Hop til indhold

Hvilke fjollerier har din hund gjort i dag

Gæst mariannaa
 Share

Recommended Posts

Gæst mariannaa

Min hund Mimi og jeg var ude at gå tur nede ved en bæk da hun ved hjælp af nogen sten hoppede over på den anden side. Da jeg så ville have hende tilbage turde hun ikke, den pivskid :lol: Mens jeg stod og funderet over hvordan huni kunne reddes i land (uden at jeg fik våde fødder) så kom der en mand i gummistøvler, grinende, og fik bårdet min hund over i sikkerhed - skøre hund :lol:

Har i også nogen historier, fortæl, fortæl.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg var nede i moler-graven idag... så kan man gå helt oppe i siden, og der er LAANGT ned, og det er MEGET stejlt!pludselig stod pjevs, ude på kanten, uden snor... og pludselig var han væk... så stod han der, på den næsten lodrette klippe og så på mig... heldigvis kunne han selv komme op ;-) fjollehoved!

Link til indlæg
Del på andre sites

He, det nummer lavede Thor med Simon, da vi var ude og gå i mandags ;o) Tøserne var løse og Thor i 15 meter line, som han flettede meget grundigt ind mellem træerne på den anden side af en grøft ;o) Så Simon måtte over efter ham og kom tilbage med én sko på.... den anden måtte jeg så finde i mudderet :roll:

Heldigt, at der kom en heltemodig mand og reddede Mimi :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst toskethors

Hi Hi var ude på marken og køre rotten lidt træt, tættest på huset flyder "en lille å" her stak thorsen hele hovedet ned efter en pind :lol: hvor efter min kære mand åbner vinduet og råber meget højt DU GODT KLAR OVER DET KLOAKKEN.....:evil: så vi måtte lige vaske ansigt da vi kom ind. (og nej jeg var ik lige klar over det kloark vand):oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi Hi var ude på marken og køre rotten lidt træt, tættest på huset flyder "en lille å" her stak thorsen hele hovedet ned efter en pind :lol: hvor efter min kære mand åbner vinduet og råber meget højt DU GODT KLAR OVER DET KLOAKKEN.....:evil: så vi måtte lige vaske ansigt da vi kom ind. (og nej jeg var ik lige klar over det kloark vand):oops:

så vit jeg ved så er det mange år siden det blev forbut af helle

spillevand fra husholdning dirkte i åer og vandløb vis det havet været spile

vand ville du kunne se det meget tydligt og lugtedet så det er kon almen rejnvand fra dren og reste.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst mariannaa

Jeg var ude at gå tur med Mimi i dag da hun skulle pølle - Desværre havde hun så travlt med alt det spændende, at hun ikke havde tålmodighed til at blive færdig, så hun gik mens hun pøllede- med det resultat at da hun gik forbi mig så landede der en lille pølle på min sko - Tak mimi! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Asta har forceret (læs! sprunget over) et børnegitter, ædt al chiernes mad, deres marven og konger, smagt på en kaktus, rodet lidt rundt i skraldespanden OG skræmt livet af Bitten med sin meget uskyldige, men til tider en smule overvældende, kærlighed!

Ak, hvor jeg bare ææælsker denne teenage tid, I ved, der hvor man på nærsten daglig basis, sværger at man skal have stegt hund til aftensmad!

Stella har, som altid, været eksemplarisk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Asta har forceret (læs! sprunget over) et børnegitter, ædt al chiernes mad, deres marven og konger, smagt på en kaktus, rodet lidt rundt i skraldespanden OG skræmt livet af Bitten med sin meget uskyldige, men til tider en smule overvældende, kærlighed!

Ak, hvor jeg bare ææælsker denne teenage tid, I ved, der hvor man på nærsten daglig basis, sværger at man skal have stegt hund til aftensmad!

Stella har, som altid, været eksemplarisk!

hun er da vist et madøre hende asta:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Minehar vist ikke lavet noget særligt idag... men igår da jeg kom hjem fra arbejde og stenede lidt på gulvet, men jeg hilste på dem, så gik mysla i min taske og stjal 2 rodisticks og jeg opdagede det først, da sheila havde luret hende tricket efter og nuppet en selv, som hun på vanlig vis kom og sladrede om at hun vist nok havde taget:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Minehar vist ikke lavet noget særligt idag... men igår da jeg kom hjem fra arbejde og stenede lidt på gulvet, men jeg hilste på dem, så gik mysla i min taske og stjal 2 rodisticks og jeg opdagede det først, da sheila havde luret hende tricket efter og nuppet en selv, som hun på vanlig vis kom og sladrede om at hun vist nok havde taget:engel:

