Hop til indhold

Jord i hovedet!?!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Vis mig jeres billeder af fjollede hunde der graver store fiiine huller :mrgreen:

 

 

 

 

 

Jeg lægger selv ud med Izzie :blink:

 

"Hvad?!? jeg laver bare et rigti' fint hul til dig :engel: "

DSC02512.jpg

DSC02509.jpg

 

Kom glad, kom med fine billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. rart at se Mio ikke er den eneste der kan forvandle et bed til en grav på 2sek :roll::mrgreen:

 

Han startede allerede et par dage efter vi havde fået ham hjem, og han elsker det!

Jeg er også helt solgt, når han (efter jeg har råbt nej) kigger op på mig med jord i hele hovedet og har det der "har jeg gjort noget galt moar?"-udtryk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

lader i bare jeres hunde grave :oops: min hund gør det nogengange, men så bliver han lukket ind :-)

 

Min hund må næsten alt. :lun::mrgreen:

 

Nej, hun har faktisk ikke vist så stor interesse for det siden. Hvis hun virkelig elskede det tror jeg faktisk jeg ville lave en graveplads (med e) til hende. En sandkasse måske. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Sikke en flok gravkøer. :blink: Vi har også været ude i noget. Hvor er det skønt, det stort set ikke har regnet siden vi fik hende kom jeg lige til at tænke på. :-)

Jeg vil have cavalier igen. :megaked:

 

Hvor er hun da bare dejlig den lille gravemaskine. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Vidste ikke du havde haft en cavalier. :-)

Det har jeg skam, en rigtig lille ballademager. :mrgreen:

 

Jeg skal også have cavalier igen, det er der ingen tvivl om, men da jeg mistede ham og skulle have ny hund, så var det bare lidt for tæt på til, at jeg skulle have en ny, så jeg valgte en golden i stedet, som jeg også ønskede mig.

 

Når jeg finder et større hus (og der er nogen, der gider købe det vi bor i nu ;-)) så skal jeg helt klart have en cavalier, og den skal også helst være blenheim. :lun:

 

Èn gang cavalier, altid cavalier. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kawida
Uh, det er da synd for sådan en terrier, at han ikke får lov til at grave. Kan I ikke lave et hjørne af haven, hvor han må grave? :-)

 

 

har en meget lille have, så falder i hulerne om aften :mrgreen: men tror faktisk jeg vil lave ham grave da han virkelig godt kan lide det (virker ihvert fald sådan) :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Må lige vise en serie mere af Mio - han var lidt utilfreds her i Lørdags. :roll: :blink:

Han ikke måtte komme med ind til aberne og dværgflodhestene i Givskud Zoo, så han begyndte demonstrativt at grave sig ind :lol: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...