Hop til indhold

Bære hvalp - hvordan


Lonny
 Share

Recommended Posts

Min mand arbejder meget i øjeblikket, så jeg er "alene mor" :blink:

 

Jeg vil jo gerne have at Baldur alligevel får sin 5 km tur i skoven, men Luna kan jo knapt gå 500 meter :blink:

 

Hvordan bærer jeg Luna på resten af turen, uden at få ondt i ryggen og lignende, men også uden at skulle ud og købe udstyr til en mindre formue?

 

Har I nogle gode tips?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand arbejder meget i øjeblikket, så jeg er "alene mor" :blink:

 

Jeg vil jo gerne have at Baldur alligevel får sin 5 km tur i skoven, men Luna kan jo knapt gå 500 meter :blink:

 

Hvordan bærer jeg Luna på resten af turen, uden at få ondt i ryggen og lignende, men også uden at skulle ud og købe udstyr til en mindre formue?

 

Har I nogle gode tips?

 

hvad vejer hun? Mere om der skal taske eller brandmandsgreb til:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan lave en "slynge" af et lagen - svært at forklarer, men sådan som man bar babyer i gaaaamle dage :mrgreen: Nu har jeg jo set og rørt puttegrisen :blink: så jeg vil tro at det umiddelbart godt kan lade sig gøre.

 

Det kan godt være at det vil virke, det må jeg lige prøve :-)

 

Jeg prøvede med en rygsæk som jeg hængte omvendt, så hun kom til at hænge på maven, men det var altså ikke nogen succes... Rygsækken blev ved med at glide ned og var i det hele taget ret uhandig...

 

Dinah: Hun vejer 5 kilo, så hun er jo ikke så stor :lun:

 

Frk.Smilla: Jeg har ikke nogen cykel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tag venner med og lad dem hjælpe med at bære. :-D

 

Det må jeg se om de kan overtales til :blink:

 

Jeg kan huske da vi begyndte at gå længere ture med Baldur og ikke helt var klar over hvor langt han kunne gå, der fandt vi ud af at 15 kilo sprællende hvalp er rigtig tung at bære 2 km :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Du gør lige som jeg har gjort engang ... hvis du tør altså :mrgreen:

 

Gammel barnevogn - eller klapvogn - smækker et skilt på med "hvalpebussen" - fæster 3 snore i hver siden ende - en sele på vapse - også afsted.

 

Kan godt hilse og sige at det vækker mere end almindelig opsigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gør lige som jeg har gjort engang ... hvis du tør altså :mrgreen:

 

Gammel barnevogn - eller klapvogn - smækker et skilt på med "hvalpebussen" - fæster 3 snore i hver siden ende - en sele på vapse - også afsted.

 

Kan godt hilse og sige at det vækker mere end almindelig opsigt :mrgreen:

 

Kørte Petrine og en legekammerat rundt i en tvillingebarnevogn, i metroen rejste folk sig pænt for os, men når hundene så begyndt at tumle lidt vildt (der var regnslag over) og jeg skreg HOLD KÆFT og daskede til barnevognen med min paraply var det ikke pæne blikke vi fik - men den var effektiv!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Kørte Petrine og en legekammerat rundt i en tvillingebarnevogn, i metroen rejste folk sig pænt for os, men når hundene så begyndt at tumle lidt vildt (der var regnslag over) og jeg skreg HOLD KÆFT og daskede til barnevognen med min paraply var det ikke pæne blikke vi fik - men den var effektiv!!!

 

:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kørte Petrine og en legekammerat rundt i en tvillingebarnevogn, i metroen rejste folk sig pænt for os, men når hundene så begyndt at tumle lidt vildt (der var regnslag over) og jeg skreg HOLD KÆFT og daskede til barnevognen med min paraply var det ikke pæne blikke vi fik - men den var effektiv!!!

 

:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand arbejder meget i øjeblikket, så jeg er "alene mor" :blink:

 

Jeg vil jo gerne have at Baldur alligevel får sin 5 km tur i skoven, men Luna kan jo knapt gå 500 meter :blink:

 

Hvordan bærer jeg Luna på resten af turen, uden at få ondt i ryggen og lignende, men også uden at skulle ud og købe udstyr til en mindre formue?

 

Har I nogle gode tips?

 

Op i en trolly med hende:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

øøh, hvad er det, når jeg googler finder jeg kun kufferter på hjul :oops:

 

Ja det er det også, sådan da, sådan en "mormor" vogn (indkøbsnet med stativ og hjul..

 

Jeg har købt en i genbrugsen til 25 kr. og den sidder Freya fint i.. (eller gjorde, nu er hun for stor)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...