Hop til indhold

Er så glad


Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

I dag kom den dag jeg har vente på mega lang tid

Nemlig den dag jeg skulle op og vælge hvalp samt og se dem før første gang....

her kan i se min skønhed det hvalp nr to fik ikke selv taget særlig godt billeder så i må nøjes med deres hjemmeside

http://www.whippet.dk/

 

det var også første gang jeg sådan rigtig oplevet whippet og de lever helt op til mine forventninger og lidt mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak alle sammen:-D

 

Vi glæder os utroligt meget til at få ham hjem, vi på jagt efter et navn og enighed kommer vi nok ikke til lige pt det lige så svært at vælge til ham som da vi skulle vælge til vores piger:blink:

 

Hehe karla skal nok få sin sag for når han bliver støre

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med din hvalp, hvor er han smuk. Er helt syg med den farve,.... og egentlig også med mynder generelt.

 

Må jeg spørge (uden at du opfatter det som kritik) hvorfor han allerede er valgt ud?. Har I selv gjort det, eller var det opdrætteren?. Jeg spørger fordi jeg synes der er en stigende tendens til at hvalp og familie bliver "sat sammen" tidligere og tidligere, og det forstår jeg ikke rigtig fordelen ved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med din hvalp, hvor er han smuk. Er helt syg med den farve,.... og egentlig også med mynder generelt.

 

Må jeg spørge (uden at du opfatter det som kritik) hvorfor han allerede er valgt ud?. Har I selv gjort det, eller var det opdrætteren?. Jeg spørger fordi jeg synes der er en stigende tendens til at hvalp og familie bliver "sat sammen" tidligere og tidligere, og det forstår jeg ikke rigtig fordelen ved.

 

jamen har selv valgt ham i søndags...om det tidligt ved jeg ikke men ved alle hvalpne i kuldet på nær en er solgt, havde muligheden at vælge imellen 4 fordi de andre ikke havde været forbi..

om det forkert ved jeg ikke men har været forelsked i den lille fyr fra det første billed jeg så af ham og var slet ikke i tvivl da jeg så ham...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med din hvalp, hvor er han smuk. Er helt syg med den farve,.... og egentlig også med mynder generelt.

 

Må jeg spørge (uden at du opfatter det som kritik) hvorfor han allerede er valgt ud?. Har I selv gjort det, eller var det opdrætteren?. Jeg spørger fordi jeg synes der er en stigende tendens til at hvalp og familie bliver "sat sammen" tidligere og tidligere, og det forstår jeg ikke rigtig fordelen ved.

Jeg tror det er meget normalt i de racer der ikke skal bruges til noget specielt.. Næsten alle selskabshundene bliver jo fx solgt som selskabshunde så der vælger folk for det meste allerede ved fødslen.. efter køn og farve, som jo er det eneste der skiller dem de første 2½-3 uger
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...