Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha, det ku' godt være at jeg bare skulle have holdt min bøtte og ladet Admin tage debatten i morgen i stedet :(

 

Redaktørerne er rigtig gode til ikke (markerede det lige, for har selv overset det flere gange) at være subjektive og det, at der er flere, resulterer jo i, at der altid er nogen, der holder hovedet kold - som jeg faktisk endnu ikke har oplevet være varmt :ae:

 

Øv altså :(

 

Undskyld, det er selvfølgelig ikke dig der skal stå til regnskab for det her. Jeg skal nok stoppe nu. Blev bare lidt overrasket over at få kendskab til hvordan systemet virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Ja, men er der en oversigt, eller skal jeg bladre hele medlemslisten igennem for at finde ud af hvem og hvor mange?

 

Den kendte jeg så ikke lige, men det gjorde Hailey :5up:

 

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor meget redaktørerne ved om de enkelte brugere. Der, hvor jeg er ved at blive uddannet til mod, kan man se folks e-mailadresser, ip-adresser og i nogle tilfælde også deres navn. Man kan også slette deres indlæg og deres karmapoint (det vil man jo nok ikke slippe godt afsted med, men det er teknisk muligt).

 

Og jeg vil også lige tilføje, at jeg heller ikke er ude efter bernerazuro. Tak fordi at du har gidet at svare. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kendte jeg så ikke lige, men det gjorde Hailey :5up:

 

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor meget redaktørerne ved om de enkelte brugere. Der, hvor jeg er ved at blive uddannet til mod, kan man se folks e-mailadresser, ip-adresser og i nogle tilfælde også deres navn. Man kan også slette deres indlæg og deres karmapoint (det vil man jo nok ikke slippe godt afsted med, men det er teknisk muligt).

 

Og jeg vil også lige tilføje, at jeg heller ikke er ude efter bernerazuro. Tak fordi at du har gidet at svare. :-D

 

Det kunne jeg da egentlig også godt tænke mig at vide. :blink:

 

Og Berner-Rikke, jeg håber ikke at du føler dig alt for trængt, det var ikke meningen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, mange indlæg! :shock:

 

Jeg prøver at svare så godt jeg kan :-)

 

Men må nok også begrænse mig, da mange af tingene nok bør besvares af Admin - beklager alt det jeg har sat gang i :(

 

Jeg har det fint nok med at der er to (Admin og Dogue) der fungerer som moderatorer, men jeg har det faktisk ikke ret godt med at redaktørerne har samme funktion :cry: Det går jo begge veje, det kan både være ens venner som skal vurdere det man har skrevet, men det kan jo også være "fjenderne". Faktisk betyder det her, at det du startede med at opponere mod (at Dogue nu også var Admin) har væsentligt større dimensioner :shock: Og personligt har jeg ikke noget overblik over hvem der er redaktører og hvem der ikke er. Er der en oversigt eller skal man sidde og bladre hele medlemslisten igennem?

 

Omvendt kan jeg godt se, at det er for stor en mundfuld kun for Admin og Dogue :hmm:Men jeg bryder mig egentlig ikke om tanken om at blive taget op til diskussion i redaktørforummet :megaked: I hvert fald ikke uden at vide det :cry:

 

Jeg mener vist nok der er en redaktørliste, men det er meget svagt, så er langt fra sikker.. så du bliver nok nød til at bladre gennem medlemslisten - og så er redaktørtitlen lige faldet fra, så man ikke kan se det hos brugere, der også er sponsorer for tiden :???:

 

Angående beslutningen vil jeg lade Admin tage den - beklager, vil ikke rode mig ud i for meget her, har vist sat gang i rigeligt :???:

 

Hvad man ikke ved, bærer man ikke nag af - hvorfor glemte jeg lige det ordsprog? :mrgreen:

 

Hvis det er sådan, har jeg altså også lidt svært ved at sluge den. Man må som minimum få at vide hvilke klager der kommer og hvad begrundelsen er. Ellers kan man jo heller ikke rette noget i sin egen adfærd på Forum.

 

Synes egentlig også at det redaktør-noget er lidt udefineret i mine øjne. Har lidt svært ved at se hvad de funktioner (hvad de så end er :confused:) skal bruges til. Er der folk der har racespecifikke spørgsmål, er det jo som oftest de brugere der selv har racen, der udtaler sig. Redaktør eller ej.

