Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og sådan nydes en varm sommerdag hjemme hos os, på store sol senge i skyggen, man er vel forkælet :blink:

 

3765845855_e3f4050843.jpg

 

 

Og her er lige et billede af teoristen herhjemme. Baldur og hende rendte rundt ude i haven og hyggede sig, og da jeg åbnede hoveddøren mødte jeg dette syn (og nej, hun må ikke sidde i blomsterkrukkerne :lol:):

 

3766645036_9453bc9e9d.jpg

 

Hun har dog allerede gravet alle blomsterløgene op ad krukken, så der er ikke længere rigtig noget der kan tage skade :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Her er et par billeder af min ikke altid så rene Freya-pige... hihi... En tur i mosgård skov og lidt ved stranden, ja så bliver man altså lidt beskidt!... På det sidste billede sidder hun og kigger ind i den nye dyrepark som de har lavet... Den er FYLDT med rådyr. Da hunde ikke kan komme med ind, så blev vi bare uden for, men det forhindrede os jo ikke i at få øje på dyrerne derinde... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle var med på ferie da vi var hjemme og passe mine forældres hus. Han nød til fulde både stilheden, pladsen og de mange gode gåture :-D

 

Dumle slapper af på briksen (hvor han egentligt ikke må være :oops: )

[ATTACH]12465[/ATTACH]

 

[ATTACH]12466[/ATTACH]

 

Nyder livet

[ATTACH]12467[/ATTACH]

 

Med halstørklæde

[ATTACH]12468[/ATTACH]

 

Dumle slapper af i sofaen (håber virkelig aldrig min mor ser på denne side, hun slår mig da ihjel hvis hun ser hvor mange møbler Dumle har været i :lol: ).

[ATTACH]12469[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25

:vinken:

 

Dejlig tråd og fyldt med skønne hunde!!

 

Her er lidt billeder af Emil fra den sidste uge :-D

 

 

Det bedste er at ligge på ryggen og blive nusset på mavsen! Jeg er da ligeglad med om jeg er for stor! :roll:

DSC_23451 (8).JPG

 

Hva sir du moar? Skal vi træne?.....:gab:Måske hvis du gir mig en nys, vil jeg....:slem:

DSC_23451%20(15).JPG

 

Se det her... er vidst mere mig! :pift::ivrig:

DSC_23451 (27).JPG

 

Sætter mig godt tilbagelænet på rumpetten og venter til der kommer nogle chikas forbi!

DSC_23451 (33).JPG

 

 

Sidder lige lidt igen - ingen grund til overanstrengelse

DSC_23451 (35).JPG

 

 

Puuhaaa sådan som jeg har motioneret idag må jeg vidst hellere lige sætte mig lidt! :gab:

DSC_23451 (41).JPG

 

Hva så mor, dit dovne asen....kommer du???

DSC_23451 (44).JPG

 

Hvad er det for en lækker omgang koldskål der står og kalder på mig...:mums:

DSC_23451 (50).JPG

 

 

Hva`sir`du...Posér? OK du :-D:lun::hjerte:

DSC_23451 (52).JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
:vinken:

 

Dejlig tråd og fyldt med skønne hunde!!

 

Her er lidt billeder af Emil fra den sidste uge :-D

 

 

Det bedste er at ligge på ryggen og blive nusset på mavsen! Jeg er da ligeglad med om jeg er for stor! :roll:

 

 

Hva sir du moar? Skal vi træne?.....:gab:Måske hvis du gir mig en nys, vil jeg....:slem:

 

 

Se det her... er vidst mere mig! :pift::ivrig:

 

 

Sætter mig godt tilbagelænet på rumpetten og venter til der kommer nogle chikas forbi!

 

 

 

Sidder lige lidt igen - ingen grund til overanstrengelse

 

 

 

Puuhaaa sådan som jeg har motioneret idag må jeg vidst hellere lige sætte mig lidt! :gab:

 

 

Hva så mor, dit dovne asen....kommer du???

 

 

Hvad er det for en lækker omgang koldskål der står og kalder på mig...:mums:

 

 

 

Hva`sir`du...Posér? OK du :-D:lun::hjerte:

 

 

Dejliiiiige billeder:blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken:

 

Dejlig tråd og fyldt med skønne hunde!!

 

Her er lidt billeder af Emil fra den sidste uge :-D

 

 

Det bedste er at ligge på ryggen og blive nusset på mavsen! Jeg er da ligeglad med om jeg er for stor! :roll:

DSC_23451 (8).JPG

 

 

 

Hva`sir`du...Posér? OK du :-D:lun::hjerte:

DSC_23451 (52).JPG

 

 

 

Ham Emil vil jeg altså gerne nusse lidt :lun:

 

 

Til billed 1, jeg vil lige advare jer om at sandsynligheden for at jeres hund vil acceptere et nej til det, om 1 års tid, er meget meget lille :blink:

Vi har stadig en skøde hund, som MEGET GERNE vil side på skødet :mrgreen:

 

 

Og Emil må altid poser alt det han vil, for han er nemlig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vinken:

 

Dejlig tråd og fyldt med skønne hunde!!

 

Her er lidt billeder af Emil fra den sidste uge :-D

 

DSC_23451%20%2827%29.JPG

 

 

:lun: :lun: :lun:

 

Hvor er Emil bare blevet STOAR! :shock: Og hvor er han bare dejlig som altid.. :5up:

 

Kan godt lide hans stil med at sidde og vente, men det er næsten synd, at sidde ned med den lækre mås! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Ham Emil vil jeg altså gerne nusse lidt :lun:

 

 

Til billed 1, jeg vil lige advare jer om at sandsynligheden for at jeres hund vil acceptere et nej til det, om 1 års tid, er meget meget lille :blink:

Vi har stadig en skøde hund, som MEGET GERNE vil side på skødet :mrgreen:

 

 

Og Emil må altid poser alt det han vil, for han er nemlig :lun:

 

Jamen skulle vi mødes idag? - så kan du nusse alt det du vil, når Emil har motioneret Aslan færdig :mrgreen:

 

Tak for advarslen! :lol: Det er kun Esben der kommer til at hænge på den - for det er deres ritual! :mrgreen: Så jeg slipper for en 80 kg tung hund :engel: - Dejligt.

 

Jaaa, synes også han er super smuk på det sidste billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
:lun: :lun: :lun:

 

Hvor er Emil bare blevet STOAR! :shock: Og hvor er han bare dejlig som altid.. :5up:

 

Kan godt lide hans stil med at sidde og vente, men det er næsten synd, at sidde ned med den lækre mås! :lol:

 

Taaark Ninna :-D Ja, han er blevet stor - suk tiden går hurtig - men tilgengæld ældes han med ynde :mrgreen::mrgreen:

 

Ja, han elsker og observere...han fræser rundt....så sætter han sig...så fræser han rundt igen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen skulle vi mødes idag? - så kan du nusse alt det du vil, når Emil har motioneret Aslan færdig :mrgreen:

 

 

 

 

Det er jo først den 14 august, der er laaaaaaaaaaang tid til :blink:

 

Men så har han saufsusmer også bare af at ville nusses, og ikke ligesom alle de andre hunde vi møder, der bare vil lege med aslan og ignorere mig! :(

 

De er dåååååååhme!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo først den 14 august, der er laaaaaaaaaaang tid til :blink:

 

Men så har han saufsusmer også bare af at ville nusses, og ikke ligesom alle de andre hunde vi møder, der bare vil lege med aslan og ignorere mig! :(

 

De er dåååååååhme!

 

:lol: :lol: Haha.. kender følelsen!

 

..vil osse nusse med Aslan og Emil.. Hvornår kommer Aslan til Århus?! :mrgreen:

 

Mio plejer nu, at være god til at komme hen og hilse på andre, men bestemt ikke på mig, når der er andre hunde i nærheden! :roll: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Emil bliver jo smukre med tiden:lun:

 

jeg ville da os gerne sidde med Emil. Balther vejre jo kun 7 kg kan ikke mærke jeg sidder med ham:lol:

 

Eeej mange tak - synes også han er en meget smuk GD :-D

 

Jaa der er sku noget masse over de store hunde! Men nogle gange ville jeg da ønske jeg bare kunne pakke ham ned i lommen og tage ham med i biffen! :mrgreen:....Meeen den går ikke og kiloprisen på slik til Emil bliver aaalt for dyr! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Det er jo først den 14 august, der er laaaaaaaaaaang tid til :blink:

 

Men så har han saufsusmer også bare af at ville nusses, og ikke ligesom alle de andre hunde vi møder, der bare vil lege med aslan og ignorere mig! :(

 

De er dåååååååhme!

 

Jaaaa selvfølgelig er det først den 14 - havde lige en sammenbrænding i morges :mrgreen: - Beklager!

 

Jeg kan med garanti love dig at Emil IKKE gider nusse særlig meget med dig før ham har longeret Aslan rundt i manegen! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Men men bagefter kan jeg så OGSÅ love dig for at du har nussehund til over hovedet resten af tiden! :blink:

 

Hvis man sætter sig på hug med åbne arme har man en hund der vil aes og nusses resten af dens dage...pånært når der kommer en legeglad hund forbi :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
:lol: :lol: Haha.. kender følelsen!

 

..vil osse nusse med Aslan og Emil.. Hvornår kommer Aslan til Århus?! :mrgreen:

 

Mio plejer nu, at være god til at komme hen og hilse på andre, men bestemt ikke på mig, når der er andre hunde i nærheden! :roll: :blink:

 

Aslan kommer d. 14 - og for min skyld er du mere end velkommen...men ved selvfølgelig ikke om Dorte ønsker særeje på daten :mrgreen:, i så fald kan vi sagtens mødes en anden dag. Bare ikke så tit jeg kommer til solbjerg hundeskov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...