Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Deaddollface
Jeg arbejder som kommunikationskoordinator i en lille NGO. Vi er kun fire ansatte, så før jeg fik Tyson, spurgte jeg bare de andre, om der var ok med dem, at jeg fik en hund og tog ham med på kontoret. Og det var det heldigvis. :-) Han ligger under mit skrivebord, hvor han har et transportbur som "hule", og i frokostpausen går jeg tur med ham.

 

Ej, hvor hyggeligt.. Gad vide om jeg må tage min vovse med, når jeg skal arbejde i en børnehave :-D Stakkels hvalp, ville blive overfaldet af tusinde små skræmmende unger.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor hyggeligt.. Gad vide om jeg må tage min vovse med, når jeg skal arbejde i en børnehave :-D Stakkels hvalp, ville blive overfaldet af tusinde små skræmmende unger.. ;-)

 

Det må du nu næppe ;-) men selv hvis du måtte ville det være en meget dårlig oplevelse for sådan en lille hund :???: karlas værste mareridt er børnehavebørn på tur.... Hun er vitterligt skrækslagen ... stakkels lille Karla :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du nu næppe ;-)men selv hvis du måtte ville det være en meget dårlig oplevelse for sådan en lille hund :???: karlas værste mareridt er børnehavebørn på tur.... Hun er vitterligt skrækslagen ... stakkels lille Karla :(

 

Det tror jeg ikke Sherlock er enig i :blink: Han ELSKER bare børn, og har gjort det siden har var helt lille. Nu kom han så også fra et hjem hvor ejeren var dagplejemor, så han har været med børnene et par gange :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er selvfølgelig rigtig nok ;-) Men han var jo ikke meget større, dengang. Det skifter nok meget fra hund til hund :mrgreen:
Der er jo forskel på 4-5 dagplejeb¢rn, og 30 b¢rnehave b¢rn! Men nok om det....

 

Danny ser rigtig dejlig ud :hjerte: Vi har en gammel gordon setter der kommer i pensionen.... lidt d¢v, lidt senil, men meget, meget s¢d. Glæder mig til at h¢re om jeres eventyr sammen. Hvorfor skulle ejeren af med ham?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, glæder mig til at se den lidt senere, men så må jeg nok hellere kommer i gang med rengøringen sådan at jeg kan side og savle bag efter :blink:

 

Lyder som en god ide :lol: men der er ikke så mange billeder endnu han kom jo først hjem kl 19.30 i går aftes ca...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Det må du nu næppe ;-) men selv hvis du måtte ville det være en meget dårlig oplevelse for sådan en lille hund :???: karlas værste mareridt er børnehavebørn på tur.... Hun er vitterligt skrækslagen ... stakkels lille Karla :(

 

Ja, det var også lidt for sjov.. :mrgreen: Kunne ikke finde på at tage ham med..

 

Det tror jeg ikke Sherlock er enig i :blink: Han ELSKER bare børn, og har gjort det siden har var helt lille. Nu kom han så også fra et hjem hvor ejeren var dagplejemor, så han har været med børnene et par gange :-D

 

Hvor sødt.. :-) Men tror også børnehave er lidt voldsommere end dagpleje.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface

Ville bare lige vise et billede af den nu 5 uger gamle Cupcake.

Han er nu "reseveret", men har endnu ikke fået den skriftlige erklæring fra opdrætter, som skal bruges til at få ham indført i landet.. :megaked:

 

 

view

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Nårh, han er sådan helt tøjdyrsnuttet :lun:

 

Ja, en rigtig lille bamse.. :-D

 

Hvor lille bitte og kær. :-D

 

Ja' date=' en lilleb bitte en :-D:oops:

 

Jeg citerer lige fordi det billede godt må stå endnu engang ;D

 

Hvor er han godt nok supernuttet ...

 

Hihi, jaa.. Det er han ..

 

Kan ikke tillade mig at sige "tak" endnu.. Han er jo ikke min.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville bare lige vise et billede af den nu 5 uger gamle Cupcake.

Han er nu "reseveret", men har endnu ikke fået den skriftlige erklæring fra opdrætter, som skal bruges til at få ham indført i landet.. :megaked:

 

 

view

 

Han er nuttet!.

 

Men du KAN da IKKE kalde en HANHUND for Cupcake!!!:shock:

HAn risikerer jo at få et komplex! Og respekt blandt de andre hanhunde i kvarteret får han da ALDRIG med det navn.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...