Hop til indhold

Februar billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

Mange tak:-D

 

Ja det var en dyr omgang, men det var fileme pengene værd:-D

 

Nu skal jeg bare lære det bedre at kende:lol:

 

Og så har jeg et par "ofre" herinde, jeg kan øve mig på:lol::lol:

 

Må jeg have lov at spørge. Hvad er det for et kamera du har? Og hvad kostede det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 439
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må jeg have lov at spørge. Hvad er det for et kamera du har? Og hvad kostede det?

 

DET må du da:-) Jeg har et Nikon D40, som jeg i april 2007 gav ca 6000 kr. for med et lille objektiv.. Så var der forsikring og kort. Og så købte jeg allerede et par måneder efter et bedre objektiv til 2200 kr.

 

Det er et rigtig godt begynderkamera, men det har et minus, og det er, at man skal købe nogle objektiver, der har fokusmotor i, da der ikke er det i kamerahuset, som der er i mange andre kamerahuse.

 

Men jeg har ikke fortrudt mit køb:-D Og det er jo en hel del billigere nu:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

DET må du da:-) Jeg har et Nikon D40, som jeg i april 2007 gav ca 6000 kr. for med et lille objektiv.. Så var der forsikring og kort. Og så købte jeg allerede et par måneder efter et bedre objektiv til 2200 kr.

 

Det er et rigtig godt begynderkamera, men det har et minus, og det er, at man skal købe nogle objektiver, der har fokusmotor i, da der ikke er det i kamerahuset, som der er i mange andre kamerahuse.

 

Men jeg har ikke fortrudt mit køb:-D Og det er jo en hel del billigere nu:-D

 

Okay, så mange penge har jeg nu ikke heeeelt *host*slet ikke*host*

Men jeg har overvejet at købe et mindre dyrt digitalt kamera. Og tak for svaret!

Link til indlæg
Del på andre sites

hendes flotte farver og skeløje kommer til sin fulde ret :5up: hun er en lækker tøs :mums:

 

(hende og cujo ville pynte på et af dine billeder sammen :oops:)

 

Taaark for fiiin ros:-D Jahaer hun er en lækkermås:-D :lun:

 

Jamen det må jo komme an på en prøve en dag:lol::lol: Når jeg igen kan kravle rundt på jorden og har holdt mine løfter til de andre, der står i kø som forsøgshunde:lol::lol:

 

Som sagt er Nakskov jo ikke SÅÅÅ langt væk, for en som elsker at køre i bil :mrgreen:

 

Og så skal jeg nok øve mig lidt i at tage billeder af en flerfarvet hund:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

selvfølgelig skal dengse være i sofaen :lun: kan i ikke se han er skabt til at ligge i det hjørne :mrgreen:

hehe jo, han passer fint der, han ligger der allerede nu og "piver" kæresten sover længe så er alene med de 2 drenge, men cujo gider vist ikek se tegnefilm med hjalte :roll::mrgreen:

 

Pst, får vi snart en video med karla og hendes vædder :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter cujo har fået lov at være i sofaen når vi er der så nyder han det til sin fulde :mrgreen:

guanomo-albums-cujo-blandet-picture5406-slapper-lidt-af.jpg

 

han putter gerne i 2'eren når der er plads.

 

Hvordan har I nogensinde kunnet nænne ikke at lade ham ligge i den sofa - I kan da se, at det er det eneste rigtige sted for ham. :lun: :blink:

 

Og det er så Heidi, hun ser helt anderledes ud, end jeg forestillede mig (jeg så hende for mig med langt, lyst hår) - men køn er hun. :-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...