Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

I min glæde over at min hund alligevel ikke var alvorlig syg - med en vanvittig sjælden hudædende bakterie :oops: eller hvad det nu var jeg nåede at forestille mig :rolleyes: - huskede jeg at tage kameraet med i parken på eftermiddagstur...

 

Turen blev dog relativt kort - for føj hvor er det varmt, det er absolut ikke vejr til små pelsede sorte hunde, der gerne vil løbe og lege...

 

Så skulle Karla prøve at være en langhåret, lille hund her i varmen. :shock:

 

Hun er altså så smuk, hende Karla-pigen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst freya3010

Ihhhhhhh.. hvor har i altså bare postet nogle dejlige billeder alle sammen!!!.. skønt med nogle dejlige "august-hunde-billeder":5up::5up::5up:

 

 

Her er så lidt af Freya, og ihh guder hun ligner en ged her for tiden... Hun har simpelthen fundet bikinien frem, og ligner en vaske ægte vat-pind.:lol::lol::lol:

 

Her har i så lidt billeder fra da jeg vaskede hende i går...

 

et før billede.. da hun var møg beskidt, et billede da hun er våd og et billede hvor hun er blevet blowet op... og ja til sidst et billede af hvordan hun helst skulle se ud, når hun ikke render rundt og bliver forvekslet med en ged...haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhhhhh.. hvor har i altså bare postet nogle dejlige billeder alle sammen!!!.. skønt med nogle dejlige "august-hunde-billeder":5up::5up::5up:

 

 

Her er så lidt af Freya, og ihh guder hun ligner en ged her for tiden... Hun har simpelthen fundet bikinien frem, og ligner en vaske ægte vat-pind.:lol::lol::lol:

 

Her har i så lidt billeder fra da jeg vaskede hende i går...

 

et før billede.. da hun var møg beskidt, et billede da hun er våd og et billede hvor hun er blevet blowet op... og ja til sidst et billede af hvordan hun helst skulle se ud, når hun ikke render rundt og bliver forvekslet med en ged...haha

 

 

er det bare mig der ikke kan se hvilket et hun er beskidt på :confused::oops:

 

og jeg synes hun er smuk på alle billederne, hun ligner absolut ikke en ged :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
er det bare mig der ikke kan se hvilket et hun er beskidt på :confused::oops:

 

og jeg synes hun er smuk på alle billederne, hun ligner absolut ikke en ged :mrgreen:

 

Taaaaak.. fordi at du synes at hun er smuk.. :blink:...Det er på det første billede hvor hun gaber, at hun er beskidt..Men oki, beskidt og beskidt.. jeg vasker hende to gange om ugen i øjeblikket for at få hende i pels igen til en MEGET vigtig udstilling.. :mrgreen:

 

På det sidste billede er hun fuld-pelset...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Ihhhhhhh.. hvor har i altså bare postet nogle dejlige billeder alle sammen!!!.. skønt med nogle dejlige "august-hunde-billeder":5up::5up::5up:

 

 

Her er så lidt af Freya, og ihh guder hun ligner en ged her for tiden... Hun har simpelthen fundet bikinien frem, og ligner en vaske ægte vat-pind.:lol::lol::lol:

 

Her har i så lidt billeder fra da jeg vaskede hende i går...

 

et før billede.. da hun var møg beskidt, et billede da hun er våd og et billede hvor hun er blevet blowet op... og ja til sidst et billede af hvordan hun helst skulle se ud, når hun ikke render rundt og bliver forvekslet med en ged...haha

 

Jeg kan nu sagtens se mudderet i ansigtet på billede 1 :mrgreen:

 

Men hun bliver ikke mindre dejlig af den grund!! :lun:...smukke Freya

Link til indlæg
Del på andre sites

Kære Freya - beskidt??

 

Hermed august billeder af Buddha som først soppede i en sø, for så at gå amok med at kure ned af en jordbunke :mrgreen:

 

f_m1u2jt5m_2d49e3c.jpg

 

 

f_m1u2jtym_9eaf21e.jpg

 

Jeg troede aldrig han skulle blive ren igen..... Men manden fik ham i bad, så pyyyh - han er rimelig hvid igen :-D

 

Udover det, :lun::lun::lun: hun er såååå smuk, din hund....... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Kære Freya - beskidt??

 

Hermed august billeder af Buddha som først soppede i en sø, for så at gå amok med at kure ned af en jordbunke :mrgreen:

 

f_m1u2jt5m_2d49e3c.jpg

 

 

f_m1u2jtym_9eaf21e.jpg

 

 

Jeg troede aldrig han skulle blive ren igen..... Men manden fik ham i bad, så pyyyh - han er rimelig hvid igen

:-D

 

 

 

Udover det,

:lun::lun::lun: hun er såååå smuk, din hund....... :engel:

 

 

 

 

Hihi... ja... men som man siger.. en samojed er jo ikke altid hvid;-)...

 

Jeg kan anbefale Ayoe hansen.. www.pawfections.dk snak med hende.. hun sælger shampoo over alle shampoo'er... :-D.. Buddha vil blive kridhvid!!!!:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi... ja... men som man siger.. en samojed er jo ikke altid hvid;-)...

 

Jeg kan anbefale Ayoe hansen.. www.pawfections.dk snak med hende.. hun sælger shampoo over alle shampoo'er... :-D.. Buddha vil blive kridhvid!!!!:engel:

 

Det vil jeg gøre! Tusind tak :-D Du er virkelig sød og hjælpsom :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izze-bissen og "moar" var på en lille tur idag....

 

 

 

 

Og hvad fandt bissen.....MUDDER :mrgreen::lol:

 

 

DSC03136.jpg

 

 

:lol: aldrig har jeg haft det SÅ sjovt :lol: jeg grinede så jeg selv var ved at falde ned i mudderet :shock::lol: hun havde det bare SÅÅÅ skægt :lol:

 

(det var bare ikke så sjovt at komme i bad bagefter :mrgreen: :blink: )

Hun ser også ud til at nyde det i stor stil :5up: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Har godt nok lagt det billed her i alt om alt tråden :mrgreen:

 

(far må jeg ikke nok lege med jargo igen? hva hva please !!!)

 

 

guanomo-albums-cujo-blandet-picture8946-smil.jpg

 

 

...

 

 

Åhhhh hvor er det altså bare et dejligt billede af Cujo-drengen...:hjerte:

 

Han er altså en dejlig dreng..:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...