 

Redaktørtingen er noget der faktisk stadig bliver arbejdet på i de små. I starten var pointen, at forummet kun kom, hvis der var én der ville have ansvaret for god opførsel i det + med nogen forstand på racen også. Du får det at vide, hvis dit indlæg overskrider grænserne for almen opførsel herinde.

 

Resten tror jeg det er bedst, at jeg lader Admin tage - beklager.

 

Jeg er helt enig med dig. Det er meget tillid at bede om, at debattørerne skal stole på, at "venner" og "fjender" til redaktørerne får lige behandling.

 

Som du siger, er det ikke muligt for én eller to alene at holde øje med forummet her, som jo efterhånden er blevet temmelig stort. Og de færreste af os kan sige os fri for at have både "venner" og "fjender" (selvom de godt kan skifte lidt fra emne til emne :lol:), så jeg kan udmærket godt se, at det er vanskeligt for admin at finde egnede emner. Det skal jo også være folk med en vis aktivitet herinde. På Jubii (UNDSKYLD at jeg nævner det :oops:) har de folk ansat, men det er jo heller ikke en mulighed her. Det bedste ville nok være, hvis man kunne få nogle helt nye og "friske" til at påtage sig opgaven, men hvem gider at være med i et forum ulønnet, hvis man heller ikke må blande sig for meget i debatten?

 

Den er virkelig svær!

 

Redaktørerne skal så vidt mulig være objektive, samtidig med, at ja, de er jo stadig medlemmer og man vil jo ikke arbejdet ulønnet på et forum, hvis ikke man kan deltage. Skal siges igen, at redaktørerne har været gode til at holde sig objektive og holde sig på meget lavt blus, hvis de er følelsesmæssigt involveret - mit personlige indtryk, så kan I selvfølgelig have jeres egne tanker om mine evner til objektivitet :-)

 

Angående venner/fjender, så har jeg ikke indtryk af, at der er nogen af redaktørerne, der har direkte fjender herinde. De kan diskutere et specielt emne og være dybt uenige - men de bærer ikke videre på denne uenighed.

 

 

Altså man kan jo sige at Dogue må være blevet valgt ud fra nogle kriterier f.eks. evnen til at holde hovedet koldt, god indsigt i computere, forholdsvis upartisk :blink: osv. Redaktørerne har vel nærmest valgt sig selv? Så vidt jeg ved, bliver man redaktør hvis man selv mener at man har forstand på en specifik race f.eks. og melder sig til posten. Man er altså ikke valgt af Admin til at varetage et moderatorjob fordi man er godt kvalificeret til det :hmm:Og det kan da godt være, (ja nu er det dig der svarer, så nu er det dig der bliver "skudt på", jeg håber at du kan tåle det :kys:) at du mener at redaktørgruppen er i stand til at holde en god selvjustits, men det kan vi andre jo rent faktisk ikke vide. Nu var der så meget debat omkring Inderkredsen, men det her er da 100 gange værre!!! :shock: Inderkredsen er en for-sjov gruppe som alle kan melde sig ind i, redaktørgruppen er en lukket gruppe og har rent faktisk beføjelser til at "straffe" medlemmerne :shock: Og det endda uden at "have noget at ha' det i" om man så må sige og uden at medlemmerne bliver gjort opmærksomme på at de er til debat :cry:

 

Admin godtog ikke alle og enhver som redaktør (eller det kan diskuteres selvfølgelig, jeg aner ikke om der er nogen der er nægtet titlen). I starten var det bare, at man skulle have forstand på en speciel race og ville tage ansvaret for god opførsel i forummet - forløbet i dette vil jeg lade Admin om, det synes jeg ikke jeg bør fortælle, da det er Admin's tiltag.

 

Jeg gad da godt at vide hvor mange gange jeg og mine indlæg har været oppe at vende??? :shock: :hmm::genert:

 

Det må jeg "desværre" ikke svare på - hverken i det ene eller andet tilfælde :blink:

 

________

 

Det sjove er, at I faktisk fik mange af de her ting at vide dengang med Siamdragen :lol:

 

Men det var så også i en noget anden sammenhæng, hvilket jo nok førte til en anden indstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Eftersom der jo også er venskaber på kryds og tværs mellem redaktørerne, hjælper det jo ikke stort. :-)

 

Venner er på lavt blus, når venner er involveret - det har jeg vidst skrevet før?

