Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ville bare lige vise størrelsesforhold.. :5up:

Wee, mand med garnnøgle :lol::lol::lol: man kan dårligt se det er en hund jo, men vi ved han er en lille nuser hund :lun:

Lige de to sidste fra os. Min søn har taget dem medens jeg var inde og betale for benzin :-)

 

 

 

umulia-albums-leroy-picture6100-jatak-hvorhen.jpg

Hehe hvor undrer det mig bare ikke at Leory laver sådan et tricks :lol: han mener åbenbart kvinder ikke kan køre bil :engel:

 

Jeg tog også et billed i går, så må stadigvæk høre til marts billed tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige de to sidste fra os. Min søn har taget dem medens jeg var inde og betale for benzin :-)

 

 

 

 

 

 

Hahhhahaha, hvor må det bare være en sand fornøjelse at eje Baby L.

 

Jeg tænker lidt.........hvornår ser vi noget til Vinnie? Baby L behøves jo ikke at fylde det hele.......vel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahhhahaha, hvor må det bare være en sand fornøjelse at eje Baby L.

 

Absolut! Vi elsker ham højt :mrgreen:

(AAAAV! ÅH - gå så ned møghvalp! Slip min taske! Neeeej -ikke køleskabet!!!!)

 

Jeg tænker lidt.........hvornår ser vi noget til Vinnie? Baby L behøves jo ikke at fylde det hele.......vel :blink:

 

Du kunne f.eks. kikke i hendes album, hvor der nu er plads til lidt flere billeder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan er sød! Og han ligner en der ved det :hjerte:

 

 

Joe, det er han udemærket godt klar over.

 

Bare for at menneskeliggøre hunden............ når han får et nej, kigger han på en med sine RYNKER, og det er jo fordi vi altid har "nååårh" når han lavede rynker, så helt bevidst og menneskeligt, han spiller på at han er sød :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joe, det er han udemærket godt klar over.

 

Bare for at menneskeliggøre hunden............ når han får et nej, kigger han på en med sine RYNKER, og det er jo fordi vi altid har "nååårh" når han lavede rynker, så helt bevidst og menneskeligt, han spiller på at han er sød :mrgreen:

 

Åååårh. :mrgreen:

Sherlock misbruger også sine nuttedheder. Den anden dag sad jeg i sofaen og spiste et æble og Sherlock sad og kiggede på mig med store øjne. Efter ti minutter uden gevinst, fandt han den über-nuttede tøjdyrskylling, og lagde den på mine ben, og fortsatte så sin tiggen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååårh. :mrgreen:

Sherlock misbruger også sine nuttedheder. Den anden dag sad jeg i sofaen og spiste et æble og Sherlock sad og kiggede på mig med store øjne. Efter ti minutter uden gevinst, fandt han den über-nuttede tøjdyrskylling, og lagde den på mine ben, og fortsatte så sin tiggen :mrgreen:

 

 

"se, vi kan også bytte" :mrgreen:

De hunde er sq vidunderlige :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...