Hop til indhold

Fodertypens indvirkning på mængden af bæ.


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

Priceman skriver:

 

Havde AM´s debat ikke været hemmelig så havde hun lagt en officiel invitation ud i forum. Så havde alle været velkommen på lige fod. Den måde det blev gjort på var præcis samme måde som da AM m.fl. forlod Jubii. Samme undskyldninger og samme luskede måde. Se den slags kan få det hele til at stritte på mig. Eller næsten det hele.:oops:

 

Priceman jeg deltog med meget få indlæg i den tråd, og det fik i mange mange sider til at gå med!

 

Det jeg var imod var at den var lukket, at man skulle søge om medlemsskab. Ikke alle fandt det så fantastisk sjovt med den tråd, men mange er blevet bange for at skrive hvad de mener og det er synd for HF.

Hvis i havde haft det rigtigt sjovt ville i vel ikke have brugt resten af tråden på at rakke os os ned :lol:

 

Du opfører sig mærkeligt og jeg undrer mig over at du ikke får modstand fra flere, der er en del medløbere, men ingen der rigtigt skriver MED dig :-)

 

Der er sket et eller andet med gruppedynamikken herinde, et studie værd for socialologer :hmm:

 

Jeg er ret ligeglad med dig og dine holdninger samt dine teorier med jubii osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

 

 

 

Priceman jeg deltog med meget få indlæg i den tråd, og det fik i mange mange sider til at gå med!

 

Det jeg var imod var at den var lukket, at man skulle søge om medlemsskab. Ikke alle fandt det så fantastisk sjovt med den tråd, men mange er blevet bange for at skrive hvad de mener og det er synd for HF.

Hvis i havde haft det rigtigt sjovt ville i vel ikke have brugt resten af tråden på at rakke os os ned :lol:

 

Du opfører sig mærkeligt og jeg undrer mig over at du ikke får modstand fra flere, der er en del medløbere, men ingen der rigtigt skriver MED dig :-)

 

Der er sket et eller andet med gruppedynamikken herinde, et studie værd for socialologer :hmm:

 

Jeg er ret ligeglad med dig og dine holdninger samt dine teorier med jubii osv..

 

Jamen jeg vil da gerne stå ved at jeg er enig i en del af det Priceman skriver! Du eller andre kan ikke være i tvivl om at jeg synes at det var en mærkelig reaktion nogle af jer kom med på den Inderkreds-tråd, en åbenlys joke som absolut skulle gøres til noget smuds :cry:

 

Mht. dit nye forum, så må du for min skyld have alle dem du vil, jeg bryder mig bare ikke om at det bliver lagt ud som at være et åbent forum, men samtidig foregår invitationerne på pb og andet. Havde det været så åbent som du gerne vil gøre det til, så havde du sendt en invitation ud i en tråd herinde. Jeg har, som Priceman, bemærket at du fuldstændig vælger at overse spørgsmålet om, hvorfor du ikke bare har smidt en tråd. Måske vil du svare nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jamen jeg vil da gerne stå ved at jeg er enig i en del af det Priceman skriver! Du eller andre kan ikke være i tvivl om at jeg synes at det var en mærkelig reaktion nogle af jer kom med på den Inderkreds-tråd, en åbenlys joke som absolut skulle gøres til noget smuds :cry:

 

Mht. dit nye forum, så må du for min skyld have alle dem du vil, jeg bryder mig bare ikke om at det bliver lagt ud som at være et åbent forum, men samtidig foregår invitationerne på pb og andet. Havde det været så åbent som du gerne vil gøre det til, så havde du sendt en invitation ud i en tråd herinde. Jeg har, som Priceman, bemærket at du fuldstændig vælger at overse spørgsmålet om, hvorfor du ikke bare har smidt en tråd. Måske vil du svare nu?

 

Tak for et ganske almindelig indlæg i et ganske almindeligt sprog :-D

 

Jeg har lavet en tråd nu, det er jeg blevet nød til at efter al den bæ og jeg har orienteret admin om at jeg har gjort det :-D

 

Det sidste fordi man ikke efter min mening kan tillade sig at reklamere for et andet forum på HF.

 

Kan du huske da du, jeg og andre startede her på HF, der skrev vi selvfølgelig heller ikke på jubii, fordi man sinpelthen ikke måtte skrive om andre forums, det ville være blevet slettet med det samme,ligesom andres indlæg med reklamer blev det.

 

hvad angår Inderkredsen, hvorfor skulle det ødelægge det hele for jer andre at et par stykker laver et par indlæg som ikke er med jer?

 

Jeg skrev selv kun få indlæg i den tråd, men det ødelagde meget for jer, og det fatter jeg jo ikke, jeg tiltror ikke mig selv så meget magt, blev helt forskrækket over hvad det udløste af reaktioner :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes efterhånden denne tråd har udviklet sig i uheldig retning, er det nødvendigt at være så personlige?

Det kan da ikke kun være mig der er træt af al den personlige fnidder her, der og alle vegne.

 

Jeg har ikke været på dette forum ret længe, og jeg kender ingen af jer. Jeg oprettede mig, fordi forummet ved første øjekast virkede godt og seriøst - med en masse gode tråde om hunde, råd og spørgsmål. Samtidig virkede personerne herinde venlige og kompetente.

 

---- så læste jeg en meget lang tråd om noget gruppedannelse ---- ok tænkte jeg; måske er der mange, som ikke er så gamle (det mindede mig meget om de konflikter, som jeg hjælper med at løse i min 6. klasse - jeg er skolelærer)

- nå men det virkede for mig meget barnligt og snævertsynet - men; tænkte jeg, det er jo kun den ene tråd...

 

Nu er der saftsusemig en tråd mere med personangreb og brug af meget dårlige kommunikationsmetoder (læs: man siger en hel del mellem linierne, som ikke er specielt pænt, og som jeg forestiller mig ville være formuleret meget anderledes, hvis man sad face to face).

Det her er simpelthen for latterligt. Af en som mig, der ikke kender jer, så virker dette umodent.

 

Jeg gider ikke bruge min tid på at læse personlige angreb kamufleret som hunderelaterede indlæg. Efter en lille måned på dette forum, så tjekker jeg ud nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PassivNinja
Åbent. Ja det er det sikkert. Men det var ikke det der blev rystet på hovedet over.

 

Nå.

 

Ikke mit bord

 

 

Lige på det punkt så refererer jeg blor hvad andre her på forum har skrevet om den måde der blev hvervet medlemmer både fra Jubii i sin tid og nu også herfra. Tro det eller læs selv.

 

Og jeg fortæller dig hvad jeg ved

 

Så er udgangspunktet for mine resonementer altså forkerte hvilket jeg beklager.

 

OK. Så beklager du sikkert også de konklusioner du kom frem til

 

Ro, og ikke risikere modstand og ballade og fortolkninger.

 

For tiden har jo vist at jeg er konfliktsky, ikke kan håndtere andre meninger end mine og altid går af vejen når der er optræk til ballade?

Som nu...

 

Jeg har bedt dig om det før og jeg beder dig om det igen Peter, vil du ikke nok være sød at lade være med at tillægge mig motiver du intet kan vide noget om?

 

Hvordan kan sådanne tanker poppe op i dit hoved?

Hvad har jeg gjort som får dig til at tænke sådan om mig?

 

Jeg må have gjort et eller andet siden du straks griber til at tænke det værste om mig?

 

 

Det var den underlige uvilje til at se "inderkredsen " som årets største joke, der fik både du og AM til at komme med endda meget grimme tolkninger om formålet og intentionerne for gruppen der lavede splid og ballade.Det var ikke TSérne eller de andre der fandt det morsomt.

 

Bland AM udenom mit, vi er ikke en enhed.

Jeg har vist ikke kommet med andet end mit nej tak og at jeg ikke kan lide lukkede grupper.

Resten var andres tolkninger på hvad jeg og andre mente.

Humor er en spøjs fætter, nogle ting er hylende morsomme i nogles øjne men ikke i andres øjne.

Jeg accepterer fuldt ud at mange fandt kredsen virkelig morsom, men så tag dog for pokker og accepter at det gjorde jeg ikke. Hvorfor skulle det være så vanskeligt?

Jeg gjorde på intet tidspunkt indsigelser mod indercirklen, jeg ville bare ikke være med.

 

Og forebyggende: Nej, jeg er ikke med i nogen lukket gruppe, redaktør eller andet på Hundevenner...

Ikke at jeg behøver forklare mig for dig

 

Og der hvor filmen ligsom hopper af er hvor AM faktisk til at starte med finder det morsomt men da Du så ikke længere finder det morsomt så er hun pludselig også imod at "man" gør sådan noget, hviket igen får en enkelt eller to til at køre videre i samme rille.

 

Ikke mit bord

 

Nej det gjorde det ikke. Men i kunne jo ikke holde jer til det. Der skulle jo død og pine hæftes en helt masse på som ikke havde været TS´ernes tanker fra start af. I overfortolkede af årsager som jeg kun kan gætte på, for i selvsamme uge sad der netop en lille sluttet flok og opførte sig præcis på den måde i havde så meget imod.

