Hop til indhold

Der er noget galt


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dejlig fremgang :-D I går eftermiddags drak hun selv af en skål uden opdordring fra mig. :5up: Sent igår aftes, da jeg var ved at segne af træthed efter ca 40 timer uden søvn, blev den lille vapper legesyg og hentede både øf-gris, pivedyr og bold ind i sofaen, alle tre dele blev tilbudt mig til lidt forsigtig trækkeleg, der blev bidt og gnavet lidt og dasket lidt med pote...

 

Her til morgen haltede hun ikke på bagbenet da hun stod op, men reagerede dog en lille sitren da jeg rørte hende, så hun fik sine smertestillende sammen med antibiotikaen... Der er ingen reaktion når jeg rører ved brystområdet - og jeg kan faktisk ikke mærke bulen mere...

 

For søren hvor er det dejligt at hun har det så meget bedre. Jeg er dog blevet hjemme igen idag - de sidder sikkert og tænker at jeg er sær og at "det er kun en hund..." inde på mit arbejde, men det er da bare ærgerligt for dem...

 

Jeg er ikke klar til at lade hende være alene. Hun drikker selv af og til, men jeg synes ikke hun får helt nok, så jeg opfordrer hende til at tage lidt ekstra engang imellem. Hun har ikke spist sit almindelige foder endnu, men hun spiser lydigt det klamme dåsefoder med medicinen i og hun vil gerne tage imod lidt kogt kylling som hyggegodbidder...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna

For søren hvor er det dejligt at hun har det så meget bedre. Jeg er dog blevet hjemme igen idag - de sidder sikkert og tænker at jeg er sær og at "det er kun en hund..." inde på mit arbejde, men det er da bare ærgerligt for dem...

 

Hvor er det bare godt at høre :vinken:

:kys: til vapsen.

 

Og ja, det er super ærgeligt for dem, hvis de har den holdning - jeg kan 100% godt forstå dig! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...