Hop til indhold

MAJ billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Går ud fra det er dette der menes, når folk altid snakker om at hunden skal have lov at læse avisen...:blink: Men der var tydeligvis ikke tilfredshed med indholdet

 

 

 

Iiiiiiiiiiiih hvor er han bare lækker :lun: jeg ville gerne dele min avis med ham hvis det skulle være :hjerte:

 

Og hvor er han bar blevet lækker dejlig nusser bedårende :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiiiiiiiih hvor er han bare lækker :lun:jeg ville gerne dele min avis med ham hvis det skulle være :hjerte:

 

Og hvor er han bar blevet lækker dejlig nusser bedårende :-D

 

Må jeg give dig det råd selv lige at læse den først - det kan være lidt svært at tyde ordene efter de har været inde i hans mund:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinket tillykke til Tonks! Og dejlige billeder af både Izzie og avislæseren - de har det med at slide bogstaverne af :lol:

 

I dag lykkedes det mig endelig at få foreviget Leroys "adr badr ulækker!" fjæs - med hjælp fra en tube Camferine.

umulia-albums-leroy-picture6724-adr-badr-ulaekker.jpg

 

 

Marftin og jeg kom til at snakke om det igår, og vi lå bare flade af grin over hans udtryk :mrgreen:

 

 

OT hvordan er det nye halsbånd til Vinnie? Passer det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinket tillykke til Tonks! Og dejlige billeder af både Izzie og avislæseren - de har det med at slide bogstaverne af :lol:

 

I dag lykkedes det mig endelig at få foreviget Leroys "adr badr ulækker!" fjæs - med hjælp fra en tube Camferine.

umulia-albums-leroy-picture6724-adr-badr-ulaekker.jpg

 

 

hahahahaha onde hundemor :rolleyes::mrgreen:

- sikke et udtryk..

det var lidt ligesom dengang jeg gav herr flick citron, så kunne han da nok lige blive lidt mere terrier-snerpet end han er i forvejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forsinket tillykke til Tonks! Og dejlige billeder af både Izzie og avislæseren - de har det med at slide bogstaverne af :lol:

 

I dag lykkedes det mig endelig at få foreviget Leroys "adr badr ulækker!" fjæs - med hjælp fra en tube Camferine.

umulia-albums-leroy-picture6724-adr-badr-ulaekker.jpg

 

 

Hahahaha, hvis han kunne tale tror jeg faktisk han ville sige netop "adr"

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle blev jo passet ved hans cocker ven Aslan i søndags. Nu har vi så fået dokumentation for at han havde det super hyggeligt :lol:

Hjemme ved Aslan har de også Basse på 12år. Hun er en skrap dame, men det lykkedes igen på forunderligvis Dumle at få hende i leg :lol:

 

Dumle og Aslan:

[ATTACH]9326[/ATTACH]

 

[ATTACH]9327[/ATTACH]

 

Fjolle hundene:

[ATTACH]9328[/ATTACH]

 

Dumle og Basse:

[ATTACH]9329[/ATTACH]

 

Hun er nu altså ret spændende hende Basse, men man skal holde sin afstand :lol:

[ATTACH]9330[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...