 

Det er heller ikke meningen at det skal "gå ud over" dig Rikke, nu var det bare dig der var på :ae: Og der er da lige dukket nogle spørgsmål op som jeg ret gerne vil have besvaret :blink:

 

Jeg overlever! Skal kun til eksamen i morgen, men er alligevel så frisk og stresset (over at jeg skal til eksamen - og jeg er færdig med at læse op, så bare rolig!), at jeg ikke kan sove :lol:

 

Stod først op kl. 13, såeh :rolleyes:

 

Så er den virkelige inderkreds vist opdaget, hva`?. :lol:

 

Nu kan det være at jeg overreagerer, men hvis det er som jeg har forstået, så skriver jeg ikke noget herinde mere. :shock:

 

DET må du altså ikke! :megaked:

 

Du gør mig altså oprigtigt bange :cry:

 

Håber at det jeg skriver/har skrevet får dig væk fra den tanke!

 

Undskyld, det er selvfølgelig ikke dig der skal stå til regnskab for det her. Jeg skal nok stoppe nu. Blev bare lidt overrasket over at få kendskab til hvordan systemet virker.

 

:ae:

 

Den kendte jeg så ikke lige, men det gjorde Hailey :5up:

 

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvor meget redaktørerne ved om de enkelte brugere. Der, hvor jeg er ved at blive uddannet til mod, kan man se folks e-mailadresser, ip-adresser og i nogle tilfælde også deres navn. Man kan også slette deres indlæg og deres karmapoint (det vil man jo nok ikke slippe godt afsted med, men det er teknisk muligt).

 

Og jeg vil også lige tilføje, at jeg heller ikke er ude efter bernerazuro. Tak fordi at du har gidet at svare. :-D

 

Det kunne jeg da egentlig også godt tænke mig at vide. :blink:

 

Jeg har kun "større kendskab" til brugerne i berner-subforummet. Men så er det vist heller ikke større og kunne aldrig drømme om at slette eller redigere indlæg, medmindre der stod noget direkte imod loven! Der har heldigvis ikke været nogen ballade der og jeg må vist heller ikke tage egenhændige beslutninger i den situation - og lige meget hvad, ville jeg tage det op med øvrige redaktører, da jeg ikke mener, at man som ene kvinde skal vurderer sagerne.

 

Redaktørerne er skam ikke så overhellige, som jeg vidst fejlagtigt har bildt jer ind - vi kan ikke smide folk ud og slette indlæg und so weiter - kun redigere i indlæg i eget forum, hvor vi er redaktør. Vi kan se rapporterede indlæg og ved flerenighed reagerer på det med en advarsel :-)

 

 

Håber jeg har svaret ordentligt på jeres indlæg! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh, mange indlæg! :shock:

 

Jeg prøver at svare så godt jeg kan :-)

 

Du gør det godt :ae::blink:

 

Men må nok også begrænse mig, da mange af tingene nok bør besvares af Admin - beklager alt det jeg har sat gang i :(

 

Fint nok :5up:

 

 

Jeg mener vist nok der er en redaktørliste, men det er meget svagt, så er langt fra sikker.. så du bliver nok nød til at bladre gennem medlemslisten - og så er redaktørtitlen lige faldet fra, så man ikke kan se det hos brugere, der også er sponsorer for tiden :???:

 

Hailey fandt den i mellemtiden :5up:

 

 

Redaktørtingen er noget der faktisk stadig bliver arbejdet på i de små. I starten var pointen, at forummet kun kom, hvis der var én der ville have ansvaret for god opførsel i det + med nogen forstand på racen også. Du får det at vide, hvis dit indlæg overskrider grænserne for almen opførsel herinde.

 

Hvis redaktørgruppen beslutter at det overskrider grænserne, eller hvis det bliver taget op i det hele taget?

 

Redaktørerne skal så vidt mulig være objektive, samtidig med, at ja, de er jo stadig medlemmer og man vil jo ikke arbejdet ulønnet på et forum, hvis ikke man kan deltage. Skal siges igen, at redaktørerne har været gode til at holde sig objektive og holde sig på meget lavt blus, hvis de er følelsesmæssigt involveret - mit personlige indtryk, så kan I selvfølgelig have jeres egne tanker om mine evner til objektivitet :-)

 

Jeg lader dig slippe uden yderligere kommentarer til dette ;-):lol:

 

Angående venner/fjender, så har jeg ikke indtryk af, at der er nogen af redaktørerne, der har direkte fjender herinde. De kan diskutere et specielt emne og være dybt uenige - men de bærer ikke videre på denne uenighed.

 

Tja, et hurtigt kig på listen siger da mig at der er flere der ofte er uenige :blink: Og i øvrigt var det lige så meget i forhold til HF's øvrige medlemmer. Men vi lader Admin tage denne også, jeg ved godt at du synes at det er ubehageligt og sådan skal det ikke være. Jeg er på ingen måde ude på at "ramme dig", sætte dig i en ubehagelig situation eller andet. :-D

 

Admin godtog ikke alle og enhver som redaktør (eller det kan diskuteres selvfølgelig, jeg aner ikke om der er nogen der er nægtet titlen). I starten var det bare, at man skulle have forstand på en speciel race og ville tage ansvaret for god opførsel i forummet - forløbet i dette vil jeg lade Admin om, det synes jeg ikke jeg bør fortælle, da det er Admin's tiltag.

 

Jamen det er det jeg opponerer mod! At de som skal sidde og vurdere vores andres indlæg og færden på HF ikke er valgt ud fra om de evner/har kvalifikationer til at bestride "jobbet" som moderator, men er valgt fordi de selv synes at de ved noget om en specifik race.

 

 

Det må jeg "desværre" ikke svare på - hverken i det ene eller andet tilfælde :blink:

 

Og det er jo så ret ubehageligt egentlig :cry: For der er så en gruppe på 18 personer herinde som ved om jeg har været oppe til debat og hvad der i så fald er blevet sagt, JEG ved det bare ikke :cry: Det synes jeg egentlig ikke er i orden :cry:

________

 

Det sjove er, at I faktisk fik mange af de her ting at vide dengang med Siamdragen :lol:

 

Men det var så også i en noget anden sammenhæng, hvilket jo nok førte til en anden indstilling.

 

Jeg nåede stort set ikke at få "fornøjelsen" af ham, så det er gået min næse forbi :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gør det godt :ae::blink:

 

Tak :kys:

 

Fint nok :5up:

 

 

 

 

Hailey fandt den i mellemtiden :5up:

 

Super! :-)

 

Hvis redaktørgruppen beslutter at det overskrider grænserne, eller hvis det bliver taget op i det hele taget?

 

Aner det ikke, der er aldrig blever rapporteret ét af mine indlæg, men jeg tror kun du får det at vide, hvis almen opførsels-grænsen er overskredet.

 

Jeg lader dig slippe uden yderligere kommentarer til dette ;-):lol:

 

Tak :mrgreen:

 

 

Tja, et hurtigt kig på listen siger da mig at der er flere der ofte er uenige :blink: Og i øvrigt var det lige så meget i forhold til HF's øvrige medlemmer. Men vi lader Admin tage denne også, jeg ved godt at du synes at det er ubehageligt og sådan skal det ikke være. Jeg er på ingen måde ude på at "ramme dig", sætte dig i en ubehagelig situation eller andet. :-D

 

Jeg er jo pisse bange for at skrive noget forkert så det bare kommer mere røre i andedammen :???:

 

Men ved godt du ikke er "ude efter mig" :blink:

 

Jamen det er det jeg opponerer mod! At de som skal sidde og vurdere vores andres indlæg og færden på HF ikke er valgt ud fra om de evner/har kvalifikationer til at bestride "jobbet" som moderator, men er valgt fordi de selv synes at de ved noget om en specifik race.

 

Som sagt, jeg aner ikke om Admin nogensinde har nægtet nogen at blive redaktør, men jeg vil da formode at han har vurderet til en hvis grad, ud fra at vedkommende skulle have rettigheder til at "bestemme" i et forum. Men jeg kender jo kun min egen sagsbehandling.

