Hop til indhold

APRIL billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

Pinpoynter, dejlige billeder. :-P

 

På det første billede kan jeg se, at der lige ville være plads til en lille Eda i bilen. :engel:

I know :megaked:

 

....se lige hvad der lå på kameraet da jeg uploadede billederne fra i dag, Sonja. Havde helt glemt at jeg tog det :(

060409littleberkhamstead004.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 413
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Gismohunden

Totalt godt billede af løbende Leroy, Umulia (#146).

Jeg bliver nødt til at spørge - hvem er fotografen? er det dig Umulia, for jeg har nu set en del billedtråde, og jeg synes du uploader mange rigtig gode billeder.

Hvad er hemmeligheden... ? Har du et voldsomt godt kamera eller er det talent - eller måske begge dele ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt godt billede af løbende Leroy, Umulia (#146).

Jeg bliver nødt til at spørge - hvem er fotografen? er det dig Umulia, for jeg har nu set en del billedtråde, og jeg synes du uploader mange rigtig gode billeder.

Hvad er hemmeligheden... ? Har du et voldsomt godt kamera eller er det talent - eller måske begge dele ?

 

Tak for roserne :oops:

 

Jeg har været amatørfotograf i mange år - med i fotoklub osv. Så fik jeg arbejde på en avis, hvor jeg både skal skrive og tage billeder, så jeg har efterhånden samlet en del erfaring.

Jeg går ikke så højt op i det mere, men der sidder selvfølgelig noget "på rygraden" :-)

 

Det kamera jeg bruger nu er et Canon EOS 1000D. Det er et udmærket kamera, men jeg har desværre kun et 50 mm objektiv (fordi min chef er nærig, og jeg er fattig ;-)).

Jeg synes nu også der er flere her på HF der tager rigtig gode billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for roserne :oops:

 

Jeg har været amatørfotograf i mange år - med i fotoklub osv. Så fik jeg arbejde på en avis, hvor jeg både skal skrive og tage billeder, så jeg har efterhånden samlet en del erfaring.

Jeg går ikke så højt op i det mere, men der sidder selvfølgelig noget "på rygraden" :-)

 

Det kamera jeg bruger nu er et Canon EOS 1000D. Det er et udmærket kamera, men jeg har desværre kun et 50 mm objektiv (fordi min chef er nærig, og jeg er fattig ;-)).

 

Jeg synes nu også der er flere her på HF der tager rigtig gode billeder :5up:

og så leory jo en lækker hund som er særdeles fotogen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismohunden
Tak for roserne :oops:

 

Jeg har været amatørfotograf i mange år - med i fotoklub osv. Så fik jeg arbejde på en avis, hvor jeg både skal skrive og tage billeder, så jeg har efterhånden samlet en del erfaring.

Jeg går ikke så højt op i det mere, men der sidder selvfølgelig noget "på rygraden" :-)

 

Det kamera jeg bruger nu er et Canon EOS 1000D. Det er et udmærket kamera, men jeg har desværre kun et 50 mm objektiv (fordi min chef er nærig, og jeg er fattig ;-)).

Jeg synes nu også der er flere her på HF der tager rigtig gode billeder :5up:

 

Det er rigtigt, at der er en del, der tager vildt gode billeder - men jeg kan ikke lige huske brugernavnene lige pt. Tit får man kun kommenteret på det gode motiv /de flotte hunde. Jeg synes også, at fotografen skal have et lille :5up:

- måske også fordi jeg selv synes, at det er meget meget svært at fange en hund i bevægelse, og så samtidig få billedet skarpt.

Link til indlæg
Del på andre sites

- måske også fordi jeg selv synes, at det er meget meget svært at fange en hund i bevægelse, og så samtidig få billedet skarpt.

 

De tips jeg kan give er at hæve ISO værdien. På en gråvejrsdag kan man sagtens gå op til 800. Og så er det godt at bruge sportsprogrammet, hvis ens kamera har sådan et.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så blev man jo lige lidt træt... selvom der blev kæmpet ihærdigt for at holde hovedet oppe måtte han til sidst give op. Men ligge på tæppet - det gider en rigtig spidshund altså ikke:mrgreen:

 

Nøj hvor er han lækker - mere lækker end jeg husker ham i december :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Skønner skønner pige - du kan slet ikke være bekendt at du skal have hvalpe til foråret hvor jeg ikke kan få en BC vaps :(

 

 

He He... nu må hun godt bare snart komme i løbetid :mrgreen: Totalt OT, men hvor gamle kan sådan nogle hanhunde egentlig være, hvis man stadig godt vil have noget ud af det? Han er blevet 10 i november, men er jo stadig frisk.... vi har aftalt at vi tager en sædprøve, men skal jeg mon prøve at finde en backup :?:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...