Gæst Dogue1 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg vil se om jeg kan få stablet et hunde træf på benene til foråret. Det vil så bliver her i viborg på klostermarken som engang var danmarks 3. største militærøvelsesområde. I dag er det "kun" et offentligt naturområde på ca70hektar hvor det er tilladt med løse hunde. Jeg have tænkt mig at vi kunne lave noget med at nogle tog drikke med og andre en sanwich eller kage... Hvis der da er stemning for det:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Kunne det blive i starten af juni, hvor vi er i DK et par uger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg er i hvert fald klar Vi skal bare vide det i god tid, så vi kan låne en bil, og tage fri osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg vil se om jeg kan få stablet et hunde træf på benene til foråret. Det vil så bliver her i viborg på klostermarken som engang var danmarks 3. største militærøvelsesområde. I dag er det "kun" et offentligt naturområde på ca70hektar hvor det er tilladt med løse hunde. Jeg have tænkt mig at vi kunne lave noget med at nogle tog drikke med og andre en sanwich eller kage... Hvis der da er stemning for det:-) Du sagde det magiske ord Måske vi er klar ... Tulle er nok ikke men jeg tror Bimsen godt kunne være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg er i hvert fald klar Vi skal bare vide det i god tid, så vi kan låne en bil, og tage fri osv. Juni er da god varsel, ikke? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Juni er da god varsel, ikke? :blink: Hihi du kan jo lave et SOMMERTRÆF også?? Huh? Huh? (lokke :blink::blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jacki og jeg vil gerne med :5up: hvis vi kan finde tid i kalenderen søndage passer os bedst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Det lyder som en super ide. BE be jeg vil så gerne en ulige weekend, for der har jeg fri. :kys: Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide med kaffe, kage og sanwich. Jeg har også ideer om små opgaver til hundene og deres mennesker, så jeg hjælper gerne med at arrangere turen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Kunne det blive i starten af juni, hvor vi er i DK et par uger? Vi kan jo lave et træf i foråret og når det nu bliver rigtig godt så laver vi da bare et til i juni:blink: Er det forresten ikke meget bøvlet at tage hunde med fra UK til DK og omvendt:hmm:?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 OK! Det bliver en søndag i en ulige uge:lol: Er det andet vi skal tage højde for:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Vi kan jo lave et træf i foråret og når det nu bliver rigtig godt så laver vi da bare et til i juni:blink: Er det forresten ikke meget bøvlet at tage hunde med fra UK til DK og omvendt:hmm:?? jubiiiiii ...og nej, ikke når de har pas. Altså jo, man smider dem jo ikke lige på Ryanair flyet, og Esbjergfærgen vil ikke tage dem, så det hedder sejle Harwich-Holland og k¢re derfra, men udover det, er det ikke besværligt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 jubiiiiii ...og nej, ikke når de har pas. Altså jo, man smider dem jo ikke lige på Ryanair flyet, og Esbjergfærgen vil ikke tage dem, så det hedder sejle Harwich-Holland og k¢re derfra, men udover det, er det ikke besværligt :blink: har jeg fortalt, at jeg glæder mig til at hilse på dine tøser fedte fedte feeeeeedte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Jeg vil geeerne være med - men vil frabede mig en masse løse hunde, foretrækker et sted hvor snor er påkrævet og man så derefter kan gå et sted hen hvor det må være løse, dem der ønsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 jeg tror da gerne vi vil med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 vor er det henne??. vi kunne osse godt være intreseret da Tulle hunden godt kunne trenge til af blive sjoleseret let. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 ja juhuuu, jeg vil gerne tihvertifald:mrgreen: Og en søndag i en ulige uge er helt fint:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 vor er det henne??. vi kunne osse godt være intreseret da Tulle hundengodt kunne trenge til af blive sjoleseret let. Det er desværre herovre i jydeland - så det er nok lidt langt for jer... men måske I kunne lave noget lignende på sjælland Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Svea og jeg kunne måske godt finde på at komme. Oscar kommer ikke, gider ikke hans macho gejl over for de andre hanhunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Jeg vil geeerne være med - men vil frabede mig en masse løse hunde, foretrækker et sted hvor snor er påkrævet og man så derefter kan gå et sted hen hvor det må være løse, dem der ønsker det Der er ikke problemer med at hunde løber hen til andre hunde, nam kan se rimelig langt, og hvis din hund er i snor så siger det jo sigselv at man lige skal tage hensyn til det! Jeg har ikke hafte problemer med det på klostermarken. Jeg var der i går og det gik godt, folk er rigtig gode tl at tage hensyn. De trælse typer so var der engang så jkeg slet ikke igår. Men nu tager jeg lige nogle turer på marken og ser om der er noget;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Det tegner til at kunne blive et rigtigt træf :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Lyder som en rigtig god idé. Hvis dagen passer, vil vi også gerne med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi kan jo lave et træf i foråret og når det nu bliver rigtig godt så laver vi da bare et til i juni:blink: Havde tante badante ikke en gård? Eller er det sådan en af mine underlige ideer?` Hvis det er uden snor vil Aslan og jeg gerne med hvis vi kan få den anden halvdel til at kører os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi vil gerne med, hvis det ikke er på en udstillingsdag selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Vi er altså også med på et hundetræf Og vi kan - nårsomhelst og hvorsomhelst :blink: Så I bestemmer - og så skal vi nok troppe op :5up: Det bliver ski da hyggeligt - med sandwish m.m. :mums: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 har jeg fortalt, at jeg glæder mig til at hilse på dine tøser fedte fedte feeeeeedte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts