Lonny Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Jeg skal til Chicken Camp og jeg glæder mig helt vildt :banan: I en hel uge skal jeg undervises i klikkertræning, og derefter træne høns så jeg kan få indlært de mekaniske færdigheder, og på denne måde forhåbentlig blive en bedre hundetræner I kan læse mere om det her : http://www.dogtraining.dk/klikkertraening/chicken/chickencamp.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juni 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Nej hvor spændende æælsker høns. Glæder mig til at høre hvad du får lært på sådan et kursus. 5 dage det er et langt forløb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Nej hvor spændende æælsker høns. Glæder mig til at høre hvad du får lært på sådan et kursus. 5 dage det er et langt forløb. Det er en hel arbejdsuge, hver dag er fra kl. 9 til kl. 16.30, så jeg forventer helt klart at lære rigtig meget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Juni 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 lyder godt nnok vildt spændende og en ret fair pris :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Dit heldige asen! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Nej hvor er jeg misundelig Lonny! sikke en fantastisk oplevelse du få...... glæder mig SÅ meget til at høre alt om det :5up: Og sikke et godt tiltag med de lejede høns, Havnelev Spændende om du skal ud og investere i et par høns om en måneds tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Og så står der "du har søgt høns", men intet andet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2009 Tak, jeg ved ikke hvad jeg gjorde forkert Sådan et par høns skal jeg da have mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Så er det på næste mandag jeg skal til chickencamp, og søreme om jeg ikke lige har fået en mail om, at der også bliver stillet nogle grise til rådighed, så Jeg skal prøve at klikkertræne en gris :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Så er det på næste mandag jeg skal til chickencamp, og søreme om jeg ikke lige har fået en mail om, at der også bliver stillet nogle grise til rådighed, så Jeg skal prøve at klikkertræne en gris :lol: Hvor sejt! :5up: Det siges jo, at grise er klogere end hunde, såååh, det skal nok blive sjaw :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Oktober 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Så er det på næste mandag jeg skal til chickencamp, og søreme om jeg ikke lige har fået en mail om, at der også bliver stillet nogle grise til rådighed, så Jeg skal prøve at klikkertræne en gris :lol: Hi hi det skal jeg også Så vi ses derinde. Jeg glæder mig vildt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2009 Hvor sejt! :5up: Det siges jo, at grise er klogere end hunde, såååh, det skal nok blive sjaw :mrgreen: Jeg tror det bliver rigtig sjovt, og jeg glæder mig helt vildt Hi hi det skal jeg også Så vi ses derinde. Jeg glæder mig vildt. Det bliver sjovt at få sat ansigt på endnu en herindefra :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts