Hop til indhold

Mysla er syg:(


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Jeg vågnede op i morges til en dvask hund... Hun gik helt bagved os andre da vi gik tur og så begyndte jeg at blive noget mistænksom:(

 

Kunne så mærke at hun havde en meget stor mælkekirtel, helt spændt og hård hvilket den ikke var igår, så jeg tog hendes temperatur. 40,4 i feber:(

 

Så vi fik hurtigt en tid ved dyrlægen.

 

En lidt skuffende oplevelse.. Jeg måtte selv gøre ham opmærksom på om ikke den der kæmpe mælkekirtel var noget unormal (havde sagt det i telefonen) fordi han kørte i livmoderbetændelse med det samme han hørte hun var falsk gravid.

Og det er jo også det jeg er mest bekymret for at det er, men dyrlægen var ikke sikker, da hun ikke drikker unormalt meget.

 

Så stakkel lille misser skal have pencillin til på mandag, så skal hun tjekkes igen, for at se om hun er værre. Og vi skal tage temperatur igen.

 

Men tænk sig i går aftes styrtede hun rundt sammen med sheila og 12 timer senere har hun rigtig ondt og vil ikke gå op af trappen.

 

Hun er dog lidt bedre nu, men har jo også fået smertestillende:)

 

Så nu krydser jeg fingrer for at hun bare har mælkekirtel betændelse:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg vågnede op i morges til en dvask hund... Hun gik helt bagved os andre da vi gik tur og så begyndte jeg at blive noget mistænksom:(

 

Kunne så mærke at hun havde en meget stor mælkekirtel, helt spændt og hård hvilket den ikke var igår, så jeg tog hendes temperatur. 40,4 i feber:(

 

Så vi fik hurtigt en tid ved dyrlægen.

 

En lidt skuffende oplevelse.. Jeg måtte selv gøre ham opmærksom på om ikke den der kæmpe mælkekirtel var noget unormal (havde sagt det i telefonen) fordi han kørte i livmoderbetændelse med det samme han hørte hun var falsk gravid.

Og det er jo også det jeg er mest bekymret for at det er, men dyrlægen var ikke sikker, da hun ikke drikker unormalt meget.

 

Så stakkel lille misser skal have pencillin til på mandag, så skal hun tjekkes igen, for at se om hun er værre. Og vi skal tage temperatur igen.

 

Men tænk sig i går aftes styrtede hun rundt sammen med sheila og 12 timer senere har hun rigtig ondt og vil ikke gå op af trappen.

 

Hun er dog lidt bedre nu, men har jo også fået smertestillende:)

 

Så nu krydser jeg fingrer for at hun bare har mælkekirtel betændelse:???:

Åh nej da. Stakkels lille Mysla:ae::ae: :kys:Håber da hun snart er på toppen igen den lille pige. God bedring til hende!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Nårh, lille pus :cry: God bedring Mysla :ae: :kys:

 

Jeg går ikke ud fra hun er frisk til i morgen, så jeg håber vi kan finde en anden badedag, når hun har fået det bedre. :5up:

 

Stort Qnuz herfra, vi krydser også fingre og poter! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Heldigvis har damen det meget bedre her til morgen.:-P

 

Vi har lige været ude på tur en time og hun var stort set som hun plejer:5up:

 

Og mælkekirtlen er næsten tilbage til normal størrelse, hvilket i min lille ikke dyrlæge hjerne, kunne tyde på at det var der den var gal:)

 

 

:klap2: dejlig nyheder.

 

Dejligt hun er oven på igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så var mysla til tjek:)

 

Og hun lader heldigvis ikke til at have livmoderbetændelse, selvom vi fortsat skal holde øje med hende i den retning.

 

Hun skal fortsætte sin pencillinkur og så tror jeg i hvertfald på det er det. For som dyrlægen sagde: en hund med livmoderbetændelse, står ikke her 2 dage efter 40,4 i feber og er super frisk med strålende øjne:mrgreen:

 

Men vildt dårlig dyrlæge behandling, men det tager jeg lige i en tråd for sig selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så var mysla til tjek:)

 

Og hun lader heldigvis ikke til at have livmoderbetændelse, selvom vi fortsat skal holde øje med hende i den retning.

 

Hun skal fortsætte sin pencillinkur og så tror jeg i hvertfald på det er det. For som dyrlægen sagde: en hund med livmoderbetændelse, står ikke her 2 dage efter 40,4 i feber og er super frisk med strålende øjne:mrgreen:

 

Men vildt dårlig dyrlæge behandling, men det tager jeg lige i en tråd for sig selv..

Det var da gode nyheder, trods alt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...