Hop til indhold

August-billeder 2009


guanomo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi havde en bearded collie da jeg voksede op - og min mor sagde altid at den bedre kunne se med håret i øjnene...Tror det har noget på sig, de kan jo sagtens se og måske genere lyset deres øjne :blink: Who Knows :mrgreen:

 

Tror også sagtens han kan se, det er bare det at hårene er en længde lige nu hvor de meget tit stritter lige ind i øjnene på ham og irriterer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Kan lige nå at være med :blink: Alto og Sookie for fuld udblæsning (er ved at oprette album med dem, men det tager sååå lang tid :oops:)

 

Ja der må være flere billeder sådan som Hr.Fox bliver kostet rundt med, bare fordi han har fået nyt kamera:mrgreen::mrgreen:

 

Vi vil se flere:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der må være flere billeder sådan som Hr.Fox bliver kostet rundt med, bare fordi han har fået nyt kamera:mrgreen::mrgreen:

 

Vi vil se flere:-D

 

Ja, ja, jeg skulle lige have noget aftensmad :blink: Forøvrigt er der billed af Tex-i-fåreklæder i tråden om kamphunde :mrgreen:

 

Jeg skal nok oploade flere til mit nye album med Sookie og Alto lige om et par min. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt at komme hjem fra camping og se flere nye billeder af dejlige hunde :5up:

 

Her er et par stykker af Beauty fra weekenden.

Hun kan egentligt ikke lide vand, og kom på "ufrivillig vandgang" da hun troede at de grønne plantedele på vandet var fast grund...stakkels tøs. Desværre nåede jeg slet ikke at fange øjeblikket, men kun den grønne hund efter :mrgreen:

 

Og så var hun med til "Land Rover Trials" og selvfølgelig var hun køreren :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herligt at komme hjem fra camping og se flere nye billeder af dejlige hunde :5up:

 

Her er et par stykker af Beauty fra weekenden.

Hun kan egentligt ikke lide vand, og kom på "ufrivillig vandgang" da hun troede at de grønne plantedele på vandet var fast grund...stakkels tøs. Desværre nåede jeg slet ikke at fange øjeblikket, men kun den grønne hund efter :mrgreen:

 

Og så var hun med til "Land Rover Trials" og selvfølgelig var hun køreren :cool:

g025.gif

Sikke nogle gode og dejlige billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk Aina, der har taget de her billeder af Tyson og Lumi, men nu tillader jeg mig at lægge dem ind.

 

Jeg har en meget farlig kamphund! :skraek:

 

[ATTACH]13245[/ATTACH]

 

Hundene var hoppet op på en træstop i håb om at få godbidder. Det fik de da også, og Tyson blev så ivrig, at han endte med at stå på ryggen af Lumi. :lol:

 

[ATTACH]13246[/ATTACH]

 

[ATTACH]13247[/ATTACH]

 

Nej hvor er de gode. Tyson er super lækker er han, ville elske at nusse al den pels :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Splinten, mor og mig: Hvor er det nogle søde billeder. Sikke et blik hun sender på det første. :lun: :lun:

 

 

Lidt feriebilleder af Smilla. Hun fik sit bade-bassin og har ikke punkteret det denne sæson.:-) Billeder fra Tyskland, hvor vi bla møder en cavalier fra Italien. Synes Smilla ser noget 'svær' ud i forhold til den. :lol:

 

Smilla og kattene nærmer sig hinanden. Hun jagter dem stort set ikke længere. Uhh. Det varmer mit hjerte. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Splinten, mor og mig: Hvor er det nogle søde billeder. Sikke et blik hun sender på det første. :lun: :lun:

 

 

Lidt feriebilleder af Smilla. Hun fik sit bade-bassin og har ikke punkteret det denne sæson.:-) Billeder fra Tyskland, hvor vi bla møder en cavalier fra Italien. Synes Smilla ser noget 'svær' ud i forhold til den. :lol:

 

Smilla og kattene nærmer sig hinanden. Hun jagter dem stort set ikke længere. Uhh. Det varmer mit hjerte. :-)

 

Uh... hvor er hun altså sød, din lille pige! Gad godt mine kunne lade være med at punktere badebassinet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh... hvor er hun altså sød, din lille pige! Gad godt mine kunne lade være med at punktere badebassinet :mrgreen:

 

He he tror også Smilla synes det var lidt kedeligt når alt kommer til alt. For vi opfordrede bestemt ikke til vilde lege. Hun fik bare et par grankogler og godbidder ned i vandet, der kunne flyde. Hun synes at tænke: 'Er det det...?!? Så hun blev hurtigt færdig med at bade. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he tror også Smilla synes det var lidt kedeligt når alt kommer til alt. For vi opfordrede bestemt ikke til vilde lege. Hun fik bare et par grankogler og godbidder ned i vandet, der kunne flyde. Hun synes at tænke: 'Er det det...?!? Så hun blev hurtigt færdig med at bade. :cool:

 

He - det lyder da også kedeligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...