Hop til indhold

Hvalpetræffet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Ej det må s.. være fedt at kunne mønstre så mange hunde. Jeg er helt misundelige!

 

Da jeg holdte hvalpetræf sidste gang kom der kun 7 ud af 29 hvalpe :(

Så det gider jeg ikke spilde min tid på mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige set billederne, og det så helt fantastisk ud. I var godt nok også heldige med vejret :-D

 

Det ligner en fantastisk dag, og det må da være en rekord, der kunne komme i rekordbogen (der mangler lige et gruppebillede af alle hundene:mrgreen: )

 

- Det kunne da også have været et super indslag på TVNord....

 

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme - Oskar ville have elsket det :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var chi'er og en gårdhund - og så tror jeg måske at der er sneget sig et billede ind af en enkelt lille cocker ... og ja - Camilla er den tykke gravide - tror der er mange løvebabyer inde i hende ;)
Er cockeren kommet med:shock: Han er sq da hemmelig-nemmelig :engel:

Camilla (som er mor til Imba og Imbamandens Milo) er meget gravid. Skal føde om 14 dage.. Og hvis hvalpene har samme størrelse som sidste år, så er der mindst 10 i hende :engel: Og med mit held for det indeværende år er det hanner alle sammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

har lige set billederne, og det så helt fantastisk ud. I var godt nok også heldige med vejret :-D

 

Det ligner en fantastisk dag, og det må da være en rekord, der kunne komme i rekordbogen (der mangler lige et gruppebillede af alle hundene:mrgreen: )

 

- Det kunne da også have været et super indslag på TVNord....

 

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme - Oskar ville have elsket det :-P

Ja det ville han.. Vi kom til at snakke om TVNord da alle var gået. Dem ringer vi til næste gang. Så kan Oskar også komme i tv :mrgreen:

Angående vejret.. Det var da bestilt :mrgreen: Nu har jeg hørt på Rasmus i 6 måneder om vejret som med garanti både ville være sne, regn og storm.. Gad vide hvornår den mand lærer at stole på min intuition :engel::pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er cockeren kommet med:shock: Han er sq da hemmelig-nemmelig :engel:

 

Cockeren er søøøød! Men noget af en entre at lave i sit nye hjem, midt blandt sådan en bunke hunde uden bukser...

 

Håber Eskild kom godt frem, og glæder mig til at se ham på søndag. Giv ham en klapper herfra. Han var en god rejsekammerat, der udholdte min skrålen i et par timer uden et kny!

 

Syntes simpelthen han er så fin, og glæder mig til at se Isabella give den gas med ham.

 

(Sorry - OT! Skal ALDRIG mere gøre brug af en tråd til OT snak :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ville han.. Vi kom til at snakke om TVNord da alle var gået. Dem ringer vi til næste gang. Så kan Oskar også komme i tv :mrgreen:

Angående vejret.. Det var da bestilt :mrgreen: Nu har jeg hørt på Rasmus i 6 måneder om vejret som med garanti både ville være sne, regn og storm.. Gad vide hvornår den mand lærer at stole på min intuition :engel::pift:

 

Det synes jeg er i orden - lad os gemme TVNord til næste gang, så Oskar kan komme i flimmeren :klap2::klap:

 

Hvis der havde været regn eller storm, så skulle I godt nok have haft mange løver og mennesker inde i huset :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cockeren er søøøød! Men noget af en entre at lave i sit nye hjem, midt blandt sådan en bunke hunde uden bukser...

 

Håber Eskild kom godt frem, og glæder mig til at se ham på søndag. Giv ham en klapper herfra. Han var en god rejsekammerat, der udholdte min skrålen i et par timer uden et kny!

 

Syntes simpelthen han er så fin, og glæder mig til at se Isabella give den gas med ham.

 

(Sorry - OT! Skal ALDRIG mere gøre brug af en tråd til OT snak :engel:)

Mine tråde må gerne spammes :mrgreen:

Han er ankommet med maner.. Første nat lå han i min seng og løverne var forvist (vi kom sent hjem og orkede ikke introducering, så vi smuglede ham ind).. Anden nat lå han i min seng under dynen og var ved at tage livet af mig pga varmen.. løverne lå ovenpå mig og rundt omkring i sengen/huset. De er jo gæstfri :mrgreen: så de bød ham straks velkommen i huset og familien.

