Hop til indhold

Tacco og Aslan

Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi var så heldige at Tacco krydsede Fyn i dag.

Vi var et smut ude i RInge hunde-skov.

Damn der var mange mennesker, hvordan kan det være at lige præcis DEN dag man ikke har brug for det, er der en milliard mennesker?

Men vi fik dem dog skræmt væk med tiden, og havde det hele for os selv efter 30 minuters tid.

IMG_1648.jpg

IMG_1544.jpg

IMG_1555.jpg

IMG_1560.jpg

IMG_1572.jpg

IMG_1574.jpg

IMG_1586.jpg

IMG_1588.jpg

IMG_1591.jpg

IMG_1594.jpg

IMG_1595.jpg

IMG_1600.jpg

IMG_1606.jpg

IMG_1625.jpg

IMG_1631.jpg

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jow, Taccos mennesker var rigtig flinke, og meget nemme at snakke med :-D

Aslan peb ikke, ej heller hylede han, men dyam han TUDEDE da vi kørte hjem, vi var helt bekymrede for at han havde ondt, men nu har vi gennemmærket Aslan og er kommet til den konklution at han IKKE var færdig med at lege med Tacco :mrgreen:

Men han har aldrig tudet over at stoppe med at lege :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er de alts¨å søde sammen. Hvis du nogensinde kommer til solbjerg hundeskov igen, så er Bananna og jeg klar på at mødes.

Bantus

Jeg er faldet for den hundeskov, så når vi skal til århus næste gang, skal vi klart i hundeskoven på vejen hjem :mrgreen: Skal nok skrive når det er :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faldet for den hundeskov, så når vi skal til århus næste gang, skal vi klart i hundeskoven på vejen hjem :mrgreen: Skal nok skrive når det er :blink:

så vil vi også være med!

For det ser dælme hyggeligt ud det der. Sjovt som de næsten begge to gør det samme på samme tid:) jeg er vild med aslans løse skind, der er på vej om i nakken på ham:lol:

Og er det bare mig, eller har tacco ikke tabt sig lidt? han ser i hvertfald flot ud:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

så vil vi også være med!

For det ser dælme hyggeligt ud det der. Sjovt som de næsten begge to gør det samme på samme tid:) jeg er vild med aslans løse skind, der er på vej om i nakken på ham:lol:

Og er det bare mig, eller har tacco ikke tabt sig lidt? han ser i hvertfald flot ud:5up:

Jeg havde da heller ikke forventet at i ikke skulle være med :blink:

Nu er en ting jo hvad fotografen poster af billeder :oops: for det meste af tiden løb de inde mellem træerne og legede "lad os se hvilke ulækre ting vi skal smage på i dag" :badr:

Lige en overgang troede vi de var forsvundet gennem hegnet, men pludselig, så kommer de to hunde løbene mod os :klap2: det var jo dejligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var så heldige at Tacco krydsede Fyn i dag.

Vi var et smut ude i RInge hunde-skov.

Damn der var mange mennesker, hvordan kan det være at lige præcis DEN dag man ikke har brug for det, er der en milliard mennesker?

Men vi fik dem dog skræmt væk med tiden, og havde det hele for os selv efter 30 minuters tid.

IMG_1572.jpg

Aslan can fly :mrgreen:

Hvor ser det bare ud til at de har hygget sig!

Selvom de måske nok brugte meget tid på, at finde ulækre ting :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det nogle gode billeder du har taget :-)

og tak for en rigtig hyggelig dag, det var ærgeligt at jeg ikke kunne holde ud til at gå længere, men jeg har indset at jeg er nødt til at affinde mig med at lidt er bedre end ingenting :-)

Aslan hylede da bare fordi han var vild med at blive humpet på :confused::mrgreen:

Vi holder helt sikkert ind næste gang vi kommer forbi :5up:

Luckyluna: Jo han har tabt sig lidt og så har han fået bygget nogle muskler på i stedet for fedt :-D

dejligt at du bemærkede det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor er det nogle gode billeder du har taget :-)

og tak for en rigtig hyggelig dag, det var ærgeligt at jeg ikke kunne holde ud til at gå længere, men jeg har indset at jeg er nødt til at affinde mig med at lidt er bedre end ingenting :-)

Aslan hylede da bare fordi han var vild med at blive humpet på :confused::mrgreen:

Vi holder helt sikkert ind næste gang vi kommer forbi :5up:

Næste gang så tager i bare en kørerstol med, så skal jeg nok skubbe dig rundt mens de to mænder prøver at finde hunde :mrgreen:

Vi har aldrig påstået at vores hund ikke var homoseksuel :mrgreen: Men har lige taget ham i at tude inde i stuen, fordi martin gik.....han har vidst fundet ud af at han kan tude

Og det har i bare af at gører, ja altså holde ind :blink:

Det har været en dejlig dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites