Amocca Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Idag kørte Karla og jeg en tur til Århus og besøgte Imba og Milo... Desværre er Karla pms-ramt eller lign. i øjeblikket så hun var lidt for meget en lille mokke efter min smag Men når hun glemte at være en lille mokke, så hyggede vi os alle vældigt Imba var langt bedre til at tage billeder end mig, men lidt fik jeg da taget som kan vises frem Vi startede udenfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Idag kørte Karla og jeg en tur til Århus og besøgte Imba og Milo... Desværre er Karla pms-ramt eller lign. i øjeblikket så hun var lidt for meget en lille mokke efter min smag Men når hun glemte at være en lille mokke, så hyggede vi os alle vældigt Imba var langt bedre til at tage billeder end mig, men lidt fik jeg da taget som kan vises frem Vi startede udenfor ejj hvor er de søde, en skam du ikke lige kom forbi Bananna os. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hygge ;o) Elsker altså løbebilleder af Milo - fræsetot ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Men det begyndte altså at blive lidt for koldt for menneskerne :blink: så vi rykkede indenfor allesammen... 1) Sikke en masse spændende legetøj du har Milo 2) Det er godt at slåsse inde i kurven... 3) ...og i sofaen 4) Milo har spist Karlas hoved 5) Jeg er ved at være træt mor... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Åhhh.... det sidste billede! Karla er smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de søde. Sååå sødt at de begge to står og tjekker Milos legetøj ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige billeder ... bliver da helt misundelig ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige billeder ... bliver da helt misundelig ;D Vi må også snart til skanderby, jeg regner med at hun må gå i løb snart (det håber jeg sgu næsten med den hystade / pms opførsel hun kan lægge for dagen i øjeblikket)... men det gør jo ikke så meget eftersom du kun har piger Det er selvfølgelig bare spørgsmålet om Tulle kan kapere at have besøg af min lille damphund? Når hun er ude og fri kan hun sagtens acceptere at fx een hund i nærheden vil lege og en anden ikke vil, men om hun også kan finde ud af dette når hun er på besøg ved jeg altså ikke... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Vi må også snart til skanderby, jeg regner med at hun må gå i løb snart (det håber jeg sgu næsten med den hystade / pms opførsel hun kan lægge for dagen i øjeblikket)... men det gør jo ikke så meget eftersom du kun har piger Det er selvfølgelig bare spørgsmålet om Tulle kan kapere at have besøg af min lille damphund? Når hun er ude og fri kan hun sagtens acceptere at fx een hund i nærheden vil lege og en anden ikke vil, men om hun også kan finde ud af dette når hun er på besøg ved jeg altså ikke... Tulle er god til at trække sig, hvis det bliver for meget ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Men det begyndte altså at blive lidt for koldt for menneskerne :blink: så vi rykkede indenfor allesammen... 1) Sikke en masse spændende legetøj du har Milo 2) Det er godt at slåsse inde i kurven... 3) ...og i sofaen 4) Milo har spist Karlas hoved 5) Jeg er ved at være træt mor... Hvor er de søde , og du har lige fundet de rigtige kommentar til billederne , hold da op hvor jeg grinede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige billeder Og ja, det hvor de begge kigger ned i Milos legetøjskasse...: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de søde, begge to! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Dejlige billeder Og ja, det hvor de begge kigger ned i Milos legetøjskasse...: :hjerte: Andres legetøj er jo altid super interessant og Karla er en ren virtuos på pivedyr... tror nok Imba optog en video hvor man kan høre hendes særprægede men yderst effektive teknik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Andres legetøj er jo altid super interessant og Karla er en ren virtuos på pivedyr... tror nok Imba optog en video hvor man kan høre hendes særprægede men yderst effektive teknik Haha, skøre Karla Jeg håber Imba fik optaget den video, så vi andre kan høre Karla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Vi må i det hele taget håbe at Imba kommer på banen, for hendes billeder var altså bedre end mine og hun har fanget et aldrig før set øjeblik hvor Karla sidder med åben mund og tungen hængende ud plus et billede hvor min hund ligner en pittbull i kamp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Vi må i det hele taget håbe at Imba kommer på banen, for hendes billeder var altså bedre end mine og hun har fanget et aldrig før set øjeblik hvor Karla sidder med åben mund og tungen hængende ud plus et billede hvor min hund ligner en pittbull i kamp Uha, sejt! Imba! Kom hid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Hvor er de gode sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Nååårh - er helt forelsket i billedet med kurven! "Hva' har du der? Nej den har jeg også!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Vi må i det hele taget håbe at Imba kommer på banen, for hendes billeder var altså bedre end mine og hun har fanget et aldrig før set øjeblik hvor Karla sidder med åben mund og tungen hængende ud plus et billede hvor min hund ligner en pittbull i kamp Jeg skal nok komme på banen, men min computer er helt crazy. Den kører så langsomt, at jeg lige skal have fikset det, inden jeg begynder på noget upload. Det går langsomt nok i forvejen Men jeg glæder mig til at vise billederne- Der er en masse goe :engel:Har også en pive-video, men vi snakker rigtig meget Skal nok prøve at finde ud af, om den kan uploades også, men det er avi tror jeg... Ved ikke om det dur herinde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Nååårh - er helt forelsket i billedet med kurven! "Hva' har du der? Nej den har jeg også!" Hun siger nok nærmere: "ja, ok den er fin, men kan den sige piv? nej? nå... hvad har du så der siger piv?..." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 hvor er det nogle dejlige billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Dejlige billeder, er helt vild med Milo der næsten løber fra sin egen pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts