Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, jeg ville ¢nske jeg havde fået nogle billeder med ham og Carrie der l¢b sammen. Den slags hunde har altså bare et extra gear!

 

har du ikke et billede af ham tæt på? Og ved du hvilke racer han er blandet af?

(en dyrlæge vi var til på et tidspunkt, som har boetlænge i england, faldt fuldstændig i svime over sheila, hun måtte bestemt være en lucher)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt forskelligt af Milo :-D

 

De første 2 er fra det lille drys sne vi fik i går. Det næste er ...uha :shock: har står op ad mit ben. oops :lol::oops: De sidste 2 er fra vores fælles tur i hundeskov i dag. (Var afsted med Bantus og Luckyluna- det var rigtig hyggeligt :-D).

 

 

 

Det er virkelig en fordel at snavset selv falder af :mrgreen:

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er virkelig misundelig på dem, der rigtig får sne. Vi får kun sådan noget mikro-tur af sne. I går aftes var nok der, hvor vi har fået mest. Men der var græsset også hvidt, og Milo syntes det var enormt sjovt :lun:

 

 

 

Vi har fortjent sne, sidste år fik Ringe en gang i november og vi så ikke til det siden, Århus var til sneet, og vi fik ikke noget, men NU har vi fået en masse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej så er kl 6 med søvn i øjenene, en smøg hængende i kæften og fugtigt hår med skuldrer trukket op over ørerne med en hund der slæntrer roligt hen af fortovet...

 

Næsten enig - men du glemte en tændt kaffemaskine - og en computer der er ved at starte op så man lige kan kigge på Hunde-Forum med en kop kaffe før man går i bad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla og jeg på eftermiddagstur...

 

1) Hvem er det der kommer der?

2) Arrrggghh farlige hunde i sandkassen

3) Jeg snuser dig lige i nummeren mens du gnaver i din pind

4) begge hunde stod på bordet indtil det sekund hvor jeg trykkede på udløseren :lol:

5) Smukke Mille - en blanding af golden og flatter - i aftenmørket

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: jeg fandt ud af i går at kæresten og cujo har nogle hemmeligheder, han har aldrig fået lov at komme op i sofane, men fandt pludselig ud af de lå og hyggede sig der når er alene hjemme, hun er færdig med sin praktik nu, så hun er tilbage på skolebænken så det betydere kortere dage alene for cujo og hverdage hvor hun er hjemme og skal studere :5up:

 

men sådan her ligger han åbenbart

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5320-hygge-i-sofaen-2.jpg[/media]

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5319-hygge-i-sofa.jpg[/media]

 

 

OG så et billed af cujo der sover i en hans magelige stillinger :roll:

 

[media]http://www.hunde-forum.dk/members/guanomo-albums-cujo-blandet-picture5318-sov.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...