Jeg glæder mig også til at se Isabella give den gas.. Lige nu træner hun med at få ham til at gå.. Han fejler noget i benene. De bliver stive og uduelige når han skal gå væk fra mig.. Til gengæld virker de over al forventning når han går tilbage mod mig. Og han er god til at stå når han kan se mig (hæfter lige et billede med):mrgreen:.. Til gengæld når han ikke kan se mig hyler han som en ensom ulv.. De andre duer bare ikke..

Han har haft lidt problemer med biler og folk som skulle køre. Jeg tror han var bange for at han skulle videre med den næste bil. Men nu har jeg været ude og køre med ham mange gange i dag og nu slapper han af + jeg har fået en masse til at komme og køre igen. Så nu er han vist ligeglad..altså så længe han kan se mig :engel:

Nå jo og så elsker han vores jungle...

Han er sq bare vildt smuk og dejlig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det synes jeg er i orden - lad os gemme TVNord til næste gang, så Oskar kan komme i flimmeren :klap2::klap:

 

Hvis der havde været regn eller storm, så skulle I godt nok have haft mange løver og mennesker inde i huset :shock:

Vi spiste indenfor :mrgreen: Hvor der er hjerterum er der husrum, behøver jeg sige mere :pift::pift:
Link til indlæg
Del på andre sites

Mine tråde må gerne spammes :mrgreen:

Han er ankommet med maner.. Første nat lå han i min seng og løverne var forvist (vi kom sent hjem og orkede ikke introducering, så vi smuglede ham ind).. Anden nat lå han i min seng under dynen og var ved at tage livet af mig pga varmen.. løverne lå ovenpå mig og rundt omkring i sengen/huset. De er jo gæstfri :mrgreen: så de bød ham straks velkommen i huset og familien.

Jeg glæder mig også til at se Isabella give den gas.. Lige nu træner hun med at få ham til at gå.. Han fejler noget i benene. De bliver stive og uduelige når han skal gå væk fra mig.. Til gengæld virker de over al forventning når han går tilbage mod mig. Og han er god til at stå når han kan se mig (hæfter lige et billede med):mrgreen:.. Til gengæld når han ikke kan se mig hyler han som en ensom ulv.. De andre duer bare ikke..

Han har haft lidt problemer med biler og folk som skulle køre. Jeg tror han var bange for at han skulle videre med den næste bil. Men nu har jeg været ude og køre med ham mange gange i dag og nu slapper han af + jeg har fået en masse til at komme og køre igen. Så nu er han vist ligeglad..altså så længe han kan se mig :engel:

Nå jo og så elsker han vores jungle...

Han er sq bare vildt smuk og dejlig :engel:

 

Åh, lille pusdreng da. Men kan godt forstå, at det hele har været lidt overvældende for ham! Vi hyggede i syv timers tid sammenlagt, og der syntes han vist heller ikke det var sjovt han skulle videre. Så når han nu har haft nogle dage med dig, er det klart det gælder om at holde fast. Isabella må have ham ind og sove i arm et par dage, så benene kan blive ok. Ellers får du travlt, når du skal løbe rundt om ringen i Hedensted, så han kan følge dig hele vejen rundt :blink:.

 

Godt at høre han er blevet taget godt imod, og at han er hurtig til at fange, at tingene er ok. Håber han gider at blive klappet på søndag! Syntes det virkede til, at bare man havde lidt mad, så kunne man godt du til lidt.

 

Og tak for billeder!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det må s.. være fedt at kunne mønstre så mange hunde. Jeg er helt misundelige!

 

Da jeg holdte hvalpetræf sidste gang kom der kun 7 ud af 29 hvalpe :(

Så det gider jeg ikke spilde min tid på mere.

 

Jamen for søren da, jeg kan da ikke gøre for at du holdt det en dag hvor vi ikke kunne :( Det var meget utilfredsstillende :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...