Hop til indhold

Hareskoven 7. juni


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

De to blå krudtugler - alias Ronja og Lyssa - invitere andre søde og rare hunde til en lille fælles skovtur søndag d. 7. juni. Vi starter ud ved P-pladsen ved plænen i Hareskoven kl 1300 (skovbrynet station).

 

Kom hvis du har tid/lyst ... vi går turen alligevel ... er nemlig til træning (med anden hund) indtil 1230 blot 5 min. derfra :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske - kommer hjem fra nattevagt kl 7, så det afhænger lidt af energien, men ellers kommer vi og beundrer skønheden.

 

Gik forøvrigt rundt om søen (tak til Sonja77 der lige nævnte det i forbifarten sidst) og det er en vildt god tur (nok ikke til en baby, men til os fuldvoksne var det, der er endda en kro på halvvejen, med god lagkage :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst linex

det kunne da være hyggeligt, min lille Bonso har også brug for at lære at snakke med nogle søde hunde ( han er meget bange for andre hunde) men hvis vi nu bare holder os i baggrunden så han kan observere fra en passende afstand kan det være han "tør" hilse på en hun deler to :):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg er der i alt fald kl. 13 - og går turen uanset om der nogle eller ej :mrgreen:

 

Hvis I vil med skal I bare se efter en tyk Q med et meget spraglet lille hvalp.

 

NB! hundeskov er måske - i min mening - ikke det bedste sted hvis hunden er rigtig bange for andre hunde; rigtig mange har ingen kontrol over deres hunde der ude og lader dem løber som det passer dem - møder med nærkontakt kan deraf ikke undgåes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst linex

nå så må vi øve lidt mere herhjemme før vi tager til hunde træf ... han vil nemlig gerne hilse på andre han er bare ikke så modig og kan ikke lige hvis det er de andre hunde der kommer først han vil selv bestemme om han vil hilse eller ej

Link til indlæg
Del på andre sites

nå så må vi øve lidt mere herhjemme før vi tager til hunde træf ... han vil nemlig gerne hilse på andre han er bare ikke så modig og kan ikke lige hvis det er de andre hunde der kommer først han vil selv bestemme om han vil hilse eller ej

 

Men I er da velkomne til at gå med os en tur. Jeg lover at din hund vil blive ignoreret af min. :lol: Send mig en PM hvis det har interesse.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...