Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Vi skal da have en ny tråd :-D Jeg ligger ud med lidt billeder fra morgengåturen....

 

Karla fortæller en solsort i skarpe vendinger, at den kan skrubbe væk fra hendes skydebane...

 

Karla ser voksen og følsom ud :lun:

 

Karla - med punkerfrits - tjekker en meeeeget farlig pose ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tyson og jeg gik tur med ridiger og Bubber i Amager Strandpark i dag. Desværre var jeg ikke for skarp til at få fokuseret, samtidig med at jeg skulle holde styr på Tyson i snor, så mange af dem blev noget uskarpe. :rolleyes:

 

Hverken Bubber og Tyson er som udgangspunkt specielt vilde med fremmede hanhunde, så vi har lige ladet dem se hinanden lidt an. For nogle uger siden gik vi tur i Frederiksberg Have med dem, hvor de snusede til hinandens markeringer osv., men ikke fik lov til at hilse.

 

I starten af turen i dag, lod vi dem heller ikke hilse, men efterhånden nærmede dig sig hinanden mere og mere. Og da der var fællessøg, kunne de uden problemer snuse snude ved snude.

 

[ATTACH]7090[/ATTACH]

 

[ATTACH]7091[/ATTACH]

 

De kunne også sitte lige så fint ved siden af hinanden, når der var godbidder i farvandet. Som det fremgår af Tysons pels og Bubbers øre, blæste det rimelig kraftigt. :lol:

 

[ATTACH]7092[/ATTACH]

 

Til sidst endte vapperne med at beslutte, at nu havde de altså set hinanden an længe nok og ville gerne lege. Tyson blev meget begejstret, da han opdagede, at Bubber også synes, at leg skal foregå med lyd på! Hvis der var lyd på billederne, ville I høre følgende:

 

"VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV!" :mrgreen:

 

[ATTACH]7093[/ATTACH]

 

[ATTACH]7094[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

^^

 

Hold da ferie, er det bare mig, eller er Tyson vokset til?

 

Siger du, at min hund er tyk?!! :evil: :blink:

 

Synes han ser meget mere kraftig og har fået meget mere pels end i starten (indrømmet, jeg har ikke kigget særlig meget i billedtrådene)!

 

Han er blevet kraftigere, mens jeg har haft ham. Han har dels fået større muskler (han var vist mest havehund med et par korte gåture om dagen hos de forrige ejere), og så har han også bare taget på sådan generelt. Kunne måske godt tåle at tabe sig et par hundrede gram. :oops:

 

Jeg synes også, at hans pels er blevet flottere og kraftigere. Muligvis har han fået mere pels, fordi det er vinter? Men den er helt sikkert blevet blødere og lækrere, efter at jeg begyndte at fodre ham med hjemmelavet.

 

Flot ser han i hvertifald ud :lun:

 

Tak :-D - det synes jeg også. :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Siger du, at min hund er tyk?!! :evil: :blink:

 

 

 

Han er blevet kraftigere, mens jeg har haft ham. Han har dels fået større muskler (han var vist mest havehund med et par korte gåture om dagen hos de forrige ejere), og så har han også bare taget på sådan generelt. Kunne måske godt tåle at tabe sig et par hundrede gram. :oops:

 

Jeg synes også, at hans pels er blevet flottere og kraftigere. Muligvis har han fået mere pels, fordi det er vinter? Men den er helt sikkert blevet blødere og lækrere, efter at jeg begyndte at fodre ham med hjemmelavet.

