Hop til indhold

Kender du Kennel Vesterborg?


Gæst ChicarnoG
 Share

Recommended Posts

de har været til dyrlæge, skriver trådstarter jo selv.

 

Jojo - men lyder da til at hvalpen stadig er skidt..sløv og med opkast.

Dyrlægen synes den så frisk nok ud da denne så den for lidt mere end en uge siden, men synes stadig de bør tage tilbage til dyrlægen da en hvalp så absolut ikke bør være sløv og kaste op.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, som jeg læser det, er det også ikke i går TS var til dyrlægen. Alle indlæg fra TS er dateret i går - og læser det også som, at den "blot" har været til de obligatoriske tjek, og ikke specifikt for de seneste dages sløvhed og opkast.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

jeg synes det er imponerende at være opdrætter som med egne ord har følgende mål:

 

Vores mål er klart at være med til at forbedre racerne, og lave gode og velfungerende familiehunde, og det mener vi selv at vi er sluppet rimelig godt fra.

 

på intet sted på hjemmesiden vil frem med hvilken klub hun stambogsfører i???? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Heej ..

Jeg kender ALT til Kennel'en..

Og kan du se at få den Hund til Dr.dyr .. der har for nyligt været udbrud af geardia , Og E-koli ...

 

 

. Hun stambogsføre i DDH nu.. Men jeg ved der er MANGE Klager over hende . Bl.a Sælger hun hunde UNDE Kontrakter .. - og lige nu tilbage holder en stamtavle selvom hun ikke må,.. Jeg kan ikke råde Flere til at købe hunde der ....

 

Venligst ,.!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ihhh...kan man ikke lave det sådan at trådene blir låst efter et par måneder? Det er pænt irriterende at sidde og læse en hel tråd for så at opdage at den er 100 år gammel :rolleyes:

 

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOLY CRAP :shock: googlede lige kennelen fordi jeg var nysgerrig :engel:

 

22/10 Flere hvalpe er kommet til verden bla. Pomeranian hvalpe ;O)

19/10 Nye meget smukke og specielle Chihuahua hvalpe ;O)

22/9 Ny hvalpe er født Malteser og Chihuahua ;O)

http://kennel-vesterborg.dk/

 

:skraek:

 

Det er squ da godt nok mange hvalpe på en gang :skrak:

 

Dusty blev far d. 17. Juli til 4 smukke hvalpe hos min søster den sidste i kuldet kan ses her Peperman blev far d. 6. September til 4 dejlige hvalpe hos min søster. se hvalpene her. Hector blev far d. 14. September til 7 hvalpe, mere info kan fås på side www.kennel-bijou.dk Hector blev far igen d. 18. September til 6 hvalpe som bor i Næstved, mere info kan fås her. Lilo blev far d. 18. September til 1 hvalp i Næstved, mere info kan fås her. Lilo blev far d. 22. September til 5 hvalpe i Næstved, mere info kan fås her.

WOW :shock:
Link til indlæg
Del på andre sites

GYS..... 44 avls hund ??? :shock: Det er ikke en kennel det er en fabrik ... og prisen betaler hundene ...

 

Hvad betyder det: 44 avls hund? Jeg synes ikke, jeg kan finde det nogle steder på hjemmesiden, så jeg evt. selv kunne chekke, hvad det betød.

 

En anden ting, jeg ikke forstår er "avlsgodkendt pga. alder". Jeg er ikke særlig ferm i "udstillingsudtryk", så selvom der er nogle tidligere i tråden, der har skrevet forklaringen, så er jeg stadig lost.

 

Måske der findes undtagelser, men jeg er ikke meget til overs for kenneler m/flere hunderacer. Der er lidt (meget!) - som Lusen også skriver - fabrik over det :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad betyder det: 44 avls hund? Jeg synes ikke, jeg kan finde det nogle steder på hjemmesiden, så jeg evt. selv kunne chekke, hvad det betød.

 

En anden ting, jeg ikke forstår er "avlsgodkendt pga. alder". Jeg er ikke særlig ferm i "udstillingsudtryk", så selvom der er nogle tidligere i tråden, der har skrevet forklaringen, så er jeg stadig lost.

 

Måske der findes undtagelser, men jeg er ikke meget til overs for kenneler m/flere hunderacer. Der er lidt (meget!) - som Lusen også skriver - fabrik over det :(

 

mk101 skrev i et tidliger indlæg "Talte 44 voksne hunde tilknyttet hendes kennel."

derfor skrev jeg det antal... men kan se at jeg har glemt et e !

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Jeg var en gang tæt på at købe en hvalp hos Kennel Vesterborg, men fortrød, da hun sagde, at den hvalp, jeg havde ventet på, havde løse knæ - men at det intet betød. Jeg sagde nej tak og har siden hørt meget dårligt om den kennel. Hun har ikke tjek på noget og leverer dårlige hunde. Hun er blevet anmeldt op til flere gange og har et dårligt rygte i kennel-kredse. Det var, hvad jeg kunne sige om Britta Hatar.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst hougaard62
Hej.

 

Er der nogle herinde der kender Kennel Vesterborg.

Vi har købt vores dejlige chihuahua hvalp hos hende,

lige siden vi har haft ham har han virket sløv, lidt opkast og

dårlig mave. Vi har købt ham med stamtavle, men stamtavlen

var ikke bestilt :confused: mærkeligt nok.

 

Vi har skrevet til hende pr. mail 2 gange, og hun har ikke svaret vedr. den stamtavle på Chicarno som vi venter på... Øv øv øv...

 

hej det du skriver er jeg meget ked af at høre hun ville godt sælge mig en hund men jeg var ikke mindet på hund derfra du skal nok ikk regne med nogen stambog desværre hun er flyttet til københavn hendes ejendom i sakskøbing er røget på tvagsauktion hvis jeg kan få fat i hendes adresse skal jeg nok give dig den min nabo er perle ven med hende så jeg vil forsøge

mvh laila

Link til indlæg
Del på andre sites

hej det du skriver er jeg meget ked af at høre hun ville godt sælge mig en hund men jeg var ikke mindet på hund derfra du skal nok ikk regne med nogen stambog desværre hun er flyttet til københavn hendes ejendom i sakskøbing er røget på tvagsauktion hvis jeg kan få fat i hendes adresse skal jeg nok give dig den min nabo er perle ven med hende så jeg vil forsøge

mvh laila

 

Du svarer på et indlæg der er skrevet for 3 år siden, så det er tvivlsomt om trådstarter stadig har brug for adressen.

 

Men velkommen til H-F :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...