Gæst Julius' mor Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Jeg og mine to unger skal hente vores storpudel d. 4. februar,- og vi kan altså næsten ikke vente:ivrig: Jeg vil benytte lidt af tiden til at præsentere mig/os: Vi bor på Amager, tæt ved stranden. Familien tæller mig, min datter på næsten 17, min søn på 11, to dejlige katte og en dværghamster. Julius bliver vores første fælles hund. Vi har valgt en storpudel, da der er allergi i familien og vi har erfaring for, at pudler ikke giver problemer. Jeg har tidligere haft en storpudel, Krølle, som var den dejligste hund. Han blev næsten 15 år gammel og var min bedste ven og "bror". Jeg håber at kunne give ungerne en ligeså god hundeoplevelse som jeg selv har haft. Jeg glæder mig til, at kunne bidrage med sjove anekdoter og billeder, når familieforøgelsen bliver en realitet. På gensyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hej Julius´s mor Velkommen hertil.. Lidt skægt, for jeg er faktisk også rimelig ny herinde, og jeg går også og venter på vores hvalp, som vi får hjem d. 6 februar. Så er hun lige godt 10 uger gammel. Hun er et gadekryds mellem cavalier, pekingeser og chihuahua.. Det er bare slet ikke til og vente... Fortæl lidt om Julius.. Hva er han for en lille fyr?? fra Tilde´s mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 velkommen herind til endnu en "krølle":mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen. Der er flere pudelejere herinde, men Julius bliver vist den første storpudel, så vidt jeg ved. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen til:-D glæder mig til at følge julius, da jeg selv godt kunne finde på at få en storpudel engang:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen. Der er flere pudelejere herinde, men Julius bliver vist den første storpudel, så vidt jeg ved. arh hold da op sonja - hvis du spørger jason er han en større-end-stor-pudel men spørger du os andre har du vidst ret - vi er flest dværg/mellem ("flest" betyder 4-5 hunde alt i alt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hej Julius´s mor Velkommen hertil.. Lidt skægt, for jeg er faktisk også rimelig ny herinde, og jeg går også og venter på vores hvalp, som vi får hjem d. 6 februar. Så er hun lige godt 10 uger gammel. Hun er et gadekryds mellem cavalier, pekingeser og chihuahua.. Det er bare slet ikke til og vente... Fortæl lidt om Julius.. Hva er han for en lille fyr?? fra Tilde´s mor Hej Tildes mor Julius er en hvid storpudel der vil være præcis 8 uger når vi henter ham. Han er søn af Rosa, en stor sølvpudel og Axel, en hvid storpudel. Begge forældre bor ved Nykøbing Sjælland. Hvor er det rart at vide, at der er andre, der heller ikke kan vente. Tilde lyder som en sød lille en. Glæder mig til at gøre hendes bekendtskab:lol: Hilsen Iben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen til! Pudler er DEJLIGE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen, jeg har selv en sort Dværgpudel. det er dejligt at få flere Pudelejere her ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hej igen.. PINLIGT, kan se du i første indlæg skrev det var en puddel, det var jeg da vist den eneste der ikke havde opfatter.... Glæder mig til, at se billeder af ham.. Det er vildt som tiden bare går i stå, når man venter. Vi skal heldigvis på ferie d 30, og så henter vi Tilde når vi kommer hjem d. 6, så virker tiden ikke så lang.. Ja det er rart at vide at der er flere der står samme sted som en selv, og de spørgsmål man kan forestille sig der kommer i nærmeste fremtid, kan jo nemt være de samme.. Synes ihvertfald jeg er blevet klogere, bare af, at sidde og læse indlæg herinde..:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Velkommen til Jeg glæder mig til at f¢lge ham, pudler har den bedste humor!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hej og velkommen :vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Hej og velkommen til Du skulle vel ikke have et billed af den lille herre som du vil dele med os andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Hej og velkommen til. Hvad farve har den lille julius nu den har sølv og hvid som forældre ved ikke så meget om pudler men glæder mig meget til at følge julius:-D Og se det lille myr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Forum, håber du bliver glad for at være herinde og jævnligt har tid og lyst til at opdatere os mht. Julius. Han ser virkelig nuttet ud på det billede. :hjerte: Storpudlen ligger på min top fem liste over favorit racer og især hvid synes jeg godt om. Og så er det jo dejligt med en hund der kan forventers at blive teenager, efter menneskestandart. Tiden går bare så stærkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Velkommen til Arh den vente tid den er bare frygtelig lang, og bare vent til dagen inden, det er endnu værrer Glæder mig til at se en masse billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Render Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Så fik du sat et billed på af Julius..:5up: Hvor er han bare DEJLIG!!!! han er da godt nok heller ikke til, at vente på... Men tænk om knap 3 uger har du ham hjemme hos dig:mrgreen: Idag er det præcis 3 uger til, at vi skal hente Tilde.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Jeg fik nye billeder af Julius idag. Vores hundemor er rigtig sød til at sende mails med updates. Har oprettet et album Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Jeg fik nye billeder af Julius idag. Vores hundemor er rigtig sød til at sende mails med updates. Har oprettet et album Julius ser sååååååååå sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Hej og velkommen til. Håber at du bliver glad for at være her på HF. Jeg har også en pudel. En mellem pudel på snart 9 år. Hun er kennel Crecendo i Horsens. Pudler er bare DEJLIGE. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Hej og velkommen til, jeg håber at du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2009 Velkommen til Julius ser da bare dejlig ud Glæder mig til at følge ham herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts