Hop til indhold

HOT HUND i Hellerup


Dinah
 Share

Recommended Posts

http://www.hothund.dk/index.php

 

Er der nogen, der har været der?

 

Jeg vil så gerne derind, men jeg har ingen idé om deres priser:confused:

Bange for at det er alt for dyrt, så jeg bliver rippet:blink:

tror godt du kan regne med at blive flået godt og grundigt :mrgreen: ...men det er bare en fornemmelse jeg har, udfra deres udvalg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom vi kun har nøje udvalgte kvalitetsvarer (og de fleste med eneforhandling), så er vor erfaring, at vi aldrig er dyrere end internettet og tilmed op til 30% billigere.

 

Mon ikke det er til at betale så...

 

Det er da helt sikkert et besøg værd :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hot Hund var ikke så dyr og lå i alle prislejer. Troede faktisk at butikken var større. Et rigtigt hyggeligt sted med super betjening:5up:

 

Brugte ikke en krone :vinken:

 

What? Hvorfor nu så kedelig, jeg havde lige glædet mig til at høre om alt det fantastiske hundegejl, du havde overbevist din mand om, at Cleo ikke kan leve uden. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

NU skal I altså ikke klage :blink:

 

Idag købte jeg en Mini Mike og fik lagt denne taske til side, som min mand så kommer og køber senere idag eller imorgen:mrgreen:

 

http://www.hothund.dk/index.php?id=276,701,0,0,1,0

 

Nøj, den er også fin. :5up: Har Cleo ikke noget imod at sidde helt lukket inde i sådan en taske uden at have hovedet fri?

 

Hvor mange hundetasker har du så efterhånden? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, den er også fin. :5up: Har Cleo ikke noget imod at sidde helt lukket inde i sådan en taske uden at have hovedet fri?

 

Hvor mange hundetasker har du så efterhånden? :mrgreen:

 

Du ved, bare hun er med mig, så er det fint;-) men hun kan have hovedet ud i siden, hvis hun ligger og i toppen, hvis hun sidder:5up:

 

Hvormange tasker? Det er da kun nr 3 og med posten en af dagene kommer nr 4 :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...