Hop til indhold

APRIL billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

Fra i dag :-D

 

130409Tringreservoirsandcanal004.jpg

 

130409Tringreservoirsandcanal007.jpg

 

En sluse. Der var mange på lige denne strækning af kanalen

130409Tringreservoirsandcanal008.jpg

 

130409Tringreservoirsandcanal015.jpg

 

Der var også nogle store kunstigt skabte s¢er. De 2 kunne der k¢bes fisketegn til, den tredje er fredet som yngleplads for fugle

130409Tringreservoirsandcanal016.jpg

 

130409Tringreservoirsandcanal024.jpg

 

Akita ser s¢d ud :engel:

130409Tringreservoirsandcanal026.jpg

 

en af s¢erne til fiskeri

130409Tringreservoirsandcanal032.jpg

 

Vi fandt en dejlig pub, med en fin have... lige ved siden af hvor vi havde parkeret bilen :mrgreen:

130409Tringreservoirsandcanal035.jpg

 

Ribbenene var GODE!!! Med hjemmelavet barbequesovs, mums!! :mrgreen: Jeg kunne spise der hver dag :lol:

130409Tringreservoirsandcanal037.jpg

 

 

Da vi kom hjem l¢b Martin en lille tur med Indy, så hvis hun ikke allerede var træt, så er hun i hvertfald nu :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 413
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fra i dag :-D

 

 

 

 

 

En sluse. Der var mange på lige denne strækning af kanalen

 

 

 

 

Der var også nogle store kunstigt skabte s¢er. De 2 kunne der k¢bes fisketegn til, den tredje er fredet som yngleplads for fugle

 

 

 

 

Akita ser s¢d ud :engel:

130409Tringreservoirsandcanal026.jpg

 

en af s¢erne til fiskeri

 

 

Vi fandt en dejlig pub, med en fin have... lige ved siden af hvor vi havde parkeret bilen :mrgreen:

 

 

Ribbenene var GODE!!! Med hjemmelavet barbequesovs, mums!! :mrgreen: Jeg kunne spise der hver dag :lol:

130409Tringreservoirsandcanal037.jpg

 

 

Da vi kom hjem l¢b Martin en lille tur med Indy, så hvis hun ikke allerede var træt, så er hun i hvertfald nu :engel:

De 2 bedste billeder efter min mening :mums::mums: :engel::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra i dag :-D

 

 

 

 

 

En sluse. Der var mange på lige denne strækning af kanalen

 

 

 

 

Der var også nogle store kunstigt skabte s¢er. De 2 kunne der k¢bes fisketegn til, den tredje er fredet som yngleplads for fugle

 

 

 

 

Akita ser s¢d ud :engel:

 

 

en af s¢erne til fiskeri

 

 

Vi fandt en dejlig pub, med en fin have... lige ved siden af hvor vi havde parkeret bilen :mrgreen:

 

 

Ribbenene var GODE!!! Med hjemmelavet barbequesovs, mums!! :mrgreen: Jeg kunne spise der hver dag :lol:

 

 

 

Da vi kom hjem l¢b Martin en lille tur med Indy, så hvis hun ikke allerede var træt, så er hun i hvertfald nu :engel:

 

Årh, det ligner en god dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Årets første dag på havet med juniorkajakkerne - og Leroy kunne ikke rigtig forholde sig til at "storebror" sad derude på det farlige vand :lol:

stakkels leory :evil: i er da så onde ved ham...så smid ham dog på et board efter kajakken :lol:

 

 

Resten?

 

Hvad skete der med hundes ret itl en hel sodavnds is? :mrgreen:

Det ser nu ret nuttet ud, jeg ville helt klart gerne give Cujo HELE min is :lun:

øhh, du kender godt priserne på tårs færgen ikke? :shock: nej resterne af en magnum mandel er fint nok til ham :mrgreen: vi skulle jo køre 2½ time bagefter..

vi kørte lige forbi ringe, og havde masser af tid, men havde glemt at høre hvor aslan bor jo.... :doh:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med April kom påsken og dermed for os årets første campingtur. Her er et par billeder af de vovser der var med på turen...det var i øvrigt temmeligt vådt, mudret og køligt om fredagen, men resten af dagene var skønne.

 

Først og fremmest er der jo Beauty :) billede nr 2 er Ice, en 10 uger gammel husky uden stop, derefter Fern som er en genbrugshund, Quinn som er førerhund og sidst tossede Amstaff Boris.....næste tråd med resten...eller den sidste...må lige tælle igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

sidste hund :) fik ikke taget billeder af de andre som også var til stede, men pyt.

 

Dette er Stiffler.....jow jow....stiffie eller stiffmeister lol. Han er en 4½ mdr gammel springer. Synes næsten ikke man kan kalde sin hund stiffie :mrgreen:

Redigeret af Belzique
fandt da lige et billede hvor man lidt bedre kan se ham :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Miley (katten) er blevet lidt mere tryg ved Smilla. Igår lå vi alle 3 på sofaen et par timer. Smilla lagde på et tidspunkt sit store hovede på Miley's mave og smaskede og gryntede af velbehag. :-) Miley's gule øjne blev store som te-potter... men så gik hun desværre også.

Dert var dog et skridt i den rigtig retning at de havde ligget der side om side...

 

Ups ledningerne er stadig ikke blevet fjernet. :engel: Hun har ikke vist interesse for dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget kedeligt vejr idag på disse egne. (regn) :rolleyes:

 

Lige et par billeder fra i lørdags, hvor vi var ved Gudenåen og solen skinnede, så man kun kunne være glad. :-)

Smilla skal altid have en souvenir med hjem fra de små udflugter... igen en pind.

 

Hun er altså bare for kær :lun:

 

Jeg synes altid, at hun gnasker på et græsstrå, en pind e.l. på alle billeder. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Miley (katten) er blevet lidt mere tryg ved Smilla. Igår lå vi alle 3 på sofaen et par timer. Smilla lagde på et tidspunkt sit store hovede på Miley's mave og smaskede og gryntede af velbehag. :-) Miley's gule øjne blev store som te-potter... men så gik hun desværre også.

Dert var dog et skridt i den rigtig retning at de havde ligget der side om side...

 

Ups ledningerne er stadig ikke blevet fjernet. :engel: Hun har ikke vist interesse for dem.

 

Åh, mine hunde ville gerne flytte hjem til jer og have sådan en fin seng!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...