Hop til indhold

Dårlig dyrlæge behandling!


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Mysla var jo til dyrlægen igen idag.

 

Skulle bare tjekkes for hvordan hun reagerede på behandling. Var under mistanke for livmoderbetændelse.

 

Men han rørte sgi ikke en gang ved hende?? INTET. Sagde bare hun så fin og frisk ud og så en helvedes lang smøre om at HAN synes hun skulle sterriliseres hvis hun ikke skulle have hvalpe.

 

I lørdags da hun kom derned akut, konstaterede en anden dyrlæge nærmest livmoderbetændelse, bare udfra hendes løbetidscyklus, selvom ikke rigtigt andre symtomer passede..Måtte selv gøre ham opmærksom på om feberen ikke kunne skyldes betændelse i en mælkekirtel:???:

 

Nu kom jeg så til at bestille tid til vaccination, men det har jeg godt nok fortrudt, for følte mig egentlig så dårligt behandlet begge gange at jeg ikke har lyst til at komme igen.:(

 

Så nu skal jeg lige bruge jeres hjælp til om det er normalt at dyrlægen ikke engang mærker efter ved et tjek om hunden er øm eller andet og især noget så alvorligt som en livmoderbetændelse?

 

Og er der nogen der kender nogle gode dyrlæger omkring odder/beder, for skal nogen af dem sterriliseres på et tidspunkt, så bliver det ikke der!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Jeg kender desværre ikke til gode dyrlæger i dit område, men kender modsat til alt for mange historier, hvor dyrlægerne er direkte uduelige, og kun tænker profit.

 

Der er tilsyneladende mange storklinikker der på det seneste har investeriet i nybyggeri og store maskiner. Her på Sjælland er der en af slagsen, hvor det nu betyder, at hver dyrlæge skal omsætte for 10.000 om dagen for at få det hele til at løbe rundt. Og ja, det er titusinde om DAGEN...

 

Så når folk kommer for deres årlige vaccine, snakker dyrlægen kastration, allergi, hd, infektioner og det løse. Ved blot at kigge hunden i øjenranden. For så derefter at sætte hunden på en for stor dosis antibiotika (hunden var en cocker og fik medicin som vejede den 70 kg.).

 

Jeg syntes bestemt, at du skal skifte dyrlæge. Der er ikke noget værre end en dyrlæge, der ikke tager sin opgave og ens dyrebareste alvorligt. Håber nogle andre fra dit område kan hjælpe med navn og adresse på en ordentlig og dygtig dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Jeg kender desværre heller ingen dyrlæger i det område, men det sted du har fundet lyder godt nok til at være impotent :evil:

 

Alice's tjek for livmoderbet.:

Alice kom op på bordet og blev tjekket i øjnene og tandkødet. Han tjekker slimhinderne for, at se om der er rødme. Hendes temperatur blev tjekket - ingen feber.

Han følte på hendes livmoder - det var nemt da hun er en slank hund :-D og konstaterede at der ingen forstørrelse eller hævning var.

Tjekkede desuden også en urinprøve jeg havde med til ham (den havde han bedt om over telefonen).

Mærkede på hendes blære og da hun pev ved berøring der konstaterede han blærebet. og gav hende indsprøjtning og pencillin til 5 dage.

Han gav hende også godbidder for at tjekke for manglede spiselyst - det startede han faktisk med.

Da vi var færdige kom hun ned på gulvet og han legede lidt med hende inden hun fik snor på igen.

 

 

Så jeg synes helt ærligt du skal afbestille din tid og finde en anden dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

Vi er rigtig glade for vores dyrlæge i Holme (www.holme-dyreklinik.dk)!

Han har ikke en masse fancy kontorinventar, og han kører ikke med EDB, men han kan sit kram og Mio elsker at komme hos ham :-D Desuden er han rigtig flink til at svare på spørgsmål (mail og tlf), og hans priser er ikke så høje. Men det er jo desværre lidt for langt uden bil! :(

 

Jeg har besøgt en dyreklinik i Tranbjerg (www.oestergaards-dyreklinik.dk) en gang, hvor min egen dyrlæge ikke havde vagt, og det var ikke en videre fantastisk oplevelse.

De var meget søde, men deres priser lå langt over min egen dyrlæge og jeg var ikke lige så tryg som ved ham.

Mio var ca. 5 mdr. og havde fået voldsom diarre. :( Det løste de så ved at give ham en stor Bi-Fi-pølse, fordi han skulle have ormekur, og det fik ham altså til at kaste op midt i receptionen :megaked: En super ubehagelig oplevelse for han var tydelig utilpas, og jeg måtte tørre op mens jeg var nervøs for ham :(.

 

--> Et lille sidespor, tilbage til dyrlægerne:

 

Jeg har fået anbefalet Højbjerg Dyreklinik (www.hoejbjergdyreklinik.dk) af nogle der havde et længere forløb der. Deres priser er lidt højere, men "de var alle pengene værd" fik jeg at vide.

 

Jeg vil anbefale dig at besøge et sted, og se hvordan du og Mysla bliver taget imod - det siger som regel meget om stedet.

 

Jeg har ikke noget kendskab til dem, men der ligger dyrlæger i både beder og Malling:

www.bederdyr.dk og www.123hjemmeside.dk/mallingdyrehospital

 

Håber du finder et godt sted - der er ikke noget værre end at blive dårligt behandlet, og da slet ikke når det drejer sig om sygdom! :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Jeg ville helt sikkert skifte dyrlæge hvis jeg var dig! Jeg vil føle at min hund blev negligeret fuldstændig hvis jeg fik den behandling :(

 

Hvorfor ikke Gudrun Frantsen?

Ellers har Pia talt godt om Tranbjerg Dyreklinik...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa
Vi er rigtig glade for vores dyrlæge i Holme (www.holme-dyreklinik.dk)!

Han har ikke en masse fancy kontorinventar, og han kører ikke med EDB, men han kan sit kram og Mio elsker at komme hos ham :-D Desuden er han rigtig flink til at svare på spørgsmål (mail og tlf), og hans priser er ikke så høje. Men det er jo desværre lidt for langt uden bil! :(

 

Jeg har besøgt en dyreklinik i Tranbjerg (www.oestergaards-dyreklinik.dk) en gang, hvor min egen dyrlæge ikke havde vagt, og det var ikke en videre fantastisk oplevelse.

De var meget søde, men deres priser lå langt over min egen dyrlæge og jeg var ikke lige så tryg som ved ham.

Mio var ca. 5 mdr. og havde fået voldsom diarre. :( Det løste de så ved at give ham en stor Bi-Fi-pølse, fordi han skulle have ormekur, og det fik ham altså til at kaste op midt i receptionen :megaked: En super ubehagelig oplevelse for han var tydelig utilpas, og jeg måtte tørre op mens jeg var nervøs for ham :(.

 

--> Et lille sidespor, tilbage til dyrlægerne:

 

Jeg har fået anbefalet Højbjerg Dyreklinik (www.hoejbjergdyreklinik.dk) af nogle der havde et længere forløb der. Deres priser er lidt højere, men "de var alle pengene værd" fik jeg at vide.

 

Jeg vil anbefale dig at besøge et sted, og se hvordan du og Mysla bliver taget imod - det siger som regel meget om stedet.

 

Jeg har ikke noget kendskab til dem, men der ligger dyrlæger i både beder og Malling:

www.bederdyr.dk og www.123hjemmeside.dk/mallingdyrehospital

 

Håber du finder et godt sted - der er ikke noget værre end at blive dårligt behandlet, og da slet ikke når det drejer sig om sygdom! :cry:

Bor trådstarter i Århus-området? For så kan jeg anbefale Tilst dyrhospital, det bruger jeg til Mimi, og jeg synes at vi hver gang får en fin, fin behandling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror hun bor i Odder, eller hvertfald på den side af Århus. Jeg brugte H¢jbjerg de sidste år jeg boede i DK, og var meget glad for dem. Jeg havde for exempel ALDRIG problemer med at få lov at betale i afdrag, når det var st¢rre ting. De vidste at jeg ikke havde mange penge, men at dyrene altid kom f¢rst, og at jeg altid betalte så snart jeg kunne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den type dyrlæger der dårligt kigger på noget, og bare foreslår behandlinger - eller udskriver Hill's - er jeg også stødt på. Jeg kan forstå at der er flere dyrlæger tilknyttet den klinik hvor du har været.

En ting man kan gøre er at bede om en samtale med klinikkens leder, og gøre det klart at du forventer at blive behandlet af en dyrlæge og ikke en sælger. De bon'er dig garanteret for en konsultation, eller klinisk undersøgelse.

Gør det klart at du forventer noget af dem, og at du forventer andet og mere end "produkt"vejledning fra dyrlægens side. Dyrlæger ved godt at hundeejere snakker sammen.

