Hop til indhold

Karla og Milo


Amocca
 Share

Recommended Posts

Idag kørte Karla og jeg en tur til Århus og besøgte Imba og Milo... Desværre er Karla pms-ramt eller lign. i øjeblikket :roll: så hun var lidt for meget en lille mokke efter min smag :mad: Men når hun glemte at være en lille mokke, så hyggede vi os alle vældigt :-D

 

Imba var langt bedre til at tage billeder end mig, men lidt fik jeg da taget som kan vises frem :mrgreen:

 

Vi startede udenfor

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag kørte Karla og jeg en tur til Århus og besøgte Imba og Milo... Desværre er Karla pms-ramt eller lign. i øjeblikket :roll: så hun var lidt for meget en lille mokke efter min smag :mad: Men når hun glemte at være en lille mokke, så hyggede vi os alle vældigt :-D

 

Imba var langt bedre til at tage billeder end mig, men lidt fik jeg da taget som kan vises frem :mrgreen:

 

Vi startede udenfor

 

 

ejj hvor er de søde, en skam du ikke lige kom forbi Bananna os.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder ... bliver da helt misundelig ;D

 

Vi må også snart til skanderby, jeg regner med at hun må gå i løb snart (det håber jeg sgu næsten med den hystade / pms opførsel hun kan lægge for dagen i øjeblikket)... men det gør jo ikke så meget eftersom du kun har piger :)

 

Det er selvfølgelig bare spørgsmålet om Tulle kan kapere at have besøg af min lille damphund? Når hun er ude og fri kan hun sagtens acceptere at fx een hund i nærheden vil lege og en anden ikke vil, men om hun også kan finde ud af dette når hun er på besøg ved jeg altså ikke... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må også snart til skanderby, jeg regner med at hun må gå i løb snart (det håber jeg sgu næsten med den hystade / pms opførsel hun kan lægge for dagen i øjeblikket)... men det gør jo ikke så meget eftersom du kun har piger :)

 

Det er selvfølgelig bare spørgsmålet om Tulle kan kapere at have besøg af min lille damphund? Når hun er ude og fri kan hun sagtens acceptere at fx een hund i nærheden vil lege og en anden ikke vil, men om hun også kan finde ud af dette når hun er på besøg ved jeg altså ikke... :confused:

 

Tulle er god til at trække sig, hvis det bliver for meget ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det begyndte altså at blive lidt for koldt for menneskerne :blink: så vi rykkede indenfor allesammen...

 

1) Sikke en masse spændende legetøj du har Milo

2) Det er godt at slåsse inde i kurven...

3) ...og i sofaen

4) Milo har spist Karlas hoved :eek:

5) Jeg er ved at være træt mor...

 

Hvor er de søde , og du har lige fundet de rigtige kommentar til billederne , hold da op hvor jeg grinede :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må i det hele taget håbe at Imba kommer på banen, for hendes billeder var altså bedre end mine og hun har fanget et aldrig før set øjeblik hvor Karla sidder med åben mund og tungen hængende ud :eek: plus et billede hvor min hund ligner en pittbull i kamp :shock:

 

Jeg skal nok komme på banen, men min computer er helt crazy. Den kører så langsomt, at jeg lige skal have fikset det, inden jeg begynder på noget upload. Det går langsomt nok i forvejen :lol::neutral:

 

Men jeg glæder mig til at vise billederne- Der er en masse goe :engel:Har også en pive-video, men vi snakker rigtig meget :lol: Skal nok prøve at finde ud af, om den kan uploades også, men det er avi tror jeg... Ved ikke om det dur herinde? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...