 

Hvad mener du nu? Jeg har ikke fortolket nogetsomhelst.

Jeg sagde NEJ TAK, resten er blevet lagt i min mund af andre som fortolkninger og ræsonnementer

 

Havde AM´s debat ikke været hemmelig så havde hun lagt en officiel invitation ud i forum. Så havde alle været velkommen på lige fod. Den måde det blev gjort på var præcis samme måde som da AM m.fl. forlod Jubii. Samme undskyldninger og samme luskede måde. Se den slags kan få det hele til at stritte på mig. Eller næsten det hele.:oops:

 

Jeg ved ikke hvor meget AM er på herinde, men det lyder til at hun og jeg er savnet.

Jeg beklager det åbenbart fylder så meget hos dig/jer at der er dannet et andet forum, at der skal spys galde over det.

 

Men igen: Hvad AM og andre gør eller ikke gør skal ikke lægges mig til indtægt, så vær sød at skille det ad.

Jeg svarer gerne for mig selv, men kan af naturlige årsager ikke svare for andre

 

 

 

Dine indlæg i tråden om "inderkredsen" er ikke særligt pæne og fremstiller andre som havende motiver de ikke har. Derfor tænker jeg at det er underligt at du samtidigt sidder i et, på det tidspunkt, ikke helt offentligt forum med præcis de motiver i hånden, du harselerer imod
.

 

Mine indlæg i tråden om inderkredsen kan læses

indlæg nr 88

 

indlæg nr 115

 

indlæg 130

 

indlæg 142

 

indlæg 170

 

indlæg 180

 

Jeg kan ikke citere dem fordi jeg ikke har været her længe nok. Læs dem og fortæl mig så hvad det er jeg er så grov med

Redigeret af PassivNinja
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for et ganske almindelig indlæg i et ganske almindeligt sprog :-D

 

Sæl' tak og tak fordi du påpeger det :rolleyes:

 

Jeg har lavet en tråd nu, det er jeg blevet nød til at efter al den bæ og jeg har orienteret admin om at jeg har gjort det :-D

 

Det sidste fordi man ikke efter min mening kan tillade sig at reklamere for et andet forum på HF.

 

Jeg tror at meget havde været sparet, hvis du havde gjort det fra en begyndelse ;-) Og du kunne jo have spurgt Admin om det var ok :-D

 

Kan du huske da du, jeg og andre startede her på HF, der skrev vi selvfølgelig heller ikke på jubii, fordi man sinpelthen ikke måtte skrive om andre forums, det ville være blevet slettet med det samme,ligesom andres indlæg med reklamer blev det.

 

Fair nok, men har du spurgt ham? Indtil videre har han jo ikke blandet sig i al den snak der har været, så mon ikke han havde sagt god for det? :-D

 

hvad angår Inderkredsen, hvorfor skulle det ødelægge det hele for jer andre at et par stykker laver et par indlæg som ikke er med jer?

 

Jeg skrev selv kun få indlæg i den tråd, men det ødelagde meget for jer, og det fatter jeg jo ikke, jeg tiltror ikke mig selv så meget magt, blev helt forskrækket over hvad det udløste af reaktioner :shock:

 

Når det nu var en oplagt joke, så kunne man jo have valgt at gå ud af tråden igen, hvis man ikke syntes at den var sjov ;-) I stedet for at ødelægge den :cry: Men vi bliver nok aldrig helt enig om hvad der skete i den tråd...

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Gider ik blande mig i alt fnidderet...hehe...men tråden om bæ blev da vist en gang bæ...

 

Men synes i ikke det er forvirrende at lave flere og flere forums? Og så med de samme personer...eller uden nogen lyder det til...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op. Man skal ikke være længe væk, før der går lort og lagkage i alt, alle steder, og for alle hva!?

 

 

Jeg forstår ærligt talt ikke helt problemet.

 

Men hvad jeg har skrevet andre steder også, så er jeg én af dem der mister respekten for folk der kommer med begrundelser, der så viser sig at være usande, eller "bare" dårlige undskyldninger.

Og jeg mister også respekten for folk der argumenterer for sine egne sager, og samidig nægter at forholde sig til andre brugere.

 

Begge ting er relativt nye ting i de sammenhænge der åbenbart går folk meget på for tiden.

Så kan i jo slåsse om hvad jeg mener med dét, om i vil.

 

 

 

Læste et sted (sikkert i en anden tråd) at enkelte følte sig lagt på is...

Dét står jeg noget uforstående overfor. Vi er efterhånden mange der har sagt det, og jeg gentager det da lige for en sikkerheds skyld:

 

Der er ingen der bliver lagt noget som helst til last, blot fordi de er på et andet forum. Absolut ingen.

