Hop til indhold

Mens jeg venter på Julius.

Gæst Julius' mor
 Share

Recommended Posts

Gæst Julius' mor

Jeg og mine to unger skal hente vores storpudel d. 4. februar,- og vi kan altså næsten ikke vente:ivrig::ivrig:

Jeg vil benytte lidt af tiden til at præsentere mig/os: Vi bor på Amager, tæt ved stranden. Familien tæller mig, min datter på næsten 17, min søn på 11, to dejlige katte og en dværghamster. Julius bliver vores første fælles hund. Vi har valgt en storpudel, da der er allergi i familien og vi har erfaring for, at pudler ikke giver problemer. Jeg har tidligere haft en storpudel, Krølle, som var den dejligste hund. Han blev næsten 15 år gammel og var min bedste ven og "bror". Jeg håber at kunne give ungerne en ligeså god hundeoplevelse som jeg selv har haft. Jeg glæder mig til, at kunne bidrage med sjove anekdoter og billeder, når familieforøgelsen bliver en realitet. På gensyn.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Julius´s mor

Velkommen hertil..

Lidt skægt, for jeg er faktisk også rimelig ny herinde, og jeg går også og venter på vores hvalp, som vi får hjem d. 6 februar. Så er hun lige godt 10 uger gammel. Hun er et gadekryds mellem cavalier, pekingeser og chihuahua.. Det er bare slet ikke til og vente... :mrgreen:

Fortæl lidt om Julius.. Hva er han for en lille fyr??

:vinken: fra Tilde´s mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Velkommen. :vinken:

Der er flere pudelejere herinde, men Julius bliver vist den første storpudel, så vidt jeg ved. :-)

arh hold da op sonja - hvis du spørger jason er han en større-end-stor-pudel :rolleyes:

men spørger du os andre har du vidst ret - vi er flest dværg/mellem ("flest" betyder 4-5 hunde alt i alt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor
Hej Julius´s mor

Velkommen hertil..

Lidt skægt, for jeg er faktisk også rimelig ny herinde, og jeg går også og venter på vores hvalp, som vi får hjem d. 6 februar. Så er hun lige godt 10 uger gammel. Hun er et gadekryds mellem cavalier, pekingeser og chihuahua.. Det er bare slet ikke til og vente... :mrgreen:

Fortæl lidt om Julius.. Hva er han for en lille fyr??

:vinken: fra Tilde´s mor

Hej Tildes mor :-)

Julius er en hvid storpudel der vil være præcis 8 uger når vi henter ham. Han er søn af Rosa, en stor sølvpudel og Axel, en hvid storpudel. Begge forældre bor ved Nykøbing Sjælland.

Hvor er det rart at vide, at der er andre, der heller ikke kan vente. Tilde lyder som en sød lille en. Glæder mig til at gøre hendes bekendtskab:lol::lol:

Hilsen Iben.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen..

PINLIGT, kan se du i første indlæg skrev det var en puddel, det var jeg da vist den eneste der ikke havde opfatter..:oops:..

Glæder mig til, at se billeder af ham..

Det er vildt som tiden bare går i stå, når man venter. Vi skal heldigvis på ferie d 30, og så henter vi Tilde når vi kommer hjem d. 6, så virker tiden ikke så lang.. Ja det er rart at vide at der er flere der står samme sted som en selv, og de spørgsmål man kan forestille sig der kommer i nærmeste fremtid, kan jo nemt være de samme.. Synes ihvertfald jeg er blevet klogere, bare af, at sidde og læse indlæg herinde..:5up:

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken: og velkommen til.

Hvad farve har den lille julius nu den har sølv og hvid som forældre ved ikke så meget om pudler men glæder mig meget til at følge julius:-D

Og se det lille myr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til Forum, håber du bliver glad for at være herinde og jævnligt har tid og lyst til at opdatere os mht. Julius. Han ser virkelig nuttet ud på det billede. :hjerte:

Storpudlen ligger på min top fem liste over favorit racer og især hvid synes jeg godt om. :mrgreen: Og så er det jo dejligt med en hund der kan forventers at blive teenager, efter menneskestandart. Tiden går bare så stærkt. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik du sat et billed på af Julius..:5up:

Hvor er han bare DEJLIG!!!! han er da godt nok heller ikke til, at vente på... Men tænk om knap 3 uger har du ham hjemme hos dig:mrgreen:

Idag er det præcis 3 uger til, at vi skal hente Tilde....

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Hej og velkommen til. :vinken:

Håber at du bliver glad for at være her på HF. :-)

Jeg har også en pudel. En mellem pudel på snart 9 år. Hun er kennel Crecendo i Horsens.

Pudler er bare DEJLIGE. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites