Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg har den til at stå på AWB, så er man fri for at skulle køre mellem dagslys og overskyet

 

 

 

Nu har de jo lovet kæmpe solskin og op til 18 grader i Viborg i morgen, ville det have en bedre effekt hvis man satte den til dagslys?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bære kaffe fra bilen, jeg har jo 5 termokander med kaffe+plastikkrus. Jeg ville også gerne have en til at holde lexus når jeg skal tage billeder.

Og så er der lige det med at vise folk den rigtige vej fra den store P-plads til den mark hvor vi mødes

 

Vise vej er vi tumper til, men resten vil vi gerne hjælpe med. Hvis du tager termokanderne i poser kan jeg tage en med Dumle og så kan Bjørn tage nogle. Bjørn vil selvfølgelig hellere end gerne holde Lexus :blink: (men godt nok er han lidt nervøs over historien med halsbåndet der sprang da du gik din vej :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Bære kaffe fra bilen, jeg har jo 5 termokander med kaffe+plastikkrus. Jeg ville også gerne have en til at holde lexus når jeg skal tage billeder.

Og så er der lige det med at vise folk den rigtige vej fra den store P-plads til den mark hvor vi mødes

 

Nu da jeg kommer lidt før sammen med Linda, så slæber jeg også gerne kaffe og lexus vil jeg da altid gerne (forsøge) at holde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok nu skal jeg vist lige have styr på det hele... Det er kl 13-18 ikke? :genert: og hvad er det for en stor pakeringsplads vi skal mødes på? Bjørn siger ved handelsskolen, men jeg havde tænkt det var helt ovre på den anden side af klostermarken :genert:

Det er den ved skoven. Jo jeg har booket 13-18. Men jeg tror næppe at lexus holder i 5timer:lol: Jeg skulel jo skrive tid på såååååå...Det blev 13-18

Jeg har jo tænkt mig at vi kan mødes på marken længst oppe mod den lille p-plads, så hvis der står en ved begge p-pladser og lige viser hvilken vej folk skal gå...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu da jeg kommer lidt før sammen med Linda, så slæber jeg også gerne kaffe og lexus vil jeg da altid gerne (forsøge) at holde:blink:

Godt du fik det med:lol::lol::lol::lol: Men hvis jeg nu ikke kalder på ham eller siger hans navn sdå skulle det nok kunne gå:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vise vej er vi tumper til, men resten vil vi gerne hjælpe med. Hvis du tager termokanderne i poser kan jeg tage en med Dumle og så kan Bjørn tage nogle. Bjørn vil selvfølgelig hellere end gerne holde Lexus :blink: (men godt nok er han lidt nervøs over historien med halsbåndet der sprang da du gik din vej :lol: ).

Jeg tror da godt Bjørn kan holde ham, så stærk er lexus ikke...Ved nærmere eftertanke så er han måske aligevel. Men hvis jeg ikke kalder på ham skal det nok gå:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt forvirret over hvilken mark du mener :-D

 

men vi holder på den store p-plads ved handelsskolen/campingpladsen så finder i os nok :-D:mrgreen:

 

Jeg kan hverken hjælpe med at slæbe eller holde hunde, jeg har vist nok i pletøglen :???: Men det må i leve med :-)

 

 

( der er stadig en lille mulighed for at Jannik kommer med og han er i hvert fald godt til at slæbe og kan sikkert også godt holde Lexus hvis det er :-) )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er den ved skoven. Jo jeg har booket 13-18. Men jeg tror næppe at lexus holder i 5timer:lol: Jeg skulel jo skrive tid på såååååå...Det blev 13-18

Jeg har jo tænkt mig at vi kan mødes på marken længst oppe mod den lille p-plads, så hvis der står en ved begge p-pladser og lige viser hvilken vej folk skal gå...:blink:

 

Så altså vi holder ved den lille p-plads... den oppe ved byen? og viser folk at det er der de skal gå hen?

 

Men vi mødes med dig ved den store og slæber kaffe? Eller hvordan? :genert:

 

Okay, så går det nok hvis ikke du kalder. Bjørn vil ihvert fald gerne holde bettemanden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt forvirret over hvilken mark du mener :-D

 

men vi holder på den store p-plads ved handelsskolen/campingpladsen så finder i os nok :-D:mrgreen:

 

Jeg kan hverken hjælpe med at slæbe eller holde hunde, jeg har vist nok i pletøglen :???: Men det må i leve med :-)

 

 

( der er stadig en lille mulighed for at Jannik kommer med og han er i hvert fald godt til at slæbe og kan sikkert også godt holde Lexus hvis det er :-) )

Ok. Jeg har markeret de to p-pladser med gult og der hvor jeg mener vi skal mødes/være med hundene i snore er markeret med blå krys

Link til indlæg
Del på andre sites

Så altså vi holder ved den lille p-plads... den oppe ved byen? og viser folk at det er der de skal gå hen?

 

Men vi mødes med dig ved den store og slæber kaffe? Eller hvordan? :genert:

 

Okay, så går det nok hvis ikke du kalder. Bjørn vil ihvert fald gerne holde bettemanden :blink:

Jeg regner med at parkere på den lille, så er der ikke så langt at bære kaffe + vand og skål til lexus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med at parkere på den lille, så er der ikke så langt at bære kaffe + vand og skål til lexus

 

Okay. Bjørn vil også gerne holde på den lille (så er der mere plads til alle andre på den store). Men jeg tænkede om vi så skal gå ned på den store og stille os ud med Dumle (ala "her er Dumle, her er træf :lol: ) og så komme op og hjælpe med at slæbe kaffe når alle er kommet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare lige et pip herfra - vi glæder os til i morgen, vi håber, vi kan finde det, og at Sascha opfører sig anstændigt. :blink:

 

Sascha er allerede i gang med sin skønhedssøvn, så det må jeg også hellere (ikke at hun behøver at blive smukkere, hun er så fin, men jeg ku' nok godt trænge til det... :mrgreen:)!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ring du bare, især hvis du er faret vild :mrgreen:

 

 

 

Jeg må indrømme, at hende den dumme dame i gps'en og jeg ikke er gode venenr, men mon ikke hun kan li aslan nok til at vise os den rette vej, om ikke andet indtil p-pladsen :mrgreen:

 

 

Iiiiiiiiiiih hvor jeg glæder mig, jeg er som en lille pige jule aftens dag :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må indrømme, at hende den dumme dame i gps'en og jeg ikke er gode venenr, men mon ikke hun kan li aslan nok til at vise os den rette vej, om ikke andet indtil p-pladsen :mrgreen:

 

 

Iiiiiiiiiiih hvor jeg glæder mig, jeg er som en lille pige jule aftens dag :klap2:

:lol:

Om et par timer så er der skilte oppe..Bare i kan finde til Viborg så er der "HF-Hundetræf"skilte, bare følg dem så kommer i lige til klostermarken:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bære kaffe fra bilen, jeg har jo 5 termokander med kaffe+plastikkrus. Jeg ville også gerne have en til at holde lexus når jeg skal tage billeder.

Og så er der lige det med at vise folk den rigtige vej fra den store P-plads til den mark hvor vi mødes

 

 

Jan vil gerne holde Lexus :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...