Hop til indhold

Vis din blandingshund


Gæst Jørgen Larsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Jørgen Larsen

Nu er der så mange med Retrivere, Mops, Broholmere og hvad de nu heder alle de renrasede hunde,

Så nu vil jeg gerne se alle de hunde der ikke er rasehunde, dem der kaldes gadekrys eller dem vi ikke taler så meget om,

jeg vil mene jeg ikke er den eneste der har blandingshund, og vil gerne vide lidt om hvad jeres hund er blanding af

og gerne billeder af vidunderet TAK.

 

lægger ud med min hund

Laika er en blanding at Labradore og Schæfer

Mor Schæfer, Far Labradore

Opvokset i Thisted; Bosat i Brønderslev og er 2 år her til Juli

Billede 1 Laika elsker at holde øje med hvad der foregår på gaden

Billede 2 Hendes ynglingsplads i sofaen med sin elskede bold

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bam-bi

Hej der :vinken:

 

Som helt ny her vil jeg da gerne vise mine gade+

 

[ATTACH]9883[/ATTACH]

 

Bibi (th) er 12 År

Mor Schæfer

Far Dobbermann.

 

Lilo (tv) er snart 1 År

Far er Rottweiler/Labrador

Mor er Dobermann/Grand Danoir

 

Og Tarzan (mf) er 14 År

Mor Kat

Far Kat

 

Med venlig hilsen.

Bo

:vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

God tråd! :5up:

 

Selv om de begge er i hundehimlen, vil jeg gerne vise to af mine blandingshunde, Bo (mor: Gul Labrador, far: Broholmer/Hvid Schæfer) og Chili (ved desværre ikke så meget, men fik at vide at hun var blandet af Labrador, Bullmastiff og Broholmer. Det sidste tror jeg dog ikke på, da hun var ret lille)

umulia-albums-minder-picture6178-bo-og-chili.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her synes jeg godt vi kan tillade os at være med. Godt nok er Lajka mest en Labrador, men hun er faktisk en blanding. Hun har lidt længere hår end normalt, og hun er lidt mere ''tyk'' eller hvad man kalder det, end normalt. Og faktisk lidt højere. Prøv at ligge mærke til det:-D:

 

 

[ATTACH]9902[/ATTACH]

Se poterne:-D

 

[ATTACH]9903[/ATTACH]

tænderne:-D

 

[ATTACH]9904[/ATTACH]

Smilet:blink:

 

[ATTACH]9905[/ATTACH]

Eller Maven:engel:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam-bi

Hej igen :vinken:

 

Ja jeg har da også en til jeg kan fortælle om.

Han heder Bamse, men er kun i mit hjerte og på

min reol i en urne. Savner ham for vildt :cry:

Far schæfer

Mor Lab

Han blev 13 År

 

[ATTACH]9908[/ATTACH]

 

[ATTACH]9909[/ATTACH]

 

Mvh og Vov.

Bo, Bibi og Lilo.

:vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen :vinken:

 

Ja jeg har da også en til jeg kan fortælle om.

Han heder Bamse, men er kun i mit hjerte og på

min reol i en urne. Savner ham for vildt :cry:

Far schæfer

Mor Lab

Han blev 13 År

 

[ATTACH]9908[/ATTACH]

 

[ATTACH]9909[/ATTACH]

 

Mvh og Vov.

Bo, Bibi og Lilo.

:vinke:

 

 

Mine fætre, havde engang en hund der hed Logo ( kan ikke stave. ) Den var den samme blanding. Men den blev aflivet, fordi den fik en sygdom, og den var også gammel. Det var svært for mig som var så lille:megaked:. Den var som min hund. Det var før vi fik Lajka. Og jeg har altid elskede hunde. Sjovt ik?. Men årh. Savner den også. Og så anskaffer de sig bare nogle store sct bernartshunde, som kan stå udenfor og gø, ind af vinduerne, og aldrig må komme ind. Det er ikke det samme at besøge dem uden Logo. RIP til dig Logo:cry:. Og så fik i også min historie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fjorbak

Hejsa...

 

Min blandingshund, Amor, er en mix af shetlandsheepdog og shæfer, vurderer dyrlægen.

 

Han er 4 år og ret hyper når vi skal træne og lege - han er dog ret så førerfikseret. Derudover er han ret så omgængelig...meget rolig indendøre.

Han er lige slank nok pt., men regner med han tager på så snart han er faldet ordentlig til ro. Jeg har lige fået ham, han var blevet solgt til et andet hjem men trives ikke pga en anden hund der var voldsom ved ham, så derfor tabte han sig. Hans kampvægt er kun knap 13 kilo, så en noget mindre hund end jeg før har været vant til (shæfere og labrador).

 

Mvh Nanna

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tanita

jeg har også haft en dejlig balnding som stædig er i mit hjerte og sind og altid vil være det.

Navnet var Rollo og han blev lige knap 11 måneder :megaked:

Mor: flat coutet retriver/beagel

Far: labrador.

 

[ATTACH]9923[/ATTACH]

 

[ATTACH]9924[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst fjorbak

Tak Amocca ;-)

 

Han er virkelig også på men finder vi bolden frem så tænder han kun på den og bliver ved til jeg stopper legen...selvom han puster og stønner...og så er han sindsyg hurtig..det er helt vildt..

 

Mvh Nanna

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa...

 

Min blandingshund, Amor, er en mix af shetlandsheepdog og shæfer, vurderer dyrlægen.

 

Han er 4 år og ret hyper når vi skal træne og lege - han er dog ret så førerfikseret. Derudover er han ret så omgængelig...meget rolig indendøre.

Han er lige slank nok pt., men regner med han tager på så snart han er faldet ordentlig til ro. Jeg har lige fået ham, han var blevet solgt til et andet hjem men trives ikke pga en anden hund der var voldsom ved ham, så derfor tabte han sig. Hans kampvægt er kun knap 13 kilo, så en noget mindre hund end jeg før har været vant til (shæfere og labrador).

 

Mvh Nanna

 

Han er godt nok ualmindelig smuk. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Hvor har i alle nogle rigtig flotte hunde, blev helt glad for at se alle de forskellige blandinger,

og samtidig også lidt overrasket over at der var så mange af dem her inde på H-F

jeg var ved at være lidt i tvivl om at jeg måske var den eneste der havde en blanding

og det er også rart at se og høre om jeres gamle hunde, jer der har mistet dem, og hører at de ikke er glemt

jeg har også stadig alle minderne om min gamle Lab / Schæfer Kikki jeg mistede nu for 2 år siden 12 år gammel

og kan stadig blive lidt nede i kælderen når jeg ser gamle billeder og mindes hende

jo at have hund er vist minder for livet både med nye og gamle hunde vi har og har haft

så en ekstra tak for jeres minde om den gamle vovse som er savnet

Tak for jeres indlæg, som har været en glæde at se og læse om :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg har to blandningshunde, det får lige et indlæg hver.

Jeg starter med Brutus. HAn bliver 10 åt i år er født i pindstrup, hans mor var Gravhund/tyskjagterrier og far vi breton. Han har fået uendelige lange ben, så her hjemme kalder vi ham en gravhund på stylter, han er blevet en del større end vi troede han ville blive, men hvad gør det, når man er så super dejlig som han er. her er nogle billeder af ham, som er taget af tosafoto i februar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...