Hop til indhold

Jer der har hjemmeside


Gryn
 Share

Recommended Posts

Hvor har i hjemmeside, hvad koster det, og hvilket program har i brugt?

Lige nu har jeg 123, men vil gerne have et andet sted, helst et sted hvor det er på dansk.

Jeg skal bruge meget plads da der både skal være plads til vores hunde, samt om vores liv på landevejen.

Gode råd modtages med kyshånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min datter har tidligere haft 3 hjemmesider i tidens løb i http://www.webbyen.dk

Jeg har hjulpet hende, og man kan utroligt meget mere der end man kan i 123.hjemmeside.

Ulempen er at der er mange børn/teenagers som ikke ved hvordan man opfører sig (De stjæler/kopierer fra hinanden, bliver uvenner og spammer gæstebøger) Men det kan du som voksen nok godt klare med et skuldertræk.

 

Der er forskellige prislejer fra gratis (med reklamer og begrænset gb-plads) til ?kr.

Vejledningen er på dansk. Der er store tekniske muligheder, men man kan også bare lave noget enkelt.

Hvis du printer den ud og har liggende på dit bord, er det rimeligt nemt.

 

Du kan se min datters sidste her: http://www.tamina.webbyen.dk

-Jeg er bestemt ingen ørn til teknik, men jeg kunne hjælpe med html-kode-museeffekter m.m., fordi programmet er ret nemt når først man har lært det at kende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har det liggende hos http://www.webdomane.dk det koster 90 kr i oprettelse og 9 kr om måneden + moms - hjemmesiden er kodet i hånden.

Hvad betyder det :?:

 

Det betyder, at der ikke er brugt noget program, hvor man kan sidde og flytte kasser og vælge farver og sårn ... men alt er lavet i kode ... sådan laver jeg også hjemmesider ... men jeg tror måske at one.com har et program man kan bruge - og det er billigt nok - tror det koster 100 kroner i oprettelse og så 9 kroner om måneden - og på den måde får du et personligt domænenavn - ikke noget med 123osv eller brickstone ... men som jeg f.eks har http://www.freudika.dk ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det så jeg lige ... men så havde jeg postet ... og lidt doven er jeg vel ... ;D

 

Lidt doven er man vel altid :D

 

Jeg har lige spurt om man osse kan lave forum (ikke hundeforum, bare rolig, bare noget sygdomsnoget :lol:) :)

 

Jeg synes at det ser overkommeligt ud, noget man selv kan ordne det der brick :D

 

Måske ikke lige forummet, men selve siden må man kunne, ekstra plads koster også kun et engangbeløb :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
Det betyder, at der ikke er brugt noget program, hvor man kan sidde og flytte kasser og vælge farver og sårn ... men alt er lavet i kode ... sådan laver jeg også hjemmesider ... men jeg tror måske at one.com har et program man kan bruge - og det er billigt nok - tror det koster 100 kroner i oprettelse og så 9 kroner om måneden - og på den måde får du et personligt domænenavn - ikke noget med 123osv eller brickstone ... men som jeg f.eks har www.freudika.dk ...

 

Vi har købt ved one.com. Det er et par måneder siden, og så er vi ikke kommet videre:oops:

Nu skal jeg så i gang, starter med Speedy. Der kommer en prof og hjælper mig i gang, så må jeg jo betale hvad det koster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også anbefale one.. Min hjemmeside er godt nok ikke kommet så langt.. endnu.. Men jeg har kun positive ting at sige ind til videre!

Dejligt at høre du kan anbefale one.com:) Jeg har fået fat i en Frontpage meget billigt, det er originalen, ikke noget med kopi. Nogen gange skal man have lov at være heldig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en idiot til teknik, så jeg har skiftet min frontpage-hjemmeside ud med en idiotsikret 123hjemmeside, hvor jeg iøvrigt også har Toffi´s hjemmeside.

 

Frontpage er for mig alt for indviklet og ulogisk. Men webbyen kunne jeg godt finde ud af, og den har altså mange flere muligheder end man umiddelbart skulle tro.

 

Frontpage har bl.a. den ulempe (siger de kloge) at hvis man indsætter html-koder, kan den finde på at slette noget af dem :???: Jeg havde f.eks. bøvl med at få tællere lagt ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...