Hop til indhold

Er der stemning for et HUNDE-TRÆF til foråret!?

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg vil se om jeg kan få stablet et hunde træf på benene til foråret. Det vil så bliver her i viborg på klostermarken som engang var danmarks 3. største militærøvelsesområde. I dag er det "kun" et offentligt naturområde på ca70hektar hvor det er tilladt med løse hunde.

Jeg have tænkt mig at vi kunne lave noget med at nogle tog drikke med og andre en sanwich eller kage... Hvis der da er stemning for det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil se om jeg kan få stablet et hunde træf på benene til foråret. Det vil så bliver her i viborg på klostermarken som engang var danmarks 3. største militærøvelsesområde. I dag er det "kun" et offentligt naturområde på ca70hektar hvor det er tilladt med løse hunde.

Jeg have tænkt mig at vi kunne lave noget med at nogle tog drikke med og andre en sanwich eller kage... Hvis der da er stemning for det:-)

Du sagde det magiske ord :mrgreen:

Måske vi er klar ... Tulle er nok ikke men jeg tror Bimsen godt kunne være :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder som en super ide.

BE be jeg vil så gerne en ulige weekend, for der har jeg fri. :kys:

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide med kaffe, kage og sanwich.

Jeg har også ideer om små opgaver til hundene og deres mennesker, så jeg hjælper gerne med at arrangere turen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det blive i starten af juni, hvor vi er i DK et par uger? :mrgreen:

Vi kan jo lave et træf i foråret og når det nu bliver rigtig godt så laver vi da bare et til i juni:blink:

Er det forresten ikke meget bøvlet at tage hunde med fra UK til DK og omvendt:hmm:??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan jo lave et træf i foråret og når det nu bliver rigtig godt så laver vi da bare et til i juni:blink:

Er det forresten ikke meget bøvlet at tage hunde med fra UK til DK og omvendt:hmm:??

jubiiiiii :mrgreen:

...og nej, ikke når de har pas. Altså jo, man smider dem jo ikke lige på Ryanair flyet, og Esbjergfærgen vil ikke tage dem, så det hedder sejle Harwich-Holland og k¢re derfra, men udover det, er det ikke besværligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

jubiiiiii :mrgreen:

...og nej, ikke når de har pas. Altså jo, man smider dem jo ikke lige på Ryanair flyet, og Esbjergfærgen vil ikke tage dem, så det hedder sejle Harwich-Holland og k¢re derfra, men udover det, er det ikke besværligt :blink:

har jeg fortalt, at jeg glæder mig til at hilse på dine tøser :engel::lun: fedte fedte feeeeeedte :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil geeerne være med - men vil frabede mig en masse løse hunde, foretrækker et sted hvor snor er påkrævet og man så derefter kan gå et sted hen hvor det må være løse, dem der ønsker det :-)

Der er ikke problemer med at hunde løber hen til andre hunde, nam kan se rimelig langt, og hvis din hund er i snor så siger det jo sigselv at man lige skal tage hensyn til det! Jeg har ikke hafte problemer med det på klostermarken. Jeg var der i går og det gik godt, folk er rigtig gode tl at tage hensyn.

De trælse typer so var der engang så jkeg slet ikke igår. Men nu tager jeg lige nogle turer på marken og ser om der er noget;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde tante badante ikke en gård? :mrgreen:

Eller er det sådan en af mine underlige ideer?`

Hvis det er uden snor vil Aslan og jeg gerne med hvis vi kan få den anden halvdel til at kører os.

Link til indlæg
Del på andre sites