Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uha ja da. Det kan jeg også godt hjælpe med. :lol:

 

 

 

Kan man tillade sig at foreslå nogen??????

 

 

Guanomo. :pift::engel:

 

Ja han er så sød, og det er bedre at foreslå nogen end at foreslå sig selv :lol: - men tror du ikke han er for sød?

:oops::oops: sød?

 

Aii, nu må i stoppe :evil:

 

I 2 kan starte med en uges ban :lol:

 

Jeg kan da ikke melde mig selv rent engel agtig, har da fået en henvendelse ang. ngoet der skulle slettes.

Redigeret af guanomo
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
:oops::oops: sød?

 

Aii, nu må i stoppe :evil:

 

I 2 kan starte med en uges ban :lol:

 

Jeg kan da ikke melde mig selv rent engel agtig, har da fået en henvendelse ang. ngoet der skulle slettes.

 

Er der ikke nogen der er sød at fortælle lille uvidende mig, hvad ban betyder?:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, det synes jeg er skide ærgerligt. :( Jeg havde håbet at du, Admin, kunne få lidt hjælp til at klare ærterne herinde og synes (hvis du er uenig må du jo slette mit indlæg og lukke tråden)... at denne tråd kunne bruges til at komme med idèer der kunne hjælpe dig med at køre HF.

 

Jeg lukker nu ikke tråden - i må gerne bruge den :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal der være en ny Co-Admin er det vigtigt det er en der virkelig har lysten og ikke mindst tiden til at være efter jer alle sammen :-)

 

Jeg har ikke brug for en der siger ja, bare for at "prøve" - og ja, det ville da være et + med lidt IT kundskaber.

 

Samtidig er det vigtigt at det er en der kan stoles på, man får jo nogle rettigheder der kan skade forum hvis man mister besindelsen et kort øjeblik.

 

Et must er at man er aktiv (mere end mig :oops:) planen med en Co-Admin var jo at man kunne tage det i opløbet, og ikke vente til når Admin fik tid til at kigge forbi :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter nærmere eftertanke genanbefaler jeg Guanomo, han ser ud til at være under kontrol :-D

 

Arj, gutter og gutinder, kom frit frem, hvem er velafbalanceret og har tid?

 

Sidste gang vi havde emnet oppe var der jo kritik af at en administrator var aktiv i debatten herinde..... jeg synes det er helt okay, også selv om denne person ikke lige skulle dele mine holdninger.

 

Jeg er enig med dig Petrine. Guanomo ville kunne være et egnet emne,.... hvis han har lyst altså. :mrgreen:Fedte fedte fedte.... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da ikke melde mig selv rent engel agtig, har da fået en henvendelse ang. ngoet der skulle slettes.

 

Jeg tror personligt ikke på at en administrator behøver at være en gud. Det er menneskeligt at fejle (det gør vi alle) og generelt synes jeg da at vi er nogenlunde til at få gjort rent efter vores små mudderkastninger. :-D Jeg ville bestemt ikke være bekymret med dig som hjælpende hånd for Admin,.... man kan jo tale om tingene hvis der skulle blive noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Jeg tror personligt ikke på at en administrator behøver at være en gud. Det er menneskeligt at fejle (det gør vi alle) og generelt synes jeg da at vi er nogenlunde til at få gjort rent efter vores små mudderkastninger. :-D Jeg ville bestemt ikke være bekymret med dig som hjælpende hånd for Admin,.... man kan jo tale om tingene hvis der skulle blive noget.

 

Enig, vi vil hellere have en der er menneske:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt problematikken i at en CoAdmin deltager i debatten?:confused:

Frygt for forskels behandling blandt andet.

Nogle kan se det som manglende seriøsitet at en moderator er med på alt det sjove, indtil en vis grænse.

Har prøvet det forskellige steder og opfattelsen af en moderator der er aktiv er meget forskelligt afhængig af klientellet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal der være en ny Co-Admin er det vigtigt det er en der virkelig har lysten og ikke mindst tiden til at være efter jer alle sammen :-)

 

Jeg har ikke brug for en der siger ja, bare for at "prøve" - og ja, det ville da være et + med lidt IT kundskaber.

 

Samtidig er det vigtigt at det er en der kan stoles på, man får jo nogle rettigheder der kan skade forum hvis man mister besindelsen et kort øjeblik.

 

Et must er at man er aktiv (mere end mig :oops:) planen med en Co-Admin var jo at man kunne tage det i opløbet, og ikke vente til når Admin fik tid til at kigge forbi :pift:

 

Jeg har både lyst og tid, hvis det er (er hjemme full time år efter år efter år;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Og jeg stemmer stadig på dig:-D du er .... øhm ja det er du :5up:

Nu skal jeg hjælpe. Han er mand!!

 

Han har ikke helt de samme op og nedture vi rappenskralder kan have i løbet af måneden. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...