Hop til indhold

Hjemme fra weightpullshow


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Så er vi hjemme igen....kæft en tur...bilen havde både motorhavari og en punktering undervejs...:mrgreen:

 

Rigtigt godt show, rare mennesker og en god stemning...elsker at komme derover...:-D...vejret var sådan forholdsvis med os, en enkelt byge eller to...

 

Pablo ydede en fantastisk præstation, desværre er hans handler(MIG!!!:oops::oops::oops::oops:) en kegle...

 

Første træk: 150kg(dog en advarsel for at være for langsom til at sætte dyret af)...:-D

 

Andet træk: 194kg...Pablo klarer det perfekt...far er stolt og beder om at få 2x44kg mere på....

 

tredje træk: Pablo drøner nedad banen, og så er det jeg kvajer mig...vognen er ikke helt over stregen endnu da jeg rækker ud og berører Pablo...satans også...disket, for trækket skal være fuldført før man må røre hunden igen....:oops:...

 

Regler og regler, og jeg kan kun ærge mig over at jeg var så begejstret over at han arbejde så godt og glemte alt om dem...hehe...men så er jeg det klogere næste gang, og jeg glæder mig allerede....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Hvor ærgeligt! Men tillykke alligevel, med en god dag, og ikke mindst en god hund :mrgreen: Det var jo ikke hans skyld at du kvajede dig :lol:... Han ser bare rigtig koncentreret ud på billederne :blink:

 

Var Petrine der, eller er hun ikke helt så langt endnu? :engel:

 

Takker...:-D...nej jeg er en kæmpe kage, især i dag hvor hans præstation bare var kanon....:oops:...han er vist meget koncentreret, og trækker det bedste han har lært....:-D

 

 

Så ingen Petriner...men vi venter spændt....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var Petrine der, eller er hun ikke helt så langt endnu? :engel:

 

Fnis, allerede fanklub - men hun har kun været til træning en gang, og jeg har været på nattevagt og er først ved at komme til bevidsthed nu :mrgreen:, så der var ingen Petrine.

 

Tillykke med resultatet, er lidt imponeret (over Pablo, absolut ikke over dig :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Tillykke med det fine resultat :5up:

 

Ærgeligt at du "ødelagde" det for din hund. Kender det alt for godt :oops:

Men så ved du at han bare er super og er det ikke dejligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Fnis, allerede fanklub - men hun har kun været til træning en gang, og jeg har været på nattevagt og er først ved at komme til bevidsthed nu :mrgreen:, så der var ingen Petrine.

 

Tillykke med resultatet, er lidt imponeret (over Pablo, absolut ikke over dig :blink:)

 

 

hehe...vi takker...:-D...denne gang er det vist ejeren der skal hjem og øve nogen ting....:oops:....men næste gang husker jeg det ihvertfald...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tillykke til super-dygtige Pablo! Og ved du hvad? Du vidste jo, at din hund kunne - at du så var lidt for hurtig til at fortælle ham det? So what? Han vandt i mine øjne :5up:

 

hehe...det er hård konkurrence, han ligger i klasse med en lækker lækker hund som bare vinder alt den kommer i nærheden af....:-D...men vi takker...det er dejligt med lidt opbakning når man sidder og føler sig som en knold..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tillykke med det fine resultat :5up:

 

Ærgeligt at du "ødelagde" det for din hund. Kender det alt for godt :oops:

Men så ved du at han bare er super og er det ikke dejligt :blink:

 

Tak...:-D

 

hehe...ja den her gang kan man vist roligt sige at det var ham i den anden ende af snoren den var gal med....:mrgreen:

 

Han er fantastisk, og vi glæder os til næste gang...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

tillykke med pablos flotte arbejde - og du er vist ikke den eneste der er en knold af en handler :oops: .... sidste gang til agility løb jeg ind i den forhindring min hund skulle tage, så den bragede ned :stupid: Karla sprang alligevel, men kiggede godt nok noooooget på mig :lol:

 

hendes største handicap på banen er helt sikkert mig! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
tillykke med pablos flotte arbejde - og du er vist ikke den eneste der er en knold af en handler :oops: .... sidste gang til agility løb jeg ind i den forhindring min hund skulle tage, så den bragede ned :stupid: Karla sprang alligevel, men kiggede godt nok noooooget på mig :lol:

 

hendes største handicap på banen er helt sikkert mig! :blink:

 

Takker...:-D...hehe...det letter at vide man ikke er alene....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Tillykke:-D

 

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men går det ud på at hunden skal trække et vist antal kg, og den der trækker mest, har vundet?

 

Takker...:-D

 

Jep...:-D...men der er forskellige vægtklasser, sådan at en lille staffy ikke er i samme klasse som f.eks. en stor amerikansk bulldog...

 

Man kan vinde sin egen klasse med mest trukket i den, men der er også præmier for mest trukne vægt af alle, og mest p4p...pund for pund regnes ud, så dvs. at hvis en hund på 20kg trækker 500kg, så har den en p4p på 25...og en hund på 30kg så tager 600, så har den en p4p 20...og så vinder hunden på 20kg i den kategori...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A
Takker...:-D

 

Jep...:-D...men der er forskellige vægtklasser, sådan at en lille staffy ikke er i samme klasse som f.eks. en stor amerikansk bulldog...

