Hop til indhold

Camilla skal føde


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Tror sådan noget cam ville blive vildt populært (men har heller ikke styr på teknikken) - og ja, prinsessen er vist også snart ved at være der (fnis, jeg læser Billed Bladet), men hende gider jeg så ikke lige se på webcam :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ikke en eneste hvalp.. Hun havde fødselsdag igår så den skulle hun vel lige have med :mrgreen: Jeg var ellers rimelig sikker igår.. Hun spiste ingenting, men så tog hun revanche i morges og åd en dobbelt portion.. Babyerne har det fint. Og det har Camilla også.. Ingen grund til panik siger dyrlægen. Men det er heller ikke ham der venter og venter.. I virkeligheden burde det være forbudt at hunde ikke føder lige nøjagtig når deres ejer gerne vil have det :engel:.. Det er 64 dag efter sidste parring i dag..

 

Ihhhh Camila :evil: Nåh men så må vi jo vente i spænding - jeg er helt vild efter at se de bebser :oops: Håber de er større end Milo allesammen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror sådan noget cam ville blive vildt populært (men har heller ikke styr på teknikken) - og ja, prinsessen er vist også snart ved at være der (fnis, jeg læser Billed Bladet), men hende gider jeg så ikke lige se på webcam :-D
Hahaha heller ikke mig... Hvis nu jeg laver en lyserød stue til Camilla mon hun så går igang?

Det webcam må overvejes.. der må da være nogen der ved hvordan man gør :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke få hende til at rende op og ned af trapper eller noget... hvad det nu er, man plejer at anbefaler kvinder for at sætte fødslen i gang. :mrgreen:
Det hjælper ikke! vi går tur hver dag alene, hende og mig.. Og vi løber endda noget af vejen.. Men nej ingenting sker der.. Jeg tror slet ikke hun skal have hvalpe :megaked: Det må være orm eller luft :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

At du ikke er på betyder det at der sker noget her til formiddag :-D vi sidder her alle og er super spændte
Der sker masser..bare ikke med Camilla.. Hun spiser, hun er aktiv og hun ligner overhovedet ikke en der har tænkt sig at føde.. Dyrlægen har været her igen og hun er fin og frisk siger han. Ingen grund til panik. Det er jo heller ikke ham der bare venter og venter :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

ej nu må hun stoppe vi får jo mave kneb af at vente hele tiden på den kære dame :-D
Stoppe?? nej du mener sq komme i gang :mrgreen: Et eller andet må der snart gøres.. Jeg har sagt til dyrlægen at hunde burde føde når deres ejere venter på det og ikke gå længere. Han siger pludselig føder hun.. Pludselig?? ja så kan jeg ikke engang gå ud og lave noget andet :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg mener stoppe med at drille :lol: altså se at komme igang for vi vil jo vide hvor mange der kommer, hvad farver, hvor store de er og hvad køn :lol:
Jo.. nu har vi taget drastiske metoder i brug.. Hendes fødekurv er udstyret med lyserødt betræk hele vejen rundt og en ekstra blød kongeblå pude.. og nu er hendes temperatur faldet til 36.1.. så nu føder hun snart :mrgreen: ..
Link til indlæg
Del på andre sites

Jo.. nu har vi taget drastiske metoder i brug.. Hendes fødekurv er udstyret med lyserødt betræk hele vejen rundt og en ekstra blød kongeblå pude.. og nu er hendes temperatur faldet til 36.1.. så nu føder hun snart :mrgreen: ..

 

 

Eller alternativt slår hun den største løveprut nordjyderne nogensinde har oplevet :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ankommet og har fundet det trådløse net påhotellet - så nu kan hun godt bare gå igang :mrgreen:
Og det gjorde hun så..endelig!! Kæft en nat.. Jeg tror trængselen derinde var for stor og alle ville ud på samme tid. For så lang en opblokning har jeg aldrig været med til.. endelig kom der så presseveer ved 9 tiden..og 1½ time senere lå der 8 stk små lækre løver på rad og række. 6 piger og 2 drenge.. de 2 sidste der kom vejede kun 70 gram stykket.. De 2 første vejede lidt over 200 gram stykket..og de midterste omkring 150-160 gram.. 1 chokolade, 1 sort/creme, 1 mørk gylden, 1 black and tan og 4 gyldne... Mor og børn har det godt, men hold da kæft hun er blevet tynd nu...

Billeder kommer senere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det gjorde hun så..endelig!! Kæft en nat.. Jeg tror trængselen derinde var for stor og alle ville ud på samme tid. For så lang en opblokning har jeg aldrig været med til.. endelig kom der så presseveer ved 9 tiden..og 1½ time senere lå der 8 stk små lækre løver på rad og række. 6 piger og 2 drenge.. de 2 sidste der kom vejede kun 70 gram stykket.. De 2 første vejede lidt over 200 gram stykket..og de midterste omkring 150-160 gram.. 1 chokolade, 1 sort/creme, 1 mørk gylden, 1 black and tan og 4 gyldne... Mor og børn har det godt, men hold da kæft hun er blevet tynd nu...

Billeder kommer senere :mrgreen:

 

Sikke gode nyheder :5up: Dyrlægen fik ret :blink: Og skønt at du endelig har fået en del piger :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det gjorde hun så..endelig!! Kæft en nat.. Jeg tror trængselen derinde var for stor og alle ville ud på samme tid. For så lang en opblokning har jeg aldrig været med til.. endelig kom der så presseveer ved 9 tiden..og 1½ time senere lå der 8 stk små lækre løver på rad og række. 6 piger og 2 drenge.. de 2 sidste der kom vejede kun 70 gram stykket.. De 2 første vejede lidt over 200 gram stykket..og de midterste omkring 150-160 gram.. 1 chokolade, 1 sort/creme, 1 mørk gylden, 1 black and tan og 4 gyldne... Mor og børn har det godt, men hold da kæft hun er blevet tynd nu...

Billeder kommer senere :mrgreen:

 

TILLYKKE:vinken:

 

Glæder mig til billederne:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...