Aslan Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Vi var så heldige at Tacco krydsede Fyn i dag. Vi var et smut ude i RInge hunde-skov. Damn der var mange mennesker, hvordan kan det være at lige præcis DEN dag man ikke har brug for det, er der en milliard mennesker? Men vi fik dem dog skræmt væk med tiden, og havde det hele for os selv efter 30 minuters tid. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej hvor er de alts¨å søde sammen. Hvis du nogensinde kommer til solbjerg hundeskov igen, så er Bananna og jeg klar på at mødes. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de herlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Nå jow, Taccos mennesker var rigtig flinke, og meget nemme at snakke med Aslan peb ikke, ej heller hylede han, men dyam han TUDEDE da vi kørte hjem, vi var helt bekymrede for at han havde ondt, men nu har vi gennemmærket Aslan og er kommet til den konklution at han IKKE var færdig med at lege med Tacco Men han har aldrig tudet over at stoppe med at lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej hvor er de alts¨å søde sammen. Hvis du nogensinde kommer til solbjerg hundeskov igen, så er Bananna og jeg klar på at mødes. Bantus Jeg er faldet for den hundeskov, så når vi skal til århus næste gang, skal vi klart i hundeskoven på vejen hjem Skal nok skrive når det er :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Jeg er faldet for den hundeskov, så når vi skal til århus næste gang, skal vi klart i hundeskoven på vejen hjem Skal nok skrive når det er :blink: så vil vi også være med! For det ser dælme hyggeligt ud det der. Sjovt som de næsten begge to gør det samme på samme tid:) jeg er vild med aslans løse skind, der er på vej om i nakken på ham:lol: Og er det bare mig, eller har tacco ikke tabt sig lidt? han ser i hvertfald flot ud:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 så vil vi også være med! For det ser dælme hyggeligt ud det der. Sjovt som de næsten begge to gør det samme på samme tid:) jeg er vild med aslans løse skind, der er på vej om i nakken på ham:lol: Og er det bare mig, eller har tacco ikke tabt sig lidt? han ser i hvertfald flot ud:5up: Jeg havde da heller ikke forventet at i ikke skulle være med :blink: Nu er en ting jo hvad fotografen poster af billeder for det meste af tiden løb de inde mellem træerne og legede "lad os se hvilke ulækre ting vi skal smage på i dag" Lige en overgang troede vi de var forsvundet gennem hegnet, men pludselig, så kommer de to hunde løbene mod os :klap2: det var jo dejligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hihihi hvor jeg klukkede af grin, da jeg så billederne De hyggede sig vist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Vi var så heldige at Tacco krydsede Fyn i dag.Vi var et smut ude i RInge hunde-skov. Damn der var mange mennesker, hvordan kan det være at lige præcis DEN dag man ikke har brug for det, er der en milliard mennesker? Men vi fik dem dog skræmt væk med tiden, og havde det hele for os selv efter 30 minuters tid. Aslan can fly Hvor ser det bare ud til at de har hygget sig! Selvom de måske nok brugte meget tid på, at finde ulækre ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ih, nogle gode billeder. Det ser ud som om Tacco burde komme forbi Ringe noget oftere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de bare go'e!!!!!:klap::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige hunde - og hvor ser de dog bare ud til at hygge sig med hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Neeej hvor er det nogle gode billeder af to dejlige hunde der virkelig hygger sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zantie Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Kanon billeder:-) man kan bare se hvordan de hygger sig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej hvor er det nogle gode billeder du har taget og tak for en rigtig hyggelig dag, det var ærgeligt at jeg ikke kunne holde ud til at gå længere, men jeg har indset at jeg er nødt til at affinde mig med at lidt er bedre end ingenting Aslan hylede da bare fordi han var vild med at blive humpet på Vi holder helt sikkert ind næste gang vi kommer forbi :5up: Luckyluna: Jo han har tabt sig lidt og så har han fået bygget nogle muskler på i stedet for fedt dejligt at du bemærkede det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ej hvor er det nogle gode billeder du har taget og tak for en rigtig hyggelig dag, det var ærgeligt at jeg ikke kunne holde ud til at gå længere, men jeg har indset at jeg er nødt til at affinde mig med at lidt er bedre end ingenting Aslan hylede da bare fordi han var vild med at blive humpet på Vi holder helt sikkert ind næste gang vi kommer forbi :5up: Næste gang så tager i bare en kørerstol med, så skal jeg nok skubbe dig rundt mens de to mænder prøver at finde hunde Vi har aldrig påstået at vores hund ikke var homoseksuel Men har lige taget ham i at tude inde i stuen, fordi martin gik.....han har vidst fundet ud af at han kan tude Og det har i bare af at gører, ja altså holde ind :blink: Det har været en dejlig dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de bare go'e!!!!!:klap::5up: Ja, der er jo heldigvis nogen der kan hjælpe en Dorte i nød :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 De er super gode de bilelder, er også vild emd Aslan og hans flyveri og løse hud på vej op i hovedet... Lækkert at se de hunde hygger sig, man bliver slet ikke misundelig NEJ!! Super billeder, pletøglen er altså en flot fyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Ja, der er jo heldigvis nogen der kan hjælpe en Dorte i nød :kys: Nej, hvor er du heldig:blink::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor ville jeg ønske at Vinnie kunne være med til den slags. Men hun har det åbenbart bedst herhjemme :hmm: Er vild med flyvebilledet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Super fine billeder! Hvor har de altså bare hygget sig kanon godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 sikken nogle skønne billeder af hundene hvor de dog råhygger sig :blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 sikke herlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hvor er de skønne!! :blink: Og det der billede med de flyvende kung fu-hunde er fabelagtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hopper også med på koret som syntes at billederne er super :5up: Der skulle vel tilfældigvis være flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts