Hop til indhold

Hund vs. ejer


Tonks
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg godt nok ikke Caisar og Kimba mere... men de kommer med alligevel - for de var en stor del af mit liv mens de var her... :cry:

 

Så her er:

Jeg (hende blondinen :roll:)

Ling (ham den lille vimse)

Caisar (den store sorte djævel)

Kimba (den lille sorte turbo tøs)

Ninja (min kommende nye hvalp... hvilken en i kuldet det blir vides endnu ikke...)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus

Jeg har ingen billeder af mig selv(det er ligesomom jeg altid fordufter når der er et kamers i nærheden), men vi kan vidst roligt blive enige om at jeg IKKE ligner min hund :rolleyes: Og at jeg heller ikke ligner en "stereotyp" pudelejer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Den er da meget smukkere end jeg er :mrgreen:

 

Jeg ejer næsten ingen billeder af mig selv - har udviklet en særlig sportsgren som hedder "kamera-galop" - dvs. fuld fart af h.... til når der et kamera i nærheden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

sandt sandt!! har nix nogen vovse :(

 

 

 

Mig :mrgreen:

DSC01604.jpgDSC01651.jpg

 

(tvivler altså på, at jeg ligner gøjen ;-) hun er noget grøn i dét :lol: )

 

Ej... lidt pinligt :oops: Jeg har så hele tiden troet, at du var et hankøn :genert:

Navnet har bare lydt sådan meget... øhh... mande-agtigt... lidt ala Hulk :genert:

Men kan nu se, at du er en Tonks-kvinde og ikke en Tonks-mand... Sorry :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej... lidt pinligt :oops: Jeg har så hele tiden troet, at du var et hankøn :genert:

Navnet har bare lydt sådan meget... øhh... mande-agtigt... lidt ala Hulk :genert:

Men kan nu se, at du er en Tonks-kvinde og ikke en Tonks-mand... Sorry :genert:

 

Tonks er da hende heksen fra Harry Potter, der har sådan noget hår, som skifter farve hele tiden. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay okay... Jeg har altså kun set to Harry Potter film... Og kan stort set ingen af navnene på personerne :genert: Dåååme mig altså :mrgreen: Men jeg er mere til Ringenes Herre - og jeg skal helt sikkert nok komme til, at opkalde en hund efter en af personerne derfra... Aragorn, Gimli, Gandalf, etc...

 

Men tror slet ikke jeg skal fortælle det her til min søster eller veninde, for de er kæmpe Harry Potter fans - og de skal bare ikke have håne-retten :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay okay... Jeg har altså kun set to Harry Potter film... Og kan stort set ingen af navnene på personerne :genert: Dåååme mig altså :mrgreen: Men jeg er mere til Ringenes Herre - og jeg skal helt sikkert nok komme til, at opkalde en hund efter en af personerne derfra... Aragorn, Gimli, Gandalf, etc...

 

Men tror slet ikke jeg skal fortælle det her til min søster eller veninde, for de er kæmpe Harry Potter fans - og de skal bare ikke have håne-retten :genert:

 

Jeg synes virkelig ikke det behøver at være et spørgsmål om enten eller, når det kommer til Harry P og Rinkenæs Herre ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay okay... Jeg har altså kun set to Harry Potter film... Og kan stort set ingen af navnene på personerne :genert: Dåååme mig altså :mrgreen: Men jeg er mere til Ringenes Herre - og jeg skal helt sikkert nok komme til, at opkalde en hund efter en af personerne derfra... Aragorn, Gimli, Gandalf, etc...

 

Men tror slet ikke jeg skal fortælle det her til min søster eller veninde, for de er kæmpe Harry Potter fans - og de skal bare ikke have håne-retten :genert:

jeg holder med dig denne gang...:5up: selvom der står kvinde under tonks detaljer oppe i højre hjørne hvergang h*n har skrevet et indlæg...

Tja...bedøm selv om vi ligner hinanden...:-D

tjaa, rimeligt meget faktisk...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...