Hop til indhold

Kiksede billeder - Jeg ved I har dem!!


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst jeanett25

Haha, nej det er vi slet heller ikke...jeg skulle bare lige ind i varmen først, så nu kan jeg rigtig vise jer HVOR onde vi er ved ham! :slem:

 

Jeg er dog sikker på Emil ikke ville have noget imod og bo i hus med Karla.....:lun: Men jeg ved ikke hvad hun siger til sådan en "fan"...??

 

Kan godt blive lidt belastende ikk :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, nej det er vi slet heller ikke...jeg skulle bare lige ind i varmen først, så nu kan jeg rigtig vise jer HVOR onde vi er ved ham! :slem:

 

Jeg er dog sikker på Emil ikke ville have noget imod og bo i hus med Karla.....:lun: Men jeg ved ikke hvad hun siger til sådan en "fan"...??

 

Kan godt blive lidt belastende ikk :mrgreen::mrgreen:

 

jeg tror Karla ville blive rimelig mokke-agtig rimelig hurtigt hvis han begyndte at daske til hende med hans størrelse 47 poter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Jeg tror han er ved at hævne sig på dette billede :hmm: Har I tjekket om der er en lille "gave" inde i trøjen? ;-)

 

Og som altid er han KOMPLET uimodståelig s050.gif

 

Hahaha, :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Jamen det er sikkert fordi han ikke må komme på forsiden af "Hot testosterone" - Så skal mor have betalt!!! med et stks puuuhaaa :lol:

 

Hold kaje hvor ser Leroy tæskelækker ud på ovenstående billede! :mrgreen: - Han minder mig SÅ meget om "Turner og hund" filmen, hvor Turner får sig en ordentlig "vasketur" af vovse i bilen :badr::slem::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::lol::lol::lol::lol:

 

Freya ligner sådan een her....:ivrig:

 

Aslan ligner sådan een her...:stupid:

 

Hahahaha, sjoveste billede ever! (for selv lige at lyde som en tumpe!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...