Hop til indhold

Godt og blandet fra Tweesa og Ekaterina


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Aslan og jeg vil også gerne være med. Vi skal nok selv medbringe sove ting :mrgreen: Bare rolig, ASlan går ikke i søvne, og det er ikke med vilje hvis han kommer til at falde over en af de andre hunde :mrgreen:

 

 

Ser super lækkert ud.

Og dejlige hunde :lun:

 

Så håber værterne nok bare at du heller ikke går i søvne og falder over dem:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Host host, jeg synes godt nok der er bemærkelsesværdigt få billeder af hende den sorte langbenede hunni:engel:

 

Det kan da ikke passe at hun sådan skal overses:evil::blink:

 

Jeg skulle hilse fra hende den sorte langbenede hunni aka. teenagedyret fra helvede, aka. Sorte Sambo, at hun nok skal punke hende moren lidt til at få gang i kameraet og få langt billeder ind :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle hilse fra hende den sorte langbenede hunni aka. teenagedyret fra helvede, aka. Sorte Sambo, at hun nok skal punke hende moren lidt til at få gang i kameraet og få langt billeder ind :blink:

 

Du kan jo så hilse tilbage og sige, at

 

1) hun er et teenagedyr fra HIMLEN:engel:

 

2) og tak, hun skal bare blive ved med at punke løs til der sker noget:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi må lige finde en dag hvor jeg kan komme til Tved. Hundene og jeg er friske på en gåtur ved stranden og tøsehygge :5up:

 

 

Osse mig, osse mig! Skal der være hundefest, så lad der være hundefest ;o) Splint, vil bare godt have Dolph for sig selv.... hvis altså ikke Pero kommer :mrgreen: Hun er ikke helt så trofast den lille.... Men hun vil godt have flere billeder af Dolph uden damer alligevel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder, det ser super hyggeligt ud!!! :5up: :-D

 

Sådan lidt OT, kan jeg så ikke lige få konceptet forklaret, for jeg er ikke sikker på at jeg helt har fanget det :oops: Er I to flyttet sammen i Tved eller? :engel:

 

Long story short - ja det er vi! Midlertidigt!

Vi flytter hver for sig (og tilbage til Århus) midt juni, sådan cirka!

Link til indlæg
Del på andre sites

Osse mig, osse mig! Skal der være hundefest, så lad der være hundefest ;o) Splint, vil bare godt have Dolph for sig selv.... hvis altså ikke Pero kommer :mrgreen: Hun er ikke helt så trofast den lille.... Men hun vil godt have flere billeder af Dolph uden damer alligevel!

 

Dolph er sjældent dame-forladt!

 

Vi kalder ham ikke mister lova-lova for ingenting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...