Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor er de søde. Han nyder vel stadig hans "ferie" ?

 

Tror jeg.... han er i hvert fald blevet en rigtig fræk basse efterhånden ;o) Sjovt som de ligesom tøer op efter lidt tid.... eneste minus er at han IKKE kommer når jeg kalder ;o) Det skal jeg liiiige vænne mig til - han er lidt af en bulldozer, når han f.eks. bestemmer sig for at mase sig ud gennem døren. Heldigvis er der et godt stykke til vejen - og jeg har luret, at det er en god idé at lukke børnegitteret til entreen, inden jeg går ud ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra vores tur i hundeskov i dag :-)

 

[ATTACH]6149[/ATTACH]

 

[ATTACH]6150[/ATTACH]

 

[ATTACH]6151[/ATTACH]

 

[ATTACH]6152[/ATTACH]

 

[ATTACH]6153[/ATTACH]

 

 

Aslan siger han gerne vil lege med Dumle, og han skal nok hoppe over ham :mrgreen:

 

 

Og så kan jeg se på det 3. billed at dumle lider af samme mule sygdom som aslan fnis

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg gryn i forkøbet :-P

 

Lige 2 billeder hvor Cujo og Hjalte hygger i cujos nye "seng"

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5244-afslapning.jpg[/media]

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5243-afslapning.jpg[/media]

 

Nåh hvor sødt :hjerte: De er gode tl at dele med hinanden ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan siger han gerne vil lege med Dumle, og han skal nok hoppe over ham :mrgreen:

 

 

Og så kan jeg se på det 3. billed at dumle lider af samme mule sygdom som aslan fnis

'Hvad for en mulesygdom? Det kender vi altså intet til herhjemme :engel:

 

Dumle vil helt sikkert også gerne lege med Aslan og han skal også nok prøve at hoppe over ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt forskelligt af Milo :-D

 

De første 2 er fra det lille drys sne vi fik i går. Det næste er ...uha :shock: har står op ad mit ben. oops :lol::oops: De sidste 2 er fra vores fælles tur i hundeskov i dag. (Var afsted med Bantus og Luckyluna- det var rigtig hyggeligt :-D).

 

Er der øjne et sted inde bag ved:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der øjne et sted inde bag ved:mrgreen:

 

Det tror jeg da :lol: Men det er godt nok længe siden jeg har set dem :oops:

 

Jeg håber sådan ,at pelsen kan dele sig lidt når den bliver lang nok, så han kan få noget midterskilling eller noget. Men vi eksperimenterer også lidt med elastikker. Vil så nødig til at skulle klippe det af... men det kan ikke blive ved med at gå sådan der :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...