Hop til indhold

Klostermarken 9.6.09 17:00 -21:00


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

den vil ikke acceptere nr 36... og giver rigtig mange muligheder for vinkelvej i Viborg (bruunshåb, overlund, overlund houlk...(..jær?), viborg, vinkel.. )

 

:hmm: 36b kan jeg forstå at den ikke vil acceptere, men nr. 36 :confused: kan det være fordi det er en grusvej :???:

 

Vinkelvel 32 ligger lidt længere henne ad vejen og huser Gynmastik- og Idrætshøjskolen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du skal nok vælge overlund.

Prøv med 34 eller 38 så, du kan næsten ikke undgå at se det når i først er kommet ind på vinkelvej. Det er ved en stor sø lige på den anden side af vejen i forhold til campinplads, gymnastikhøjskolen, Mercantec ( handelsskolen ) og atletikstadion.

 

:hmm: 36b kan jeg forstå at den ikke vil acceptere, men nr. 36 :confused: kan det være fordi det er en grusvej :???:

 

Vinkelvel 32 ligger lidt længere henne ad vejen og huser Gynmastik- og Idrætshøjskolen.

 

Har fået det til at virke nu, tak :blink:

 

Jeg er desværre nød til at melde fra, bilen vil ikke starte :megaked: Falck kan heller ikke få liv i den.

Øv hvor træls, synes godt nok der er mange der ikke kommer lige pludselig :(

Link til indlæg
Del på andre sites

ej, nu tør jeg næsten ikke skrive at vi heller ikke kommer:shock::oops:

Men sådan som det regner her og to timer frem og tilbage, så tror jeg både mysla og jeg ville finde det lidt trist..

 

Men gud hvor jeg ved jeg ærger mig i morgen, når jeg hører hvor sjovt og fantastiks i har haft det uden mig:cry:

 

Men ha en rigtig god aften:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

ej, nu tør jeg næsten ikke skrive at vi heller ikke kommer:shock::oops:

Men sådan som det regner her og to timer frem og tilbage, så tror jeg både mysla og jeg ville finde det lidt trist..

 

Men gud hvor jeg ved jeg ærger mig i morgen, når jeg hører hvor sjovt og fantastiks i har haft det uden mig:cry:

 

Men ha en rigtig god aften:-P

 

:evil: Så kan man altså ikke sige "bordet fanger!"

Link til indlæg
Del på andre sites

I har sq bare af at holde træf!

 

Jeg vil så gerne se billeder :blink:

 

Det gjorde vi skam da også :blink:

 

 

Dumle og vi vil gerne sige tak for en super regnvejrstur :lol: Det var nogle super dejlige hunde der var med :hjerte: og så sender jeg lige en undskyldning til Bella for Dumle's mangel på manere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Bortset fra vejret så var det rigtig hyggeligt....Det eneste problem når man er så mange samlet er at man ikke får snakket med alle.

 

Jeg kan da sige så meget at Lexus er træt og han er gået i seng:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Vi vil da også gerne sige tak. Det var squ sjovt, selv om det stod ned i stænger. Jeg har lidt ondt af de fiskere der fik deres mad forstyrret af en flok hunde.

 

Jeg tror Bella skal i lære som kamphund, så hun kan tryne de påtrængende hanhunde :mrgreen:. Næste gang skal i bare lade ham forsøge igen og igen, for vi kunne se på Sherlock og Bella at hun til sidst blev træt af det og sagde tidligere fra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil da også gerne sige tak. Det var squ sjovt, selv om det stod ned i stænger. Jeg har lidt ondt af de fiskere der fik deres mad forstyrret af en flok hunde.

 

Jeg tror Bella skal i lære som kamphund, så hun kan tryne de påtrængende hanhunde :mrgreen:. Næste gang skal i bare lade ham forsøge igen og igen, for vi kunne se på Sherlock og Bella at hun til sidst blev træt af det og sagde tidligere fra.

 

Det synes jeg lyder fornuftigt :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil da også gerne sige tak. Det var squ sjovt, selv om det stod ned i stænger. Jeg har lidt ondt af de fiskere der fik deres mad forstyrret af en flok hunde.

 

Jeg tror Bella skal i lære som kamphund, så hun kan tryne de påtrængende hanhunde :mrgreen:. Næste gang skal i bare lade ham forsøge igen og igen, for vi kunne se på Sherlock og Bella at hun til sidst blev træt af det og sagde tidligere fra.

 

Jo, men nu skal han jo helst heller ikke tro vi syntes det er iorden han gør det :oops: men ja, kan i så lige lære hende hvad det vil sige at spille kostbar :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men nu skal han jo helst heller ikke tro vi syntes det er iorden han gør det :oops: men ja, kan i så lige lære hende hvad det vil sige at spille kostbar :lol:

 

Hov, bare inden noget, det jeg skrev var ikke henvendt til Dumle. ;-) Du så det slet ikke, men på anden runde, da i var taget hjem, var Sherlock lidt (hostmegethost) vild med Bella :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, bare inden noget, det jeg skrev var ikke henvendt til Dumle. ;-) Du så det slet ikke, men på anden runde, da i var taget hjem, var Sherlock lidt (hostmegethost) vild med Bella :stupid:

 

Hehe :lol: Det forstod jeg godt :blink: Jeg syntes nu han var dejlig ham Sherlock :hjerte: han luntede bare rundt og var sød :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hehe :lol: Det forstod jeg godt :blink: Jeg syntes nu han var dejlig ham Sherlock :hjerte: han luntede bare rundt og var sød :lol:

Ja Ham Sherlock er sq sød. Han blev da også venner med lexus, da han fandt ud af at lexus slt ikker er farlig:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Ham Sherlock er sq sød. Han blev da også venner med lexus, da han fandt ud af at lexus slt ikker er farlig:lol:

Ja og nu jeg er igang må jeg vel også hellere undskylde for at Dumle skulle skælde ham sådan ud :oops: Det var rigtig synd for Lexus han fik slet ikke lov at lege med Bella mens Dumle var der og da han så endelig ville lege med Dumle fik han bare skæld ud :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er billederne Dogue? :mrgreen:

 

Pigerne hyggede sig også rigtig meget, vi er først lige kommet hjem, da vi jo skulle hente svigermor i lufthavnen på hjemvejen.

Hundene sov hele vejen i bilen, de så godt trætte ud :engel:

 

Tak til alle der mødte op, vejret til trods, det var super dejligt at møde jer alle :blink: Synes at Sherlock klarede det rigtig flot, især af at han ikke er vant til at være sammen med mange andre hunde! Han var en rigtig charmetrold :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er billederne Dogue? :mrgreen:

 

Pigerne hyggede sig også rigtig meget, vi er først lige kommet hjem, da vi jo skulle hente svigermor i lufthavnen på hjemvejen.

Hundene sov hele vejen i bilen, de så godt trætte ud :engel:

 

Tak til alle der mødte op, vejret til trods, det var super dejligt at møde jer alle :blink: Synes at Sherlock klarede det rigtig flot, især af at han ikke er vant til at være sammen med mange andre hunde! Han var en rigtig charmetrold :hjerte:

 

Det var nemlig super hyggeligt :blink: Jeres hunde er altså også rigtig lækre :hjerte: sjovt nok var det Akita jeg faldt mest for :lol: men hun var altså så sød og charmerende for os mennesker :lun: og når jeg nu er vant til en hund der slet ikke ænser mennesker når der er andre hunde i nærheden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...