Hvis man føler sig lagt på is, kan det kun skyldes at man ikke selv har deltaget med noget, og derfor ikke har fået den respons man åbenbart er blevet "frataget".

 

Uanset: Tag jer dog lige sammen engang, og kom op af det dybe stre hul i alle åbenbart befinder jer i, og forklar mig engang hvad i hele hule helveg-petersen det egentlig er i føler jer så ramt af?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvad blev konklusionen egentlig?

 

 

 

(jeg er for doven til at gennemgå denne tråd)

 

 

Har fodertypen indvirkning på mængden af bæ?

Det er vidst kun de tre-fire første sider, der omhandler selve emnet, og ja jeg tror nok de faktisk blev enige om, at foderet havde indvirkning på mængden af bæ, så lidt er man da enig om. :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Jep...jeg har skrevet at mine hunde skider det jeg vil kalde en almindelig mængde om dagen på sportsmans, som jeg synes er et fantastisk foder...MEN at vi engang løb tør og var nødsaget til at købe en pose al-nutra fra aldi...og jeg tror aldrig hundene har skidt så meget som de gjorde på det...hehe

 

Den pæne tone er lidt forsvundet ud af tråden, så jeg må gerne sige "skide"...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jep...jeg har skrevet at mine hunde skider det jeg vil kalde en almindelig mængde om dagen på sportsmans, som jeg synes er et fantastisk foder...MEN at vi engang løb tør og var nødsaget til at købe en pose al-nutra fra aldi...og jeg tror aldrig hundene har skidt så meget som de gjorde på det...hehe

 

Den pæne tone er lidt forsvundet ud af tråden, så jeg må gerne sige "skide"...:-)

Ha ha ha det virker som om, du ligefrem nyder, at kunne kalde en spade for en spade, uden at støde nogen med ordet. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ha ha ha det virker som om, du ligefrem nyder, at kunne kalde en spade for en spade, uden at støde nogen med ordet. :lol:

 

hehe...nemlig...og hvis man spiser ved at føre hovedet til maden, så æder man jo...så hvis man vælger at stikke numsegøjen til jorden, så må man jo nødvendigvis også skide...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op. Man skal ikke være længe væk, før der går lort og lagkage i alt, alle steder, og for alle hva!?

 

 

Jeg forstår ærligt talt ikke helt problemet.

 

Men hvad jeg har skrevet andre steder også, så er jeg én af dem der mister respekten for folk der kommer med begrundelser, der så viser sig at være usande, eller "bare" dårlige undskyldninger.

Og jeg mister også respekten for folk der argumenterer for sine egne sager, og samidig nægter at forholde sig til andre brugere.

 

Begge ting er relativt nye ting i de sammenhænge der åbenbart går folk meget på for tiden.

Så kan i jo slåsse om hvad jeg mener med dét, om i vil.

 

 

 

Læste et sted (sikkert i en anden tråd) at enkelte følte sig lagt på is...

Dét står jeg noget uforstående overfor. Vi er efterhånden mange der har sagt det, og jeg gentager det da lige for en sikkerheds skyld:

 

Der er ingen der bliver lagt noget som helst til last, blot fordi de er på et andet forum. Absolut ingen.

Hvis man føler sig lagt på is, kan det kun skyldes at man ikke selv har deltaget med noget, og derfor ikke har fået den respons man åbenbart er blevet "frataget".

 

Uanset: Tag jer dog lige sammen engang, og kom op af det dybe stre hul i alle åbenbart befinder jer i, og forklar mig engang hvad i hele hule helveg-petersen det egentlig er i føler jer så ramt af?

 

Muligt du mener det, men kan jo være man selv synes man har deltaget med noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligt du mener det, men kan jo være man selv synes man har deltaget med noget.

 

 

Jojo. Var såmænd også bare et udtryk for en lettere frustration over at se så mange mennesker der tilsyneladende ikke har meget andet at give sig til end at være tøsefornærmede over noget der aldrig har været et problem med i første omgang.

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...nemlig...og hvis man spiser ved at føre hovedet til maden, så æder man jo...så hvis man vælger at stikke numsegøjen til jorden, så må man jo nødvendigvis også skide...:mrgreen:

 

 

Fnis..... Det er nu alligevel lidt sødt at du bliver glad for at måtte skrive skide og så alligevel skriver numsegøjen istedet for r..... tihi ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Fnis..... Det er nu alligevel lidt sødt at du bliver glad for at måtte skrive skide og så alligevel skriver numsegøjen istedet for r..... tihi ;-)

 

 

hehe...det havde jeg ik lige tænkt på...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...