 

 

 

Tak :-D - det synes jeg også. :oops::mrgreen:

 

Om han er blevet tykkere, kan jeg ikke vurdere - men kraftigere bygning, synes jeg det ligner (godt, solidt knoglesæt i forhold til tidligere, synes han så så spinkel ud før i tiden) og en flot, busket pels, som jeg vildt godt ku' tænke mig at stikke fingrene i :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Om han er blevet tykkere, kan jeg ikke vurdere - men kraftigere bygning, synes jeg det ligner (godt, solidt knoglesæt i forhold til tidligere, synes han så så spinkel ud før i tiden) og en flot, busket pels, som jeg vildt godt ku' tænke mig at stikke fingrene i :hjerte:

 

Det er også en dejlig pels at nusse, kan du tro. :lun:

 

Jeg tager det som bevis på, at han trives, at han ser så godt ud. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og jeg gik tur med ridiger og Bubber i Amager Strandpark i dag. Desværre var jeg ikke for skarp til at få fokuseret, samtidig med at jeg skulle holde styr på Tyson i snor, så mange af dem blev noget uskarpe. :rolleyes:

 

Hverken Bubber og Tyson er som udgangspunkt specielt vilde med fremmede hanhunde, så vi har lige ladet dem se hinanden lidt an. For nogle uger siden gik vi tur i Frederiksberg Have med dem, hvor de snusede til hinandens markeringer osv., men ikke fik lov til at hilse.

 

I starten af turen i dag, lod vi dem heller ikke hilse, men efterhånden nærmede dig sig hinanden mere og mere. Og da der var fællessøg, kunne de uden problemer snuse snude ved snude.

 

[ATTACH]7090[/ATTACH]

 

[ATTACH]7091[/ATTACH]

 

De kunne også sitte lige så fint ved siden af hinanden, når der var godbidder i farvandet. Som det fremgår af Tysons pels og Bubbers øre, blæste det rimelig kraftigt. :lol:

 

[ATTACH]7092[/ATTACH]

 

Til sidst endte vapperne med at beslutte, at nu havde de altså set hinanden an længe nok og ville gerne lege. Tyson blev meget begejstret, da han opdagede, at Bubber også synes, at leg skal foregå med lyd på! Hvis der var lyd på billederne, ville I høre følgende:

 

"VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV!" :mrgreen:

 

[ATTACH]7093[/ATTACH]

 

[ATTACH]7094[/ATTACH]

 

Tak for sidst :5up:

 

Ja. Vi blev godt vindblæst, men sikke en hyggelig tur. :-D

Bubber var noget træt da vi kom hjem. Han gik ud og tømte vandskålen og derefter lige op i sin kurv og sov til kl. 21.00 :lol: Da skulle vi lege lidt med hans bamse.

 

Hvad med Jer kom i godt hjem og var Tyson træt?

 

Billederne blev da gode :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal da have en ny tråd :-D Jeg ligger ud med lidt billeder fra morgengåturen....

Karla ser voksen og følsom ud :lun:

.

:lun: hun er lækker på det billed :hjerte:

Tyson og jeg gik tur med ridiger og Bubber i Amager Strandpark i dag. Desværre var jeg ikke for skarp til at få fokuseret, samtidig med at jeg skulle holde styr på Tyson i snor, så mange af dem blev noget uskarpe. :rolleyes:

Til sidst endte vapperne med at beslutte, at nu havde de altså set hinanden an længe nok og ville gerne lege. Tyson blev meget begejstret, da han opdagede, at Bubber også synes, at leg skal foregå med lyd på! Hvis der var lyd på billederne, ville I høre følgende:

 

"VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV VOV!" :mrgreen:

Lækker billeder af 2 store små hunde :5up: :lun:

Izzie bizzie har fået øjne :lun:

 

Lækekr vaps :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for sidst :5up:

 

Ja. Vi blev godt vindblæst, men sikke en hyggelig tur. :-D

Bubber var noget træt da vi kom hjem. Han gik ud og tømte vandskålen og derefter lige op i sin kurv og sov til kl. 21.00 :lol: Da skulle vi lege lidt med hans bamse.

 

Hvad med Jer kom i godt hjem og var Tyson træt?

 

Billederne blev da gode :-)

 

Jep, Tyson var godt træt og gik omkuld i sengen. Vi var lige ude på en kort tissetur på 20 minutter ved 20-tiden, og så gik han i seng igen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...