 

Og det er jo så ret ubehageligt egentlig :cry: For der er så en gruppe på 18 personer herinde som ved om jeg har været oppe til debat og hvad der i så fald er blevet sagt, JEG ved det bare ikke :cry: Det synes jeg egentlig ikke er i orden :cry:

 

Beklager :ae:

 

Som sagt, så må du tage den diskussion med Admin :-)

 

________

 

Jeg nåede stort set ikke at få "fornøjelsen" af ham, så det er gået min næse forbi :blink:

 

Hmm, synes ellers, at det var dig der oprettede den tråd, som vidst nok omhandlede sletning af indlæg.. Det kan være jeg blandet nogle ting sammen her, for det faldt vist sammen med Inderkredsen - er dog ikke sikker? Eller også er det noget helt tredje jeg blandet sammen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vil jeg ikke gå for langt ind i det, men hvis en redaktør har en ven herinde der har fået rapporteret ét af sine indlæg (eller selv er blevet rapporteret) har disse faktisk holdt sig ude af debatten, indtil andre har kommet med udmeldinger. De har så skrevet deres synspunkt på sagen og udtrykkeligt gjort klart, at de jo nok er præget af deres venskab/dem selv. De kan jo have tænkt på en pointe, andre ikke har tænkt på eller de kan samtykke med allerede skrevne indlæg. MEN de har ventet til flere redaktørers mening er kommet frem.

 

Om folk skal vide, at deres indlæg er blevet rapporteret, det må I diskutere med Admin :blink:

 

Ja jeg blev også en anelse nervøs da du først sagde hvordan det fungerede, men hvis det funger som du har forklaret her er det helt fint med mig.

Jeg regner med at raporterer jeg et indlæg vil der blive kigget på tråden og på de begrundelser jeg kan have for det, om folk (generelt) snakker dårligt til hinanden (eller om de går efter manden og ikke bolden) osv. Det vil jeg tro at en så stor gruppe mennesker godt kan finde ud af.

Jeg vil blive en anelse mere nervøs hvis det hele kun var op til Admin og Dogue :scared: ej jeg tror egentligt også de kan bevarer overblikket og holde hovedet koldt ;-)

Jeg syntes ohvert fald ikke at jeg indtil nu har haft nogle problemer med hvordan det fungerer og så må det jo fungerer godt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Har du oplevet at de ikke er det i redaktørgruppen eller i en debat?

Jeg tror da på at når noget bliver taget op med redaktørgruppen tager man højde for at hvis en er ven med den der har rapoteret e.l. vil der blive taget højde for dette.

 

Har svaret dig i en pb :-)

 

 

Det kan jeg så ikke skrive under på, beklager :-)

 

Jeg ved lidt mere, end I ved, at jeg ved. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg blev også en anelse nervøs da du først sagde hvordan det fungerede, men hvis det funger som du har forklaret her er det helt fint med mig.

Jeg regner med at raporterer jeg et indlæg vil der blive kigget på tråden og på de begrundelser jeg kan have for det, om folk (generelt) snakker dårligt til hinanden (eller om de går efter manden og ikke bolden) osv. Det vil jeg tro at en så stor gruppe mennesker godt kan finde ud af.

Jeg vil blive en anelse mere nervøs hvis det hele kun var op til Admin og Dogue :scared: ej jeg tror egentligt også de kan bevarer overblikket og holde hovedet koldt ;-)

Jeg syntes ohvert fald ikke at jeg indtil nu har haft nogle problemer med hvordan det fungerer og så må det jo fungerer godt :blink:

 

Tråden bliver kigget igennem, hvor startede det, hvem startede det osv., det enkelte indlæg bliver ikke vurderet alene.

 

Min mening er, at det fungerer godt.

 

Puha, tror snart jeg kan sove, de små grå kører jo på højtryk lige nu :mrgreen:

 

Og ja, det fungerer som jeg har beskrevet der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har svaret dig i en pb :-)

 

 

 

 

Jeg ved lidt mere, end I ved, at jeg ved. :blink:

 

Ja, jeg er oprigtigt forvirret her :confused:

 

Når nu det skal besluttes om der skal gøres noget ved "det" (ja whatever det kan være) er det så hele redaktørgruppen + Admin(s) der afgør det eller er det bare nogle enkelte?

