Hop til indhold

Månedens hund april 2009 "sovende hunde"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 142
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Aussies for ever
Da Baldur var for lille til at hoppe op i sofaen, lavede vi en "trappe" til ham, så han kunne komme op i sofaen alligevel.

 

Men det var åbenbart rigtig hårdt at kravle op af denne "trappe" :blink:

 

491433483_89688f8f9d_o.jpg

ååååhh hvor er han sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Baldur var for lille til at hoppe op i sofaen, lavede vi en "trappe" til ham, så han kunne komme op i sofaen alligevel.

 

Men det var åbenbart rigtig hårdt at kravle op af denne "trappe" :blink:

 

 

Kanon billede! Hehe..."trappen" var åbenbart mere attraktiv end sofaen..hehe

Han ser dejlig ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Onde hundeejer der putter hendes hund ind i en lille bitte forkan, så den slet ikke kan bevæge sig

 

 

 

 

eller nowet :mrgreen:

 

Jep - Det er mig :5up:

 

Sjovt nok har alle hunde syntes det var dejligt med "hullet i væggen" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Min harddisk (ekstern) er stået af, og der har jeg selvfølgelig 99% af mine billeder på, så stort set alle mine billeder er gået tabt. :megaked:

 

Men så kan sådan nogle hundedebatter komme én til gode, for nu kan jeg hente de billeder, jeg har lagt ind igennem tiderne, det trøster da en lille bitte smule. Men et sovende billed er dog ikke dem jeg har lagt flest ud på nettet af, men fandt dog liiiige et enkelt fra vores første legestuedag, så det bliver det her billed i første omgang, så må jeg se, om jeg kan få taget et nyt sove billed af Buddy, inden sidste frist. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min harddisk (ekstern) er stået af, og der har jeg selvfølgelig 99% af mine billeder på, så stort set alle mine billeder er gået tabt. :megaked:

 

Men så kan sådan nogle hundedebatter komme én til gode, for nu kan jeg hente de billeder, jeg har lagt ind igennem tiderne, det trøster da en lille bitte smule. Men et sovende billed er dog ikke dem jeg har lagt flest ud på nettet af, men fandt dog liiiige et enkelt fra vores første legestuedag, så det bliver det her billed i første omgang, så må jeg se, om jeg kan få taget et nyt sove billed af Buddy, inden sidste frist. :genert:

 

Årh hvor er han dog bare nuserkær på det billede :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...