He, sød Sheila.... ikke sådan, når :evil: på den ene skulder siger "tag den, tag den" og :engel: på den anden giver én dårlig samvittighed :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej.... der tager du alvorligt fejl! Det er udelukkende fordi Ekaterina ikke fodrer hende.... den stakkels hund er jo nødt til at spise alt, hvad hun kommer i nærheden af - hun ved jo aldrig, hvornår hun får noget igen!

jeg oplever ligesom bare, at jeg får en mere arbejdsvillig hund, hvis hun lige er blevet sultet 3-5 dage inden vi skal træne :mrgreen: Hun sir lige det der ekstra noget, du ved, og hvem har også taget skade af lidt sult? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøøøøh, da aslan fik besked på at man ikke bider i de thulaer så syntes han at man måtte løbe ind i dem, de bliver jo så ikke stående særlig længe der en broholmer på 1 år løber ind i dem,

Dernæst fik han at vide at det gjorde man heller ikke, så var det jo helt vildt morsomt at løb MOD mor og så dreje af LIGE INDEN mig, problemet med aslan er bare at hans reaktions evne samt bremser ikke altid virker, og jeg stod i mudderet...........blev enige med mig selv om at stoppe haveriet og gå ind, INDEN det gik galt.

Men de thulaer, de er dejlige siger aslan, han kan godt li at lege "jg må ikke leg" :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg oplever ligesom bare, at jeg får en mere arbejdsvillig hund, hvis hun lige er blevet sultet 3-5 dage inden vi skal træne :mrgreen: Hun sir lige det der ekstra noget, du ved, og hvem har også taget skade af lidt sult? ;-)

Det er selvfølgelig rigtigt.... kunne være jeg skulle prøve det med Splinten ;-) På den anden side.... det klarer hun fint selv lige nu... ikke rigtig noget mad og opkast siden tirsdag morgen... hun ligner et lille stakkels barn fra Afrika :megaked: Zoolac virker ikke, ris nipper hun til, hvis jeg rører det op med leverpostej og dr. dyr kan ikke rigtig komme med noget bud.... vi må afsted igen i morgen :(

Link til indlæg
Del på andre sites

He, sød Sheila.... ikke sådan, når :evil: på den ene skulder siger "tag den, tag den" og :engel: på den anden giver én dårlig samvittighed :-D

jeps, hun er artig pige:mrgreen: igår sad hun alene inde i stuen pludsligt op pev og jeg spør hvad der er i vejen og hun kommer ikke og "siger" hvad hun skal, men kalder bare på mig igen. tilsidst går jeg så ind til hende og der sidder hun foran min åbne taske, hvori hun har lokaliseret endnu en rodistick, som hun ikke vil tage før hun får lov:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps, hun er artig pige:mrgreen: igår sad hun alene inde i stuen pludsligt op pev og jeg spør hvad der er i vejen og hun kommer ikke og "siger" hvad hun skal, men kalder bare på mig igen. tilsidst går jeg så ind til hende og der sidder hun foran min åbne taske, hvori hun har lokaliseret endnu en rodistick, som hun ikke vil tage før hun får lov:engel:

Dygtig Sheila! Du gav hende vel lov?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er selvfølgelig rigtigt.... kunne være jeg skulle prøve det med Splinten ;-) På den anden side.... det klarer hun fint selv lige nu... ikke rigtig noget mad og opkast siden tirsdag morgen... hun ligner et lille stakkels barn fra Afrika :megaked: Zoolac virker ikke, ris nipper hun til, hvis jeg rører det op med leverpostej og dr. dyr kan ikke rigtig komme med noget bud.... vi må afsted igen i morgen :(

Øv, da:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Klokken er 7.34, og det står allerede soleklart at vi skal have hvalpesteg til aften :evil:

Jeg har en æske med perler og diverse glimmerting, som jeg har arvet efter min mormor. Den burde nok ikke stå fremme, men det gør den altså - og af en eller anden grund har den virket som en magnet på Leroy lige fra starten. Man skulle da ellers ikke tro den lugtede af noget interessant :hmm:

Vi har haft flere samtaler hvori ordene NEJ og MIT indgik, men lige meget har det hjulpet, for pludselig kigger jeg ned og ser Leroy ligge med paillet-besat mule, og tygge på et rør med lyserøde pailletter...

Jeg kikker på æsken, og den er smadret til ukendelighed.

Uforsigtighed bærer straffen i sig selv :oops: men det bliver nogle muntre hundelorte vi kommer til at se på de næste par dage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites