Hop til indhold

Cher er forsvundet..


Gæst fairlady
 Share

Recommended Posts

Gæst fairlady

Min yorkiepige forsvandt fra haven i eftermiddags... Eller rettere, hun stak af, det gør hun nemlig når hun er i løbetid. Vi plejer bare at kunne gå ud og hente hende ind igen, men denne gang spurtede hun af sted og har været væk siden.. Vi har ledt og kaldt overalt men uden held.

Vi har nu efterlyst hende ved dyrenes beskyttelse, dyreværnet og politiet.

Hold op hvor hænger vores nerver uden på tøjet lige nu, og min mand render også ude og leder, jeg er hjemme ved børnene, så bytter vi en gang imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

åhhh nej det var da bare det værste :ae: menge krydsede fingre for at i finder hende meget snart og i god behold. Jeg frygter jo stædig det værste efter Rollos Tur over hegnet så kæmpe mange krydsede fingre herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady
Kan du skrive lidt om hvordan hun ser ud, hvor hun sidst er set, osv?

 

held og lykke. det må være forfærdeligt :ae:

Hun er sidst set idag omkring kl. 16...

Hun er en stor yorkiepige på 5,2 kg. Hun er steelblue/tan og hvalpeklippet. Hun er lige blevet opereret i munden, og har kun 8 tænder i overmunden og 7 tænder i undermunden, samt har hun stadig sting hvor hun er syet...

Hun bærer ikke halsbånd, men er chippet og har nummer: 208206000027788

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady

Cher kom hjem i går aftes kørt før midnat. Der hentede jeg hende ovre hos vores genbo. Han havde ringet til politiet og fortalt at der stod en lille tæppetisser ved hans terrassedør og gøede. Så politiet ringede til mig fordi jeg havde efterlyst hende hos dem. Jeg gik over og hentede hende og gik hjem. Hun har rigtig været ude at føjte og så kan hun ikke finde det hus vi bor i fordi alle husene er ens, så hun stod rigtig ved genboens terrassedør og ville ind:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Cher kom hjem i går aftes kørt før midnat. Der hentede jeg hende ovre hos vores genbo. Han havde ringet til politiet og fortalt at der stod en lille tæppetisser ved hans terrassedør og gøede. Så politiet ringede til mig fordi jeg havde efterlyst hende hos dem. Jeg gik over og hentede hende og gik hjem. Hun har rigtig været ude at føjte og så kan hun ikke finde det hus vi bor i fordi alle husene er ens, så hun stod rigtig ved genboens terrassedør og ville ind:)

 

dejligt hun kom hjem igen... men var hun ikke i løb? hvor langt er hun henne i løbetiden... er der risiko for at hun er blevet parret? :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min yorkiepige forsvandt fra haven i eftermiddags... Eller rettere, hun stak af, det gør hun nemlig når hun er i løbetid. Vi plejer bare at kunne gå ud og hente hende ind igen, men denne gang spurtede hun af sted og har været væk siden.. Vi har ledt og kaldt overalt men uden held.

Vi har nu efterlyst hende ved dyrenes beskyttelse, dyreværnet og politiet.

Hold op hvor hænger vores nerver uden på tøjet lige nu, og min mand render også ude og leder, jeg er hjemme ved børnene, så bytter vi en gang imellem.

 

Det med rødt:

Nu har i så lært at en af jer bliver nødt til at være tilstede i haven sammen med hende, når hun er i løb, ikke sandt?

 

Det er ikke så uoverkommeligt. Der findes mange chihuahuaejere som aldrig lader deres hunde være i haven alene. Af flere grunde. Sådan er det bare.

 

Godt at hun er kommet hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cher kom hjem i går aftes kørt før midnat. Der hentede jeg hende ovre hos vores genbo. Han havde ringet til politiet og fortalt at der stod en lille tæppetisser ved hans terrassedør og gøede. Så politiet ringede til mig fordi jeg havde efterlyst hende hos dem. Jeg gik over og hentede hende og gik hjem. Hun har rigtig været ude at føjte og så kan hun ikke finde det hus vi bor i fordi alle husene er ens, så hun stod rigtig ved genboens terrassedør og ville ind:)

 

Det var dog en fantastisk nyhed hér til morgen:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cher kom hjem i går aftes kørt før midnat. Der hentede jeg hende ovre hos vores genbo. Han havde ringet til politiet og fortalt at der stod en lille tæppetisser ved hans terrassedør og gøede. Så politiet ringede til mig fordi jeg havde efterlyst hende hos dem. Jeg gik over og hentede hende og gik hjem. Hun har rigtig været ude at føjte og så kan hun ikke finde det hus vi bor i fordi alle husene er ens, så hun stod rigtig ved genboens terrassedør og ville ind:)

 

Hvor er det godt , så skal hun forkæles når hun er færdig med at sove :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fairlady
Det med rødt:

Nu har i så lært at en af jer bliver nødt til at være tilstede i haven sammen med hende, når hun er i løb, ikke sandt?

 

Det er ikke så uoverkommeligt. Der findes mange chihuahuaejere som aldrig lader deres hunde være i haven alene. Af flere grunde. Sådan er det bare.

 

Godt at hun er kommet hjem igen.

 

Jo helt sikkert.. Jeg har heller ikke ladet hende gå alene ud siden hun er kommet hjem.

Jeg ved godt fra min mormor at Cher stikker af når hun er i løb, men vi troede faktisk at det kunne hun ikke her, for hele vores have er hegnet ind både med trådhegn yderst og så de der 180 cm høje træfag inderst, så vores have er dobbelt hegnet ind, og vi har gennemgået hele hegnet og tjekket for huller det gør vi regelmæssigt for da vi bor lige ud til en meget trafikeret vej prøver vi altid at være sikre på at hegnet er iorden så ingen kan slippe ud og måske blive kørt over. Nu har vi jo så været rundt og prøve at finde ud af hvor hun er kommet ud henne, og må ærligt indrømme at vi ikke kan finde nogle steder i hegnet hvor hun kan komme ud. Så hun må virkelig være kreativ, men vi har aftalt at lægge os "på lur" og se hvordan hun gør. Så kan en af os gemme sig ude på den anden side:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun ? Hvis der er stor chance for at hun er parret, ville jeg straks tage til dyrlægen. Hun er jo en lille hund og har en mellemstor hund været på hende, kan det være direkte farligt. Jeg ville i dit tilfælde få en pille eller hvad man nu giver tæver helt tidligt i drægtigheden - du aner ikke hvilken hund, der kan være far :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun ? Hvis der er stor chance for at hun er parret, ville jeg straks tage til dyrlægen. Hun er jo en lille hund og har en mellemstor hund været på hende, kan det være direkte farligt. Jeg ville i dit tilfælde få en pille eller hvad man nu giver tæver helt tidligt i drægtigheden - du aner ikke hvilken hund, der kan være far :(

 

8 år mener jeg ts har skrevet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...