 

Altså, det kan godt være, at der bliver lavet om på noget, nu hvor vi har 2 administratorer, det skal jeg ikke kunne sige.

 

Men inden, var det sådan, at når flere redaktører var enige, havde vi lov til at handle, fordi det skete, at admin var væk i flere dage til tider - og så kan det godt nærmest være forsent at reagere, når han endelig kommer tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner det ikke, der er aldrig blever rapporteret ét af mine indlæg, men jeg tror kun du får det at vide, hvis almen opførsels-grænsen er overskredet.

 

Ok, jeg må høre Admin i morgen :-D

 

 

Jeg er jo pisse bange for at skrive noget forkert så det bare kommer mere røre i andedammen :???:

 

Jeg skal nok stoppe nu, jeg skal også i seng, for jeg skal tidligt op og ringe til Doktor Dyr i morgen :cry:

 

Men ved godt du ikke er "ude efter mig" :blink:

 

Godt :kys:

 

 

Som sagt, jeg aner ikke om Admin nogensinde har nægtet nogen at blive redaktør, men jeg vil da formode at han har vurderet til en hvis grad, ud fra at vedkommende skulle have rettigheder til at "bestemme" i et forum. Men jeg kender jo kun min egen sagsbehandling.

 

Det får jeg nok svar på af Admin :blink:

 

 

Hmm, synes ellers, at det var dig der oprettede den tråd, som vidst nok omhandlede sletning af indlæg.. Det kan være jeg blandet nogle ting sammen her, for det faldt vist sammen med Inderkredsen - er dog ikke sikker? Eller også er det noget helt tredje jeg blandet sammen :mrgreen:

 

Det har du faktisk ret i, jeg har lige tjekket op på det, men jeg har ikke opfattet det på det tidspunkt. Jeg læste det anderledes og var i gang med debatten omkring sletning og advarsler som jeg var en ret ivrig deltager i :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, jeg må høre Admin i morgen :-D

 

Super :-)

 

Jeg skal nok stoppe nu, jeg skal også i seng, for jeg skal tidligt op og ringe til Doktor Dyr i morgen :cry:

 

Held og lykke! Håber den knude er helt og aldeles harmløs! :ae:

 

Det får jeg nok svar på af Admin :blink:

 

Yuppa :-)

 

Det har du faktisk ret i, jeg har lige tjekket op på det, men jeg har ikke opfattet det på det tidspunkt. Jeg læste det anderledes og var i gang med debatten omkring sletning og advarsler som jeg var en ret ivrig deltager i :oops:

 

Hva' helvede - man kan ikke huske alt i den her verden - og da slet ikke, når man er optaget af noget andet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er oprigtigt forvirret her :confused:

 

 

 

Altså, det kan godt være, at der bliver lavet om på noget, nu hvor vi har 2 administratorer, det skal jeg ikke kunne sige.

 

Men inden, var det sådan, at når flere redaktører var enige, havde vi lov til at handle, fordi det skete, at admin var væk i flere dage til tider - og så kan det godt nærmest være forsent at reagere, når han endelig kommer tilbage.

 

Okay. Det jeg tænkte var at det da nærmest var unfair hvis det kun var 2-3stykker der bestemte det for så kunne disse jo ligeså godt være nære venner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har svaret dig i en pb :-)

 

Forresten, i stedet for at skrive pb'er, hvorfor tager du det så ikke ud i åben debat? I stedet for det her med at, ja, lave en gang indforstået jeg ved ikke hvad, hvor nogle tror et og andre noget andet? Jeg fatter ikke lige pointen her :confused:

 

Det har vel basis i, at du har tolket en situation anderledes end redaktørgruppen og derfor ikke mener at vi er egnede? Og så giver du nogle indforståede hint, som jeg og redaktørgruppen kun kan tolke på og skriver en pb til cs-dumle?

 

Hvis der er noget i vejen med redaktørgruppen og vi er én gang sammenpakket, sammenspist rådden moussaka, så skal der da gøres noget ved det :blink:

 

Foretrækker trods alt mousakka frisk :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...