Hop til indhold

Silas vokser..


Gæst Noanoa
 Share

Recommended Posts

Gæst Noanoa
Herligt! Tak for billedopdatering.

 

Hvordan går det? Er han familiens pelsede vidunder?:blink:

Det går super med ham...dejlig dreng..

 

Og der er vildt meget pels. Han har de flotteste bjørnepoter..

 

Han sover på gulvet ved min side om natten, og kommer og vækker os når det er tisse tid. Og man skal være hurtigt ellers sker det på gulvet. men inden man lige har fået slået alarm til er der jo gået nogle sekunder.

 

Han vokser utrolig stærkt..

 

Vi venter på at kunne starte på hvalpemotivation, det er på høje tid..

 

Vi har en smule problemer med vores søn, som ikke altid forstår det, og det kræver et vågent øje, men det vidste vi godt. Så vi skal være der hele tiden. Og ikke lade dem være alene, det kan vi godt med den store pige, men ik med vores den mindste (læs 6 år, men bagud i udviklingen), så han skal have hjælp, for han vil gerne lege mere voldsomt end vi syntes han skal.

 

han er ved at få fine store tænder og bliver jo bare smukkere og smukkere.

 

Vi var ved stranden for første gang i sidste uge og han elskede det bare..

 

Og rullede sig så han lignede en snemand, måske jeg kan finde et billede af ham..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Noanoa
Haha, skønne billeder :lun:

 

Og så var du lige lidt hurtigere end jeg :roll::lol:

Han rullede sig og rullede sig til der ikke kunne være mere sand i pelsen, og nød det..

 

Det gør vi snart igen...:-)

 

Og mange tak:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er herlig! Hvor er det godt I har så stor glæde af ham. Børn har ofte lidt svært ved at forstå, at også hunde har en grænse der skal respekteres, så der har hænderne fulde. Men godt I er obs på det, så der kan arbejdes på det og han også lærer det.

 

Hvor har I fundet noget hvalpemotivation henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Noanoa
Hvor er han bare en flot dreng. :hjerte: Ham hører og ser vi alt for lidt til. :blink:

Mange tak..

 

Jamen jeg er lidt stille herinde....Det er fint for mig. Men billeder af ham skal I da have..:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Noanoa
Han er herlig! Hvor er det godt I har så stor glæde af ham. Børn har ofte lidt svært ved at forstå, at også hunde har en grænse der skal respekteres, så der har hænderne fulde. Men godt I er obs på det, så der kan arbejdes på det og han også lærer det.

 

Hvor har I fundet noget hvalpemotivation henne?

Jeg har skrevet med en fra dansk kennel klub, og hun ville sige til når der er hold i Slagelse..

 

Spanielklubben har desværre ingen hold herude, ret øv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet med en fra dansk kennel klub, og hun ville sige til når der er hold i Slagelse..

 

Spanielklubben har desværre ingen hold herude, ret øv..

 

 

Jeg synes du skal kontakte Lotte Evers på http://www.dinhvalp.dk/

Lotte er welsh opdrætter, meget kompetent træner og bor syd for slagelse

 

Iøvrigt sød hund du har fået

 

venlig hilsen :vinken:

Steen Stenild

www.tacora.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Noanoa

1000 tak for opmærksomhed Steen...

 

Det var da en skam hvis hun ikke tager spaniels...Øvøv...

 

Vi skal bare igang med træning snart.

 

Steen: jeg har læst en del på din side, og der er rigtig mange gode ting med hensyn til træning, jeg har det bare nemmere at få det af vide og udføre det samtidig..Så skal afsted..:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da det lyder underligt Lotte ikke tager spaniels der står intet om det på www.dinhvalp.dk

 

Ellers kig på loruphundecenter, Sanne har træningi Sorø. :-D

 

 

Lotte har sagt nej til Spaniels for ikke at være i konflikt med spaniel klubben, da hun selv sidder på nogle poster der. Det har hun i hvert fald tidligere ytret åbent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for det, prøver at kigge på det i Sorø..Ellers må i endelig gerne anbefale nogle steder omkring Slagelse/Sorø

 

Du kan evt. kigge på hende her: www.hunde-coach.dk

 

Jeg har ikke selv nogen erfaring med hende, men hun er uddannet og anbefalet af Irene Jarnved, så metoderne kan ikke være helt hen i vejret.

 

Og nogle skønne billeder af "lille" Silas :-D

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...