Hop til indhold

En kort en lang


Aslan
 Share

Recommended Posts

Men ikke nogen trekant, selv om jeg nogen gange syntes Aslan er på tværs!

 

 

Her er lidt fra mødet med Beaglen Frida.

Det gik forrygende, Frida knurrede og gøede af mig og så tænkte jeg åh nej, hun er et sippet lille kræ der er bange for vores monster og vi kan aldrig have monstoret med derned igen.

 

:shock: Boing hun sprang ham i favnen, kyssede og krammede, og så gik den vilde jagt....................

 

Nu kommer jeg og fanger dig!

IMG_1958a.jpg

 

 

Hvis jeg skære hjørnet, så har jeg dig!

IMG_1959a.jpg

 

Nerj, det er ikke fair hvis du skære hjørner

IMG_1962a.jpg

 

Så, nu skal jeg lige kigge dig

IMG_1963a.jpg

 

Jeg er vidst lidt usikker på dig

IMG_1965a.jpg

 

MIN flodhest

IMG_1966a.jpg

 

Lig lige mærke til den sorte aggresive KAMP LAB! :mrgreen:

IMG_1986a.jpg

 

Kom, jeg løber, gør vi!

IMG_1989a.jpg

 

Nix Frida, du kan glemme det

IMG_1996a.jpg

 

YEEEEES jeg er forest, jeg vandt

IMG_2008a.jpg

 

Nu kan aslan ikke mere

IMG_2002a.jpg

 

IMG_2005a.jpg

 

En lille og en stor :lun:

IMG_2010.jpg

 

 

Og en Frida

 

IMG_2018.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

NIX, men det er okay at du tror det, men bare pas på hvem du siger det til............nogne kunne grine af dig :mrgreen:

 

det er da en mr. pinky :blink: sådan en som blev efterlyst. (PLUS hvis du trykker den på maven sir den ØF :-P:mrgreen::blink::lol: )

 

Men okay...hvis du vil leve i den vildfarelse at det er en flodhest så værsgo :engel: men så sys jeg du skulle have dine skolepenge tilbage :blink: for biologi har tydeligvis ikke gjort det det skulle :mrgreen::blink::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddebyg
det er da en mr. pinky :blink: sådan en som blev efterlyst. (PLUS hvis du trykker den på maven sir den ØF :-P:mrgreen::blink::lol: )

 

Men okay...hvis du vil leve i den vildfarelse at det er en flodhest så værsgo :engel: men så sys jeg du skulle have dine skolepenge tilbage :blink: for biologi har tydeligvis ikke gjort det det skulle :mrgreen::blink::lol::lol:

 

 

Sådan en har thaiva også, det er bare en orne :-P, men nej flodhest har det aldrig været :vinken::vinken:

 

Men ellers rigtig hyggelige billeder. :vinken::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oj, nogle dejlige billeder :lun:

 

Og Frida er da bare en modig lille én :lun: Og bedårende :hjerte:

 

Og for ikke at snakke om Aslan, det store dejlige drog :lun: Ælsker at han til sidst lægger sig ned - minder mig om dengang Azuro prøvede at lege "Hent bolden", hvor han konkurrerede mod to labber - han tabte stort og lagde sig til sidst ned, træt... og forpustet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oj, nogle dejlige billeder :lun:

 

Og Frida er da bare en modig lille én :lun: Og bedårende :hjerte:

 

Og for ikke at snakke om Aslan, det store dejlige drog :lun: Ælsker at han til sidst lægger sig ned - minder mig om dengang Azuro prøvede at lege "Hent bolden", hvor han konkurrerede mod to labber - han tabte stort og lagde sig til sidst ned, træt... og forpustet :lol:

 

 

Det er ikke nemt at være en stor hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...