Hamster :blink:

 

men så lige her den anden dag, at de har dem nede i min Bonnie dyrehandel (Tufra i vejle) :mrgreen::blink:

 

De er bare kun i én str. :neutral: diameter: 13,5 cm indvendig

 

Ja, de ser lidt store ud, men de er eddermame søde.. DEM må jeg have mig.. :blink::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
:lol::lol::lol: bare pas på dit lille kræ ikke drukner i vandskålen....

 

nej, seriøst... tænk lige på hvor høje de er! Han kan nok ikke nå op til dem,,,

 

Nej nej, men han bliver da større end hvalpe-størrelse.. Tror jeg da? :shock:

 

 

:lol::-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...