Dyrlæger kan og bør opdrages. De fleste dyreejere er lidt kede af det og usikre når de er vedd dyrlægen, og det udnytter de - nogen af dem. Det skader ikke at vise dem at man har visse forventninger til dem, og at de ikke bare kan gøre hvad de vil, og så skrive en regning på det. Dyrlæger kan opdrages. Men klikkere hjælper vist ikke så meget til dem.

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender desværre ikke til gode dyrlæger i dit område, men kender modsat til alt for mange historier, hvor dyrlægerne er direkte uduelige, og kun tænker profit.

 

Der er tilsyneladende mange storklinikker der på det seneste har investeriet i nybyggeri og store maskiner. Her på Sjælland er der en af slagsen, hvor det nu betyder, at hver dyrlæge skal omsætte for 10.000 om dagen for at få det hele til at løbe rundt. Og ja, det er titusinde om DAGEN...

 

Så når folk kommer for deres årlige vaccine, snakker dyrlægen kastration, allergi, hd, infektioner og det løse. Ved blot at kigge hunden i øjenranden. For så derefter at sætte hunden på en for stor dosis antibiotika (hunden var en cocker og fik medicin som vejede den 70 kg.).

 

Jeg syntes bestemt, at du skal skifte dyrlæge. Der er ikke noget værre end en dyrlæge, der ikke tager sin opgave og ens dyrebareste alvorligt. Håber nogle andre fra dit område kan hjælpe med navn og adresse på en ordentlig og dygtig dyrlæge.

 

Det kunne forklare noget af det, at de skal have penge i kassen.. Troede egentlig ikke de var så mange dernede, da jeg ikke har været der før.(er jo flyttet)og bare er blevet snakket pænt til at sygeplejersker, de er så rigtig søde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender desværre heller ingen dyrlæger i det område, men det sted du har fundet lyder godt nok til at være impotent :evil:

 

Alice's tjek for livmoderbet.:

Alice kom op på bordet og blev tjekket i øjnene og tandkødet. Han tjekker slimhinderne for, at se om der er rødme. Hendes temperatur blev tjekket - ingen feber.

Han følte på hendes livmoder - det var nemt da hun er en slank hund :-D og konstaterede at der ingen forstørrelse eller hævning var.

Tjekkede desuden også en urinprøve jeg havde med til ham (den havde han bedt om over telefonen).

Mærkede på hendes blære og da hun pev ved berøring der konstaterede han blærebet. og gav hende indsprøjtning og pencillin til 5 dage.

Han gav hende også godbidder for at tjekke for manglede spiselyst - det startede han faktisk med.

Da vi var færdige kom hun ned på gulvet og han legede lidt med hende inden hun fik snor på igen.

 

 

Så jeg synes helt ærligt du skal afbestille din tid og finde en anden dyrlæge.

 

Tak for dit svar:)

 

ham i lørdags tjekkede hende da også, men han opdagede ikke hendes hævede mælkekirtel under undersøgelse af hendes mave og den var ellers ikke sådan at komme udenom ogjeg havde nævnt det i telefonen..Hun hanvde "nok" bare livmoderbetændelse og skulle opereres.. Jeg synes så ikke det er så fedt atbegynde at skære i en hund på en "muligvis" uden at tjekke mere med blodprøve/skanning ovs..

 

Men han var dai det mindste flink sammenlignet med ham idag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er rigtig glade for vores dyrlæge i Holme (www.holme-dyreklinik.dk)!

Han har ikke en masse fancy kontorinventar, og han kører ikke med EDB, men han kan sit kram og Mio elsker at komme hos ham :-D Desuden er han rigtig flink til at svare på spørgsmål (mail og tlf), og hans priser er ikke så høje. Men det er jo desværre lidt for langt uden bil! :(

 

Jeg har besøgt en dyreklinik i Tranbjerg (www.oestergaards-dyreklinik.dk) en gang, hvor min egen dyrlæge ikke havde vagt, og det var ikke en videre fantastisk oplevelse.

De var meget søde, men deres priser lå langt over min egen dyrlæge og jeg var ikke lige så tryg som ved ham.

Mio var ca. 5 mdr. og havde fået voldsom diarre. :( Det løste de så ved at give ham en stor Bi-Fi-pølse, fordi han skulle have ormekur, og det fik ham altså til at kaste op midt i receptionen :megaked: En super ubehagelig oplevelse for han var tydelig utilpas, og jeg måtte tørre op mens jeg var nervøs for ham :(.

 

--> Et lille sidespor, tilbage til dyrlægerne:

 

Jeg har fået anbefalet Højbjerg Dyreklinik (www.hoejbjergdyreklinik.dk) af nogle der havde et længere forløb der. Deres priser er lidt højere, men "de var alle pengene værd" fik jeg at vide.

 

Jeg vil anbefale dig at besøge et sted, og se hvordan du og Mysla bliver taget imod - det siger som regel meget om stedet.

 

Jeg har ikke noget kendskab til dem, men der ligger dyrlæger i både beder og Malling:

www.bederdyr.dk og www.123hjemmeside.dk/mallingdyrehospital

 

Håber du finder et godt sted - der er ikke noget værre end at blive dårligt behandlet, og da slet ikke når det drejer sig om sygdom! :cry:

 

Tak for dit lange svar, med flere gode links. Højbjerg har jeg vist også selv hørt godt om og det kan jeg da komme til med bussen:-D

 

Jeg synes heller ikkedet kan være rigtigt at de dårligt har tid til at tjekke hunden ordentligt, især når det kunne være alvorligt:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville helt sikkert skifte dyrlæge hvis jeg var dig! Jeg vil føle at min hund blev negligeret fuldstændig hvis jeg fik den behandling :(

 

Hvorfor ikke Gudrun Frantsen?

Ellers har Pia talt godt om Tranbjerg Dyreklinik...

 

Ja, det er jo lige det jeg føler.

Savner min gamle dyrlæge! Godt nok var han ikke topmoderne,men de havde tid og de lyttede også hvis jeg selv havde ideer til havd der kunne være galt.

Kan huske engang med min undulat, der var blevet lam i benene pludseligt og dyrlægen indrømmede blankt at han ikke vidste hvad der kunne være galt. Så sagde jeg at jeg via nettet havde læst mig frem til at det måske kunne være vitaminmangel. Det var han bare glad for, også prøvede vi med en vitamin indsprøjtning som heldigvis hjalp:-D

 

Jeg vil også gerne bruge Gudrun, men er i tvivl om hun tager hunde ind bare til vaccination ovs?

Og så ville jeg gerne at vi stod oprettet et andet sted også i tilfælde af ting Gudrun ikke har teknikken til:-D

 

Men jeg ringertil hende imorgen (hvisjeg kan huske det) og kan hun ikke, så prøver jeg min gamle dyrlæge på samsø om han har tid, næste gang jeg skal derover til træning og mysla er med alligevel:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror hun bor i Odder, eller hvertfald på den side af Århus. Jeg brugte H¢jbjerg de sidste år jeg boede i DK, og var meget glad for dem. Jeg havde for exempel ALDRIG problemer med at få lov at betale i afdrag, når det var st¢rre ting. De vidste at jeg ikke havde mange penge, men at dyrene altid kom f¢rst, og at jeg altid betalte så snart jeg kunne.

 

Tak, det var da rart. Det kunne man jo godt få brug for med en operation feks:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den type dyrlæger der dårligt kigger på noget, og bare foreslår behandlinger - eller udskriver Hill's - er jeg også stødt på. Jeg kan forstå at der er flere dyrlæger tilknyttet den klinik hvor du har været.

En ting man kan gøre er at bede om en samtale med klinikkens leder, og gøre det klart at du forventer at blive behandlet af en dyrlæge og ikke en sælger. De bon'er dig garanteret for en konsultation, eller klinisk undersøgelse.

Gør det klart at du forventer noget af dem, og at du forventer andet og mere end "produkt"vejledning fra dyrlægens side. Dyrlæger ved godt at hundeejere snakker sammen.

Dyrlæger kan og bør opdrages. De fleste dyreejere er lidt kede af det og usikre når de er vedd dyrlægen, og det udnytter de - nogen af dem. Det skader ikke at vise dem at man har visse forventninger til dem, og at de ikke bare kan gøre hvad de vil, og så skrive en regning på det. Dyrlæger kan opdrages. Men klikkere hjælper vist ikke så meget til dem.

 

Hilsen Kim

 

Ja, jeg er heldigvis ikke nogen usikker førstegangsejer mere når jeg står ved dyrlægen, men jeg kunne dog ikke få mig til at spørge" Hvad øh, skal du slet ikke tjekke hende"? men jeg tænkte det!

 

Han blev rigtig ripset da jeg var imod hans ide med at alle tæver skulle sterriliseres. Jeg sagde at jeg mente der var for mange bivirkninger til at jeg havde ville gøre det med den gamle og mysla havde jeg ikke haft længe nok til rigtigt at overveje det. Bivirkninger kendte han da ikke noget til og slet ikke på den adfærdsmæssige side,de skriver meget vrøvl på nettet blabla..Så måtte jeg jo fortælle ham at det skam ikke var fra nettet men fra bla en nyere undersøgelse bragt i hund og træning, lavet af kompetente mennesker!

 

Og jeg har aldrig haft problemer med vores dyrlæger, men ham her var godt nok højrøvet:roll:

 

Men jeg ved ikke rigtigt om jeg klager... Jeg har andre grunde til at de ikke fremover ser mig som en ...et eller andet.. Så jeg lader det nok bare blive ved en aflysning og dårlig omtale:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er jo lige det jeg føler.

Savner min gamle dyrlæge! Godt nok var han ikke topmoderne,men de havde tid og de lyttede også hvis jeg selv havde ideer til havd der kunne være galt.

Kan huske engang med min undulat, der var blevet lam i benene pludseligt og dyrlægen indrømmede blankt at han ikke vidste hvad der kunne være galt. Så sagde jeg at jeg via nettet havde læst mig frem til at det måske kunne være vitaminmangel. Det var han bare glad for, også prøvede vi med en vitamin indsprøjtning som heldigvis hjalp:-D

 

Jeg vil også gerne bruge Gudrun, men er i tvivl om hun tager hunde ind bare til vaccination ovs?

Og så ville jeg gerne at vi stod oprettet et andet sted også i tilfælde af ting Gudrun ikke har teknikken til:-D

 

 

Altså gudrun laver jo også almindelige ting, hvis man kan sige det sådan. Brutus har lige været ude at få årstjek, blev lyttet, mærket og følt på + vaccine, ligesom ved en "almindelig" dyrlæge ( hvis man kan sige det sådan) En dag fandt jeg en knude på Brutus, jeg ringede til Gudrun for at få den tjekkede, jeg kom ud hun kiggede på den og konstaterede at det var en fedt knude, og gik igen. Så det er altså ikke akkupunktur hver gang, hun fungere også som "almindelig" dyrlæge. Bare lige så du ved det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså gudrun laver jo også almindelige ting, hvis man kan sige det sådan. Brutus har lige været ude at få årstjek, blev lyttet, mærket og følt på + vaccine, ligesom ved en "almindelig" dyrlæge ( hvis man kan sige det sådan) En dag fandt jeg en knude på Brutus, jeg ringede til Gudrun for at få den tjekkede, jeg kom ud hun kiggede på den og konstaterede at det var en fedt knude, og gik igen. Så det er altså ikke akkupunktur hver gang, hun fungere også som "almindelig" dyrlæge. Bare lige så du ved det:-)

 

Ja, det ved jeg egentlig godt at hungør for jer der allerede kommer der.. Var mere i tvivl om hun tog nye ind på den måde:) men tak for svar, så kan jeg lidt mere roligt ringe til hende i morgen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville afgjort skifte dyrlæge, det lyder ikke som en særlig god en af slagsen du har været hos :cry: Nu kan jeg ikke komme med en fuldstændig beskrivelse af Noomis undersøgelse da hun fik konstateret underlivsbetændelse, men hun blev da i hvert fald mærket godt og grundigt igennem, så jeg må konstatere at min dyrlæge ikke har røntgenblik :blink: og det er jeg egentlig ganske godt tilfreds med :mrgreen:

 

Jeg ville da klart skifte til Gudrun hvis jeg boede i det område. Det er super smart med en der kan det hele (næsten) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Mysla var jo til dyrlægen igen idag.

 

Skulle bare tjekkes for hvordan hun reagerede på behandling. Var under mistanke for livmoderbetændelse.

 

Men han rørte sgi ikke en gang ved hende?? INTET. Sagde bare hun så fin og frisk ud og så en helvedes lang smøre om at HAN synes hun skulle sterriliseres hvis hun ikke skulle have hvalpe.

 

I lørdags da hun kom derned akut, konstaterede en anden dyrlæge nærmest livmoderbetændelse, bare udfra hendes løbetidscyklus, selvom ikke rigtigt andre symtomer passede..Måtte selv gøre ham opmærksom på om feberen ikke kunne skyldes betændelse i en mælkekirtel:???:

 

Nu kom jeg så til at bestille tid til vaccination, men det har jeg godt nok fortrudt, for følte mig egentlig så dårligt behandlet begge gange at jeg ikke har lyst til at komme igen.:(

 

Så nu skal jeg lige bruge jeres hjælp til om det er normalt at dyrlægen ikke engang mærker efter ved et tjek om hunden er øm eller andet og især noget så alvorligt som en livmoderbetændelse?

 

Og er der nogen der kender nogle gode dyrlæger omkring odder/beder, for skal nogen af dem sterriliseres på et tidspunkt, så bliver det ikke der!

 

Gudrun Frantsen har klinik i Beder.

 

Hvis dyrlægen ikke engang rørte Mysla kunne du have nøjes med at sende et foto!

Det lyder langt fra godt nok.

 

Intet temperaturtjek, ingen følen efter ømhed eller opsvulmet livmoder etc etc.

Betalte du noget for det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Den type dyrlæger der dårligt kigger på noget, og bare foreslår behandlinger - eller udskriver Hill's - er jeg også stødt på. Jeg kan forstå at der er flere dyrlæger tilknyttet den klinik hvor du har været.

En ting man kan gøre er at bede om en samtale med klinikkens leder, og gøre det klart at du forventer at blive behandlet af en dyrlæge og ikke en sælger. De bon'er dig garanteret for en konsultation, eller klinisk undersøgelse.

Gør det klart at du forventer noget af dem, og at du forventer andet og mere end "produkt"vejledning fra dyrlægens side. Dyrlæger ved godt at hundeejere snakker sammen.

Dyrlæger kan og bør opdrages. De fleste dyreejere er lidt kede af det og usikre når de er vedd dyrlægen, og det udnytter de - nogen af dem. Det skader ikke at vise dem at man har visse forventninger til dem, og at de ikke bare kan gøre hvad de vil, og så skrive en regning på det. Dyrlæger kan opdrages. Men klikkere hjælper vist ikke så meget til dem.

 

Hilsen Kim

 

Tja, dyrlæger kan ikke altid opdrages og slet ikke hvis ejeren af klinikken har den holdning, at man ikke skal gøre tingene rigtigt/grundigt første gang, for så kommer folk jo ikke igen.

 

Det var den besked jeg fik, da jeg klagede over en dyrlæges behandling af min allergihund, der stod med en meget massiv stafylokokinfektion og gærsvampeinfektion i ørene og dyrlægen ikke var interesseret i at høre hvad vi havde at sige ved konsultationen. Vi kom nemlig til at nævne, at vi normalt brugte en ekspertdyrlæge i allergi - det kunne deres ego åbenbart ikke tåle og det gik så udover hunden.

 

Meeeen nu var klinikken også en af de nybyggede med en stor salgsafdeling tilknyttet.

 

Jeg skiftede MEGET hurtigt dyrlæge.

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilslutter mig Højbjerg fanklubben! Har gennem tiden brugt Gudrun derude, senere Jens, som Pinpoynter nævner og i dag bruger jeg Lars. Deres nyeste dyrlæge Jacob aflivede dog Robin - og selv det var en positiv (når det nu skulle være) oplevelse.

 

De er dyre, ja.... men til gengæld har jeg aldrig betalt for opfølgende besøg. De ringer også tit og hører, hvordan det går efter en behandling og så er de søde og rare og rolige omkring hundene.

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gudrun Frantsen har klinik i Beder.

 

Hvis dyrlægen ikke engang rørte Mysla kunne du have nøjes med at sende et foto!

Det lyder langt fra godt nok.

 

Intet temperaturtjek, ingen følen efter ømhed eller opsvulmet livmoder etc etc.

Betalte du noget for det?

 

Jeg har ikke fået regning endnu, så ved ikke omjeg skal betale for andet "tjek".

 

Lørdag da hun komind med feber,tjekkede en anden dyrlæge slimhinder, ømhed i maven og efter udflåd bagi.han opdagde ikke hendes kæmpestore hævede pat(forestil dig mysla med en tennisbold stor hævelse ud for én pat vorte). Men han gjorde trods alt noget..

 

Ham igår rørte slet ikke ved hende... Og det måjegsige at jeghavde forventet,siden det åbenbart var MEGET vigtigt at de så hende hurtigt igen,så de kunne se om hun var blevet bedre:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

De 2 gode dr dyr jeg har været inde ved, har begge mærket hele Aslans krop igennem, og vi kom ind med diarre (det var alt fra mave til knogler) og den anden gang var det fordi han ikke havde spist i 5 dage. Og det var HELE kroppen.

 

 

Men med hensyn til om de gør det ved livmoderbetændelse, det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...