Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fra dagens mark-tur:

Desværre ikke skarpt, men minder mig ret meget om den første MIB film, med alien insektet i sit "Eggar suit" :lol::lol::lol:

 

Medens jeg stod og fumlede for at få kameraet fundet frem, lavede Vinnie ellers et flot rullefald hen over ryggen på Leroy, men det må I altså tænke Jer til :lol:

 

Og så blev vi lige mindet om hvorfor det hedder LØBEtid - møgtøsen stak af to gange :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra dagens mark-tur:

Desværre ikke skarpt, men minder mig ret meget om den første MIB film, med alien insektet i sit "Eggar suit" :lol::lol::lol:

 

Medens jeg stod og fumlede for at få kameraet fundet frem, lavede Vinnie ellers et flot rullefald hen over ryggen på Leroy, men det må I altså tænke Jer til :lol:

 

Og så blev vi lige mindet om hvorfor det hedder LØBEtid - møgtøsen stak af to gange :evil:

 

Hehe, ja køn er han ikke liiiige der:lol:

 

Men han ser ud til at have det rigtig sjovt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bimse er klar til at mule og møsse :lun: hvordfan har hun det med en korthåret muskuløs fyr på 60 cm? :hjerte:

 

På afstand vil hun nok råbe lidt efter ham - og hvis han kommer for tæt på vil hun kunne finde på at skrige ... selvom i de her dage ved jeg ik helt hvad hun kan finde på ... måske hun bare svinger halen til siden og siger "værs'go at stig på" :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...