Hop til indhold

Stella og Pero på stranden - billeder og video

Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Gæst PPP-Pero

Igår eftermiddags var Tweesa og mig en tur til Moesgaard i kulde og blæst, men det var en hyggelig tur og hundene blev MEGET trætte!

Dolph og Bitten var på ferie i Esbjerg, men Tweesa havde lånt Ekaterinas Stella for en dag :-)

Stella er altså lige en dame efter Peros smag - lidt hard-to-get (Stella er en pæn dame jo:cool:), men alligevel klar på vild løbeleg (så meget som flexi'erne tillod) :mrgreen: Jeg tror virkelig Pero var fascineret af Stella - hun kunne nemlig løbe lige så hurtigt om ham!! :shock::blink:

Jeg tror Tweesa og mig har set ret dumme ud - vi løb frem og tilbage, rundt i ring og var ofte meget viklet ind i linerne for at de kunne lege så godt som muligt. Så vi fik varmen på trods af, at det var en meget kold dag :lol:

Der kommer flere billeder og nogle videoer senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Flere billeder...

Tanget var åbenbart meget interessant... Pero skulle lige tisse, så tissede Stella også, så tissede Pero på det igen... - og indimellem skulle Pero lige tisse på det en ekstra gang :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, skønne billeder :-D

Dejligt at se at Stella-dyret har hygget sig, imens hendes mor og lillesøster var på sjælland til klikker uddannelse.

Træt, det må man sige hun var! Jeg hentede hende omkring otte tiden hos Tweesa. Da vi kom hjem tøffede hun direkte op i sengen, og gik så hurtigt under den fordi Asta synes det var legetid.

Derefter så jeg hende ikke før næste morgen. :shock:

Tweesa er altså den bedsteste Stella-passer man kunne ønske sig! Endnu engang mange tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, skønne billeder :-D

Dejligt at se at Stella-dyret har hygget sig, imens hendes mor og lillesøster var på sjælland til klikker uddannelse.

Træt, det må man sige hun var! Jeg hentede hende omkring otte tiden hos Tweesa. Da vi kom hjem tøffede hun direkte op i sengen, og gik så hurtigt under den fordi Asta synes det var legetid.

Derefter så jeg hende ikke før næste morgen. :shock:

Tweesa er altså den bedsteste Stella-passer man kunne ønske sig! Endnu engang mange tak :blink:

Det var jo totalt nemt at passe hende! Hvis det ikke var fordi hun napper når hun er utilfreds :mrgreen::blink:

Og når man så har en PPP-Pero plus hund at gå tur med - så er det jo easy-peasy..

Det var ihvertfald super hyggeligt, Elisabeth :-D

Link til indlæg
Del på andre sites