 

Man kan vinde sin egen klasse med mest trukket i den, men der er også præmier for mest trukne vægt af alle, og mest p4p...pund for pund regnes ud, så dvs. at hvis en hund på 20kg trækker 500kg, så har den en p4p på 25...og en hund på 30kg så tager 600, så har den en p4p 20...og så vinder hunden på 20kg i den kategori...:-D

 

 

Ahaaa....tak for det, så ved jeg hvert fald hvad det nøjagtigt drejer sig

om:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen har de overhovedet en chance i forhold til de store racer?

 

Hvis du læser hvad Dogfather skriver, så bliver man præmieret pund for pund. Så det at din hund måske kun trækker 100 kg, og vejer 10 gør at du har ligeså stor chance som en hund der vejer 40 kg og trækker 600 kg. :-D

 

Jep...:-D...men der er forskellige vægtklasser, sådan at en lille staffy ikke er i samme klasse som f.eks. en stor amerikansk bulldog...

 

Man kan vinde sin egen klasse med mest trukket i den, men der er også præmier for mest trukne vægt af alle, og mest p4p...pund for pund regnes ud, så dvs. at hvis en hund på 20kg trækker 500kg, så har den en p4p på 25...og en hund på 30kg så tager 600, så har den en p4p 20...og så vinder hunden på 20kg i den kategori...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A
Hvis du læser hvad Dogfather skriver, så bliver man præmieret pund for pund. Så det at din hund måske kun trækker 100 kg, og vejer 10 gør at du har ligeså stor chance som en hund der vejer 40 kg og trækker 600 kg. :-D

 

Ja det læste jeg godt:-)

 

Men tænker alligevel, at en stor hund har bedre chancer, men ved det ikke, må vidst heller se sådan et show en dag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det læste jeg godt:-)

 

Men tænker alligevel, at en stor hund har bedre chancer, men ved det ikke, må vidst heller se sådan et show en dag:-)

 

Overvejer du at begynde med din egen papillon? Det kunne da være for sejt med to HF-weightpull-papilloner. :lol:

 

 

 

Tillykke til Pablo, han lyder til at være rigtig dygtig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A
Overvejer du at begynde med din egen papillon? Det kunne da være for sejt med to HF-weightpull-papilloner. :lol:

 

 

 

Tillykke til Pablo, han lyder til at være rigtig dygtig. :5up:

 

Hehe...ahhhh...tror ikke Molly sys det er så spændende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det læste jeg godt:-)

 

Men tænker alligevel, at en stor hund har bedre chancer, men ved det ikke, må vidst heller se sådan et show en dag:-)

 

Ja du skal være med! Har du prøvet at gå tur med en lille hund der enten er uopdragen eller bare har travlt? Jeg er ret overbevist om at Petrine har muligheden fo at trække pænt meget, ikke mange hundreder af kilo, men en god bid, for når vi skal nå toget, så er der godt træk i hende :-D

 

Jeg vil gerne følges med dig - har også hørt om en chi der træner.

 

Petrine har altså kun været til træning en gang, så tog vi på ferie, og her i juli arbejder jeg ekstra for at få afspadsering til vinteren...men vi skal snart afsted igen håber jeg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anni A
Ja du skal være med! Har du prøvet at gå tur med en lille hund der enten er uopdragen eller bare har travlt? Jeg er ret overbevist om at Petrine har muligheden fo at trække pænt meget, ikke mange hundreder af kilo, men en god bid, for når vi skal nå toget, så er der godt træk i hende :-D

 

Jeg vil gerne følges med dig - har også hørt om en chi der træner.

 

Petrine har altså kun været til træning en gang, så tog vi på ferie, og her i juli arbejder jeg ekstra for at få afspadsering til vinteren...men vi skal snart afsted igen håber jeg!

 

Jamen det lyder skam også rigtig spændende:-)

 

Hvor kan man træne til det henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Ser lige du er fra Esbjerg...WPDK har desværre ikke nogen træningspladser i Jylland...:oops:...vi plejer at køre helt til Fyn for at træne når vi ikke træner alene, men Sarah som står for træningen der er lige flyttet til sjælland...:(

 

Men info om træning osv. findes på www.weightpulldanmark.com , og jeg vil også med glæde svare på alle spørgsmål folk herinde måtte have....

 

Jeg håber vi en dag kan starte en afdeling her i Jylland(jeg er fra Kolding), men så skal jeg finde en træningsplads hvor vi er velkomne, for Schæferklubben som har en perfekt plads har afvist min anmodning...men jeg arbejder videre på at få noget i gang...har lige købt en cart, så jeg mangler bare en plads....:-D

 

Ang. størrelse, så havde vi ved forrige show en Jack Russel på 9.9kg. der trak 108kg, som er en p4p på 10.91, hvor min Pablo på 31.1kg ligger og roder rundt på 6.24 